Izvairieties no slikta klientu atbalsta sniegšanas dodot iespēju saviem klientiem novērtēt Jūsu klientu atbalsta Aģentu atbildes. Identificējiet Jūsu klientu atbalsta negatīvos trendus un rīkojieties nekavējoties. Izmantojiet LiveAgent “Reitinga” funkciju.
Jūsu klienti var sniegt atsauksmes par viņu atbalsta pieredzi novērtējot viņu saziņu ar atbalsta atbildīgajiem. Ļaujiet saviem klientiem novērtēt Aģentu Tērzēšanas un E-pasta atbildes.
Aģentu reitinga pārskats
LiveAgent piedāvā pārskatus par Aģentu sniegumu ar klientu komentāriem. Jūs varat eksportēt pārskatu CSV failā.
Uzzinot vairāk par saviem Aģentiem, Jūs varat apbalvot savus labākos Aģentus un atbalstīt tos, kuriem šobrīd ir negatīvi sasniegumi. Identificējiet negatīvos trendus savā klientu atbalstā un rīkojieties nekavējoties. Izmantojiet LiveAgent “Reitinga” funkciju.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Apmeklējiet mūsu lapu par klientu apkalpošanas pārskatiem, lai uzzinātu, kā tie var uzlabot uzņēmuma veiksmi. Iepazīstieties ar detalizētiem zvanu, kanālu, SLA un aģentu darbības pārskatiem, lai identificētu uzlabojumu jomas un plānotu atbalsta komandas darbu efektīvāk. Uzziniet vairāk par statistikas priekšrocībām un ieteikumiem, kā izmantot klientu apkalpošanas šablonus.