Piezīmes ir noderīga funkcija visiem aģentiem, kuri vēlas labāk organizēt savus palīdzības pieteikumus un saglabāt atgādinājumus par konkrētiem palīdzības pieteikumiem vai klientiem.
LiveAgent piedāvā iespēju palīdzības pieteikumam pievienot privātas piezīmes, kas ir redzamas tikai aģentiem, nevis palīdzības pieteikuma pieprasītājam vai citiem galalietotājiem, kuri, iespējams, ir bijuši biļetes kopijas saņēmēji. Tas ļauj dalīties ar progresu iekšēji vai reģistrēt atjauninājumus turpmākai atsaucei. Jūs pat varat nodot palīdzības pieteikumu ar iekšējo piezīmi citam aģentam.
Piemērs
Jūsu klients izskaidroja problēmu sešās garās e-pasta vēstulēs. Jūs varat apkopot šo problēmu piezīmē un nodot to izstrādātājiem, kas to apstrādās un atrisinās. Viņiem nav jāizlasa visi klienta e-pasti (tā būtu laika izšķērdēšana), viņiem pietiek ar Jūsu rakstīto problēmas kopsavilkumu pievienotajā piezīmē.
Need a reminder? Use a note!
Create private notes and use them as reminders for yourself or your colleagues. Try it today for free. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Discover the fun and motivating "līmeņi" in LiveAgent! With 12 predefined levels, enhance your customer support team's skills and engagement through gamification. Track progress, encourage healthy competition, and see who reigns as the ultimate support king. Start your free trial today and transform your customer service experience!
Izmēģiniet LiveAgent, klientu atbalsta programmatūru ar uzņēmumu pārvaldības iespējām, VoIP tālruņu sistēmām, pašapkalpošanās opcijām un daudz ko citu. Organizējiet savus kontaktus uzņēmumos un uzlabojiet darba plūsmu. Pievienojieties bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma periodam un atklājiet, kā LiveAgent var palīdzēt jums gūt panākumus bez kredītkartes nepieciešamības.
Pieslēdzieties savam LiveAgent kontam
Pieslēdzieties savam LiveAgent kontam, lai uzlabotu klientu atbalstu ar daudzvalodu, pielāgojamu programmatūru un tiešsaistes tērzēšanas funkcijām!