Padomi un sagataves, kā veidot pareizus un skaidrus paroles atiestatīšanas e-pasta ziņojumus, lai palīdzētu lietotājiem vieglāk piekļūt savam kontam.
Pašreizējā digitālajā laikmetā mums visiem ir neskaitāmi konti dažādās platformās, portālos un darbvietās utt. Ideālā pasaulē lietotājiem katram kontam jāizvēlas atšķirīga parole, lai novērstu ļaunprātīgu izmantošanu un uzlaušanu. Tomēr daudziem lietotājiem ir problēma piekļūt savam kontam, jo viņi aizmirst savu paroli. Daži lietotāji aizmirst savu paroli pat tad, ja visiem kontiem izmanto vienu un to pašu.
Tāpēc ir svarīgi padarīt procesu vienkāršu gan lietotājiem, gan klientu apkalpošanas aģentiem. To var izdarīt, procesu automatizējot. Tas būs jūsu atbalsta komandai būtisks atvieglojums, jo viņi varēs koncentrēties uz sarežģītākiem uzdevumiem, nevis atiestatīt paroles.
Vislabākais un efektīvākais veids, kā automatizēt paroles atiestatīšanas procesu, ir to paveikt pa e-pastu.
Paroles atiestatīšanas e-pasts ir ziņa, kas tiek nosūtīta lietotājam, kuram ir problēmas ar pieteikšanos klienta portāla kontā. E-pastā ir viņa pieteikšanās informācija, kā arī saite, kas pārvirza viņu uz drošu lapu, kurā lietotājs var mainīt savu paroli. Paroles atiestatīšanas e-pastu var pieprasīt lietotājs, kuram ir problēma ar pieteikšanos un tad viņš var izvēlēties “mainīt paroli”, vai arī datorsistēma, ja atklāj, ka kāds ir neveiksmīgi vairākas reizes mēģinājis piekļūt jūsu kontam.
Parasti tas ir īss e-pasts, kas informē adresātu, ka kāds ir pieprasījis viņa paroles atiestatīšanu, un apraksta, kādas darbības jāveic, lai iestatītu jaunu paroli.
Drošības apsvērumu dēļ šajā e-pastā būtu jābūt iekļautam arī vienam teikumam, kas informē adresātu par nepieciešamību ignorēt šo e-pastu, ja viņš nav pieprasījis paroles atiestatīšanu.
Resetting your password is easy.
Just press the button below and follow the instructions. We’ll have you up and running in no time.
[buton]
If you did not make this request then please ignore this email.
Use your secret code!
[code]
Click on the button below and enter the secret code above.
[button]
If you did not forget your password, you can ignore this email.
There was a request to change your password!
If you did not make this request then please ignore this email.
Otherwise, please click this link to change your password: [link]
Reset my password [link]
If you did not forget your password, please disregard this email.
Hello [name],
Somebody requested a new password for the [customer portal] account associated with [email].
No changes have been made to your account yet.
You can reset your password by clicking the link below:
If you did not request a new password, please let us know immediately by replying to this email.
Yours,
The [company] team
You recently requested to reset the password for your [customer portal] account. Click the button below to proceed.
[button]
If you did not request a password reset, please ignore this email or reply to let us know. This password reset link is only valid for the next 30 minutes.
Thanks, the [customer portal] team
If you did not request a password change, please feel free to ignore this message.
If you have any comments or questions don’t hesitate to reach us at [email to customer portal support team]
Please feel free to respond to this email. It was sent from a monitored email address, and we would love to hear from you.
Someone requested a new password for your [customer portal] account.
[button]
If you didn’t make this request, then you can ignore this email 🙂
Ready to put our password reset email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try automating password reset emails today with our free 30-day trial. No credit card required.
Shopify Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
At the heart of marketing is the need to understand and connect with the customer. This involves creating value, building relationships, and delivering satisfaction. By focusing on these key principles, businesses can effectively reach and engage their target audience, ultimately driving sales and growth.
Adyen Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Atbildot uz pieaugošo pieprasījumu pēc kvalitatīva satura, uzņēmumiem ir jāizstrādā efektīvi mārketinga plāni, lai piesaistītu klientus un veicinātu pārdošanas apjomus. Jāizmanto dažādi kanāli, tai skaitā sociālie tīkli, lai sasniegtu mērķauditoriju un palielinātu zīmola atpazīstamību. Vienlaikus svarīgi nodrošināt, ka reklāmas ir pielāgotas dažādām auditorijas grupām, lai sasniegtu maksimālu efektivitāti. --END OF LV TEXT
Discord Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
"Teksts apraksta jaunāko produktu izstrādi, tā īpašības un priekšrocības, lai piesaistītu jaunus klientus un palielinātu pārdošanas apjomus."
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team