Padomi un sagataves, kā veidot pareizus un skaidrus paroles atiestatīšanas e-pasta ziņojumus, lai palīdzētu lietotājiem vieglāk piekļūt savam kontam.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Pašreizējā digitālajā laikmetā mums visiem ir neskaitāmi konti dažādās platformās, portālos un darbvietās utt. Ideālā pasaulē lietotājiem katram kontam jāizvēlas atšķirīga parole, lai novērstu ļaunprātīgu izmantošanu un uzlaušanu. Tomēr daudziem lietotājiem ir problēma piekļūt savam kontam, jo viņi aizmirst savu paroli. Daži lietotāji aizmirst savu paroli pat tad, ja visiem kontiem izmanto vienu un to pašu.
Tāpēc ir svarīgi padarīt procesu vienkāršu gan lietotājiem, gan klientu apkalpošanas aģentiem. To var izdarīt, procesu automatizējot. Tas būs jūsu atbalsta komandai būtisks atvieglojums, jo viņi varēs koncentrēties uz sarežģītākiem uzdevumiem, nevis atiestatīt paroles.
Vislabākais un efektīvākais veids, kā automatizēt paroles atiestatīšanas procesu, ir to paveikt pa e-pastu.
Paroles atiestatīšanas e-pasts ir lietotājam, kuram ir problēmas ar pieteikšanos klienta portāla kontā, nosūtīta ziņa. E-pastā ir viņa pieteikšanās informācija, kā arī saite, kas novirza viņus uz drošu lapu, kurā viņi var mainīt savu paroli. Paroles atiestatīšanas e-pastu var pieprasīt lietotājs, kuram ir problēma ar pieteikšanos un tad viņš var izvēlēties “mainīt paroli”, vai arī ja datorsistēma atklāj, ka kāds ir neveiksmīgi mēģinājis piekļūt jūsu kontam.
Parasti tas ir īss e-pasts, kas informē adresātu, ka kāds ir pieprasījis viņa paroles atiestatīšanu, un apraksta, kādas darbības jāveic, lai iestatītu jaunu paroli.
Drošības apsvērumu dēļ šajā e-pasta ziņojumā būtu jābūt iekļautam arī vienam teikumam, kas informē adresātu ignorēt šo e-pastu, ja viņš nav pieprasījis paroles atiestatīšanu.
Resetting your password is easy.
Just press the button below and follow the instructions. We’ll have you up and running in no time.
[buton]
If you did not make this request then please ignore this email.
Use your secret code!
[code]
Click on the button below and enter the secret code above.
[button]
If you did not forget your password, you can ignore this email.
There was a request to change your password!
If you did not make this request then please ignore this email.
Otherwise, please click this link to change your password: [link]
Reset my password [link]
If you did not forget your password, please disregard this email.
Hello [name],
Somebody requested a new password for the [customer portal] account associated with [email].
No changes have been made to your account yet.
You can reset your password by clicking the link below:
If you did not request a new password, please let us know immediately by replying to this email.
Yours,
The [company] team
You recently requested to reset the password for your [customer portal] account. Click the button below to proceed.
[button]
If you did not request a password reset, please ignore this email or reply to let us know. This password reset link is only valid for the next 30 minutes.
Thanks, the [customer portal] team
If you did not request a password change, please feel free to ignore this message.
If you have any comments or questions don’t hesitate to reach us at [email to customer portal support team]
Please feel free to respond to this email. It was sent from a monitored email address, and we would love to hear from you.
Someone requested a new password for your [customer portal] account.
[button]
If you didn’t make this request, then you can ignore this email 🙂
Paroles atiestatīšanas e-pasts jānosūta tūlīt pēc klienta portāla lietotāja pieprasījuma nosūtīt paroles atiestatīšanas e-pastu. Ja lietotājs pārāk ilgi gaida paroles atiestatīšanas e-pastu, viņam liksies, ka kaut kas nav kārtībā, un viņš tiek atstāts bez piekļuves klientu portālam.
Paroles atiestatīšanas e-pastam jābūt ļoti īsam un pēc būtības. Tam jābūt trīs līdz četras rindas garam. Informējiet lietotāju, kas jādara, lai atiestatītu paroli un nepievienojiet nevajadzīgu informāciju. Lietojiet vienkāršu valodu. Ja adresātam ir jāveic noteikta darbība, viņam skaidri jāsaprot, kas no viņa tiek gaidīts.
Jā, paroles atiestatīšanas vēstulē vienmēr ir jānorāda, piemēram, “Ja Jūs neesat pieprasījis jaunu paroli, lūdzu, ignorējiet šo vēstuli”, vai “Ja jūs nepieprasījāt šo paroles atiestatīšanas pieprasījumu, nekavējoties informējiet mūs, nosūtot atbildi uz šo e-pastu”. Ir ļoti svarīgi iekļaut šo informāciju, jo pikšķerēšanas paroles atiestatīšanas pieprasījumus var izmantot, lai uzlauztu klientu kontus, tāpēc ir jābūt piesardzīgiem.
Ready to put our password reset email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try automating password reset emails today with our free 14-day trial. No credit card required.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
Uzziniet, kā izmantot atzinības un žetonus ar LiveAgent, lai motivētu aģentus un paaugstinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo produktivitāti un klientu atbalstu.
Atbalsta dienesta programmatūras funkcijas
Facebook Integration, SLA pārvaldība, zvanu centrs, atskaites un analītika, pašapkalpošanās, klientu forums un tiešsaistes čats ir svarīgas funkcijas, ko piedāvā LiveAgent atbalsta dienesta programmatūra.
Sudzibu parvaldibas programmatura
Efektīva klientu komunikācija ir būtiska uzņēmuma reputācijai un ilgtermiņa panākumiem. LiveAgent piedāvā risinājumu problēmu efektīvai risināšanai, nodrošinot labu klientu apkalpošanu. Izbaudiet bezmaksas izmēģinājumu.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem