Pakalpojumā LiveAgent varat konfigurēt e-pasta veidnes saviem klientiem un aģentiem. Visas e-pasta veidnes, kas tiek sūtītas no jūsu LiveAgent, var formatēt kā HTML vai vienkārša teksta e-pasta vēstules. Izmantojot ieviesto WYSIWYG redaktoru, varat viegli rediģēt un stilizēt e-pasta veidņu saturu.
Klientu e-pasta veidnes
Tie ir iepriekš konfigurēti e-pasta ziņojumi, kas tiek nosūtīti klientiem, kad notiek konkrēta veida notikumi.
Jūs varat pielāgot klientu e-pasta veidnes:
- Atbildot uz palīdzības pieteikumu (nosūtīta klientam, kad aģents atbild uz esošo palīdzības pieteikumu.)
- Jaunam palīdzības pieteikumam (nosūtīta klientam, kad aģents izveido palīdzības pieteikumu, izmantojot sastādīšanas ziņojumu.)
- Pārsūtītam ziņojumam (nosūtīts, kad aģents pārsūta ziņojumu klientam.)
- Atrisinātam palīdzības pieteikumam (nosūtīts klientam, kad palīdzības pieteikums ir atrisināts.)
- Tērzēšanas atšifrējumam (Klientam nosūtītā tērzēšanas atšifrējuma e-pasta veidne. Klientam ir jāizvēlas iespēja “sūtīt atšifrējumu”, lai saņemtu atšifrējumu pa e-pastu.)
- Atbildei uz foruma tēmu vai ieteikumu (Nosūtīta klientam, kad forumā vai tēmā tiek pievienota jauna atbilde; šis e-pasts tiek nosūtīts visiem klientiem, kas komentēja vai balsoja par ieteikumiem/tēmu. Šajā e-pasta vēstulē ir arī atteikšanās saite.)
- Reģistrācijas e-pasta vēstulei (nosūtīta klientam, kad viņš izveido kontu zināšanu bāzē. Šajā e-pasta vēstulē ir saite, kurā viņš var iestatīt savu paroli. Tas kalpo arī kā klienta e-pasta apstiprinājums. Klienti, kas izmanto viltotas e-pasta adreses, nevarēs iestatīt sava konta paroli).
- Aizmirstas paroles e-pasta vēstulei (nosūtīta klientam, kad viņš noklikšķina uz aizmirstas paroles saites. Šajā e-pastā ir saite, lai atjaunotu paroli.)
Save time with email templates
Create beautifully formatted email templates with our WYSIWYG editor. Try it today for free. No credit card required.
Aģentu e-pasta veidnes
Tie ir iepriekš konfigurēti e-pasta ziņojumi, kas tiek nosūtīti aģentam, kad notiek konkrēta veida notikumi.

Jūs varat pielāgot aģenta e-pasta veidnes:
- Klienta atbildēm piešķirtajā palīdzības pieteikumā (Nosūtīts aģentam, kad klients atbild uz viņa/viņas piešķirto palīdzības pieteikumu. Paziņojums netiek nosūtīts, kad aģents ir pieteicies sistēmā.)
- Kad palīdzības pieteikums ir piešķirts aģentam (Nosūtīts aģentam, kad palīdzības pieteikums viņam ir piešķirts. Paziņojums netiek nosūtīts, kad aģents ir pieteicies sistēmā.)
- Kad ir izveidots jauns palīdzības pieteikums (Nosūtīts aģentam, kad kādā no viņa nodaļām ir izveidots jauns palīdzības pieteikums).
- Pieprasot jaunu paroli e-pastā (Nosūtīts aģentam vai klientam, kad lietotājs pieprasa jaunu paroli. Šajā e-pastā ir saite, lai atjaunotu paroli.)
- Aizmirstas paroles e-pasta vēstulei (nosūtīta aģentam, kad viņš noklikšķina uz aizmirstas paroles saites. Šajā e-pastā ir saite, lai atjaunotu paroli.)
- Reģistrācijas e-pasta vēstulei (Nosūtīts aģentam, kad administrators viņu pievieno sistēmai. Šajā e-pasta vēstulē ir saite, lai iestatītu paroli).
Zināšanu bāzes resursi
Atkārtotas iesaistes e-pasta sagataves
Iegūstiet klientu atpakaļ ar efektīvām atkārtotas iesaistes e-pasta sagatavēm! Uzziniet, kā atkārtoti piesaistīt neaktīvus klientus vai abonentus un palielināt pārdošanas rādītājus, izmantojot LiveAgent bezmaksas e-pasta veidnes. Saglabājiet esošos klientus, lai palielinātu peļņu un samazinātu izmaksas!
E-pasta sagataves atgādinājumiem par pasākumu
Apmeklējiet LiveAgent, lai uzzinātu, kā efektīvi veidot e-pasta sagataves pasākumu atgādinājumiem. Iegūstiet padomus par sūtīšanas laiku, formātu un personalizāciju, lai uzturētu auditorijas interesi un nodrošinātu pasākuma apmeklētību. Pielāgojiet bezmaksas šablonus savām kampaņām!






