Partners
Kas ir Benemen?
Benemen ir vadošais jaunievedumu iniciators mākoņdatošanā integrētajos telefonijas risinājumos. Uzņēmums atrodas Somijā un sniedz pakalpojumus visā pasaulē kopš 2007. gada. Benemen ir viens no LiveAgent partneriem. Partnerības mērķis ir radīt vislabāko klientu pieredzi VoIP lietotājiem.


Cik maksā Benemen integrēšana LiveAgent?
Liveagent neiekasē papildu maksu par Benemen VoIP numura pievienošanu. Taču Benemen par saviem pakalpojumiem iekasē maksu patstāvīgi. Lai iegūtu precīzu informāciju par Benemen cenām, dodieties uz viņu tīmekļa vietni.
Kā integrēt Benemen LiveAgent?
Benemen jau ir iebūvēta LiveAgent. Tāpēc varat vienkārši pierakstīties savā LiveAgent kontā un aizpildīt VoIP numuru, ko esat ieguvuši no Benemen. Ka mēģiniet atrast VoIP partnerus programmā LiveAgent, dodieties uz Konfigurācija – Zvani – Numuri – Izveidot (+ poga).
Kādas ir VoIP pakalpojumu lietošanas priekšrocības?
VoIP pakalpojumi sniedz daudz priekšrocību. Šeit ir dažas, kuras ir vērts pieminēt:
- iespēja sazināties ar klientiem no vairākām ierīcēm
- uzlabota klientu pieredze
- zemākas izmaksas
- augsta uzticamība
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Benemen integration!
Frequently asked questions
Kas ir Benemen?
Benemen ir telefonpakalpojumu kompānija, kas darbojas kopš 2007. gada. Tā nodrošina arī VoIP pakalpojumus klientiem.
Kā integrēt Benemen LiveAgent?
Pierakstieties savā LiveAgent kontā un pārejiet uz Konfigurācija. Pēc tam noklikšķiniet uz Zvani - Numuri - (+ poga). No turienes atrodiet Benemen un aizpildiet nepieciešamo informāciju. Piemēram, jūsu VoIP numuru no Benemen.
Cik maksā Benemen integrācija?
Benemen integrācija ir bezmaksas, un patiesībā tā jau ir iebūvēta LiveAgent labākai lietotāju pieredzei. Tātad nav papildu maksas par sava Benemen VoIP numura integrēšanu.
Tekstā ir informācija par VoIP maršrutētāju un platformu LiveAgent, kuras piedāvā klientu apkalpošanas programmas un sistēmas. Rakstā ir arī norādīti VoIP programmatūras priekšrocības un funkcijas, kā arī par to, ka ir jāizvēlas pareizais pakalpojumu sniedzējs ņemot vērā cenu un uzņēmuma lielumu. Teksts arī piedāvā reģistrēties platformas izmēģinājumam un nosūta saiti uz tālāku informāciju.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudz funkcijas ieskaitot integrāciju ar citām sistēmām. Tā ir pieejama arī arī kā e-pasta pārvaldības programmatūra, kura var būt izmantota pircēju portāla sistēmās. LiveAgent piedāvā demonstrācijas un ir pieejams arī ar bezmaksas versiju. Uzņēmums, kas pārvalda LiveAgent, ir Quality Unit.
LiveAgent ir platforma, kas piedāvā dažādus tālrūņa pakalpojumus un klientu apkalpošanas risinājumus ar dažādām integrācijām. To piedāvā Quality Unit un tas ir sadarbībā ar kanādiešu telekomunikāciju kompāniju Telus. LiveAgent sniedz bezmaksas izmēģinājumu un klientu atbalstu dažādiem kanāliem, tāpat piedāvā arī citus pakalpojumus un risinājumus.
Ienākošo zvanu pārsūtīšana ir process, kas vienkāršoti pārsūta zvanus no viena aģenta uz nākošo, neļaujot klientiem gaidīt nevajadzīgi ilgu laiku. Tas ir īpaši noderīgs lieliem uzņēmumiem ar vairākām nodaļām un simtiem aģentu, kuriem ir jāpārsūta zvani katru dienu. Ienākošo zvanu pārsūtīšana nodrošina ātru un efektīvu palīdzību klientiem, kā arī uzlabo aģentu darbplūsmu. Nepacietīgi klienti var tikt apkalpoti dažu sekunžu laikā, pat tad, ja viņi zvana nepareizajai nodaļai vai aģentam.