Kontaktpersonu šķirošana dažādās grupās var būt ļoti noderīga Jūsu laika un darba pārvaldībai. Kontaktpersonu grupas var izveidot un pielāgot savām vajadzībām, tāpēc varat izveidot klientu kategorijas ar dažādām interesēm, cilvēkus, kuri izmanto konkrētus produktus, vai citas kategorijas. Izveidojiet kontaktu grupas atbilstoši savām vajadzībām un pārvaldiet palīdzības dienestu efektīvāk.
Kontaktpersonu grupas palīdz ērti pārvaldīt un šķirot Jūsu uzņēmuma kontaktus. Tās var būt vienkārši vārdi vai vārdu kombinācijas, ko varat pievienot Kontaktiem vai Uzņēmumiem. Kontaktu grupas nodrošina jums iespēju pievienot vairāk datu par katru Kontaktu un pēc tam izmantot šos datus.
Kontaktpersonu grupas ļauj:
- Sakārtot jūsu uzņēmuma kontaktus
- Pievienot vairākus kontaktus vienai grupai
- Piešķirt vairākas kontaktu grupas vienam kontaktam
- Piešķirt īpašus noteikumus
- Piešķirt konkrētus laika noteikumus
- Piešķirt īpašus SLA noteikumus
- Pārlūkot pieteikumus, kontaktus un uzņēmumus pēc kontaktu grupām
Segment customers with ease
Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Kontaktu centrs kā pakalpojums
Izmēģiniet LiveAgent kontaktu centru kā pakalpojumu, lai uzlabotu klientu atbalstu ar mākoņdatošanas risinājumu, kas nodrošina elastību, mērogojamību un reāllaika saziņu vairākos kanālos, samazinot uzturēšanas izmaksas. Uzziniet, kā CCaaS var palīdzēt jūsu biznesam efektīvāk pārvaldīt klientu mijiedarbības un uzlabot klientu pieredzi.
Izmēģiniet LiveAgent, klientu atbalsta programmatūru ar uzņēmumu pārvaldības iespējām, VoIP tālruņu sistēmām, pašapkalpošanās opcijām un daudz ko citu. Organizējiet savus kontaktus uzņēmumos un uzlabojiet darba plūsmu. Pievienojieties bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma periodam un atklājiet, kā LiveAgent var palīdzēt jums gūt panākumus bez kredītkartes nepieciešamības.