Palīdzības pieteikumu apvienošanas funkcija ir noderīga, ja esat saņēmis vairākas vai dažādas sarunas par vienu un to pašu problēmu un vēlaties tās apvienot vienā palīdzības pieteikumā.
Ja esat saņēmis vairākus palīdzības pieteikumus par vienu un to pašu problēmu un vēlaties tos savienot vai dažos veidos sasaistīt dažādus palīdzības pieteikumus, varat to izdarīt, izmantojot apvienošanu.
Apvienošanas funkcija ļauj apvienot palīdzības pieteikumus, lai atvieglotu aģenta darbu. Šī funkcija apvieno ne tikai tekstu, bet arī ar palīdzības pieteikumu saistītos tagus. Izmantojot funkciju Apvienošana, sākotnējais palīdzības pieteikums tiks dzēsts. Šāda darbība ir neatgriezeniska, tāpēc pārliecinieties, ka palīdzības pieteikumus apvienojat tikai tad, kad tas ir absolūti nepieciešams.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Palīdzības dienesta aprīkojums
Atklājiet, kāds aprīkojums ir nepieciešams efektīvai palīdzības dienesta izveidei un darbībai. Uzziniet par datoru un austiņu nozīmi, ātrdarbīga interneta pieslēguma nepieciešamību un veiktspējas uzlabošanas rīkiem. Pārliecinieties par LiveAgent priekšrocībām, kas nodrošina daudzkanālu klientu apkalpošanu un uzlabo lietotāju pieredzi.
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās
Uzziniet, kā efektīvi pārvaldīt palīdzības pieteikumu uzkrāšanos un uzlabot klientu apkalpošanu ar LiveAgent programmatūru. Risiniet neatrisinātus pieprasījumus, uzlabojiet aģentu veiktspēju un saglabājiet klientu apmierinātību. Izmēģiniet bezmaksas!
Palīdzības pieteikumu kopīgošana
Palīdzības pieteikumu kopīgošana LiveAgent sistēmā ļauj aģentiem efektīvi dalīties ar pieteikumiem, nodrošinot ātru un drošu atbalstu. Izmantojiet šo funkciju, lai viegli pārsūtītu pieteikumus citiem aģentiem un atvieglotu darba plūsmu. Izmēģiniet LiveAgent bez maksas un uzlabojiet savu klientu apkalpošanu!