Nepieciešama bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas programmatūra?

Vai zinājāt, ka vairāk nekā puse klientu dod priekšroku tērzēt ar kādu reāllaikā un tiešsaistē, nevis zvanīt uz uzņēmumu, lai saņemtu atbalstu? Bezmaksas tērzēšanas programmatūras izmantošana sniedz daudz priekšrocību gan Jūsu klientiem, gan aģentiem. Palieliniet klientu apmierinātību, uzlabojiet atbildes laiku, palieliniet aģentu produktivitāti un INI. Saskaņā ar CrazyEgg datiem ir par 38 % lielāka iespēja, ka patērētāji iegādāsies preces no uzņēmuma, ja tas piedāvā tiešsaistes tērzēšanas atbalstu.

Izmēģiniet mūsu bezmaksas tērzēšanas risinājumu jau šodien. Mūsu bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas lietotne var lepoties ar ātrāko tērzēšanas logrīku tirgū, kas ir pilnībā pielāgojams Jūsu vēlmēm un valodai.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Ieguvumi no tiešsaistes tērzēšanas risinājuma ieviešanas

Ieviesiet savā uzņēmumā bezmaksas tērzēšanas programmatūru tīmekļa vietnēm un gūstiet šīs priekšrocības:

Ātrāks atbildes laiks

Bezmaksas palīdzības pieteikumu funkcijas palīdz samazināt kopējo laiku, kas tiek patērēts klientu problēmu risināšanai.

Vienots kontaktpunkts

Atbalsta komanda var apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem vienuviet.

Uzlabota aģentu produktivitāte

Pārvaldot visus atbalsta kanālus vienuviet, Jūsu aģenti pavadīs mazāk laika problēmu risināšanai.

Ātrākā bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas programmatūra

LiveAgent bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas programmatūra var lepoties ar visātrāko tērzēšanas logrīku tirgū. Salīdzinot LiveAgent un konkurentu tērzēšanas logrīku kopējo veiktspēju, Jūs pamanīsiet, ka LiveAgent ir visātrākais. LiveAgent tērzēšanas logrīks tiek parādīts tikai 2,5 sekundēs, savukārt konkurentu tērzēšanas logrīku parādīšana aizņem no 3,3 līdz 9,4 sekundēm.

Ja vēlaties efektīvi pārvērst tīmekļa vietnes apmeklētāju par klientu, ātrs tērzēšanas logrīks ir labākais risinājums. Saskaņā ar eMarketer ziņojumu 35 % vairāk cilvēku veikuši pirkumu tiešsaistē pēc tam, kad izmantojuši tērzēšanu tiešsaistē.

LiveAgent rating live chat agent - gif
LiveAgent Chat invitation

Bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas programmatūras funkcijas

Mūsu bezmaksas tērzēšanas rīks ir pilnībā pielāgojams, turklāt tas ir pielāgojams arī valodas ziņā. Papildus tam, izmantojot mūsu bezmaksas tērzēšanas programmatūru, varat izmantot mūsu bezmaksas palīdzības pieteikumu sistēmu ar universālu iesūtni, zvanu centru un zināšanu bāzi/klientu portālu.

Mūsu bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas programmatūrā ir iekļauta 7 dienu palīdzības pieteikumu vēstures meklēšana un viena integrācija (viena tiešsaistes tērzēšanas poga, e-pasta adrese, saziņas veidlapa, tālruņa numurs.) Ja vēlaties vairāk, piemēram, neierobežotu meklēšanas vēsturi, sociālo mediju integrāciju un automatizācijas funkcijas, iepazīstieties ar mūsu maksas plāniem.

Vienmērīga integrācija tīmekļa vietnē

LiveAgent tika izveidots, lai ietaupītu Jūsu vērtīgo laiku. Vienkārša (copy & paste) integrācija savieno Jūs ar Jūsu klientiem dažu sekunžu laikā. LiveAgent novirza jaunas ienākošās tērzēšanas pareizajiem Jūsu komandas locekļiem un dinamiski pielāgo tērzēšanas pieejamību, kad Jūsu aģenti savas maiņas laikā piesakās un izrakstās.

Bezmaksas tērzēšanas programmatūra novērš klientu apkalpošanas neveiksmes

Lēns reakcijas laiks

12% amerikāņu kā galveno neapmierinātības faktoru saistībā ar klientu apkalpošanu min “ātruma trūkumu”. Statista

Skaidrības trūkums plašsaziņas līdzekļos

72% patērētāju par sliktu klientu apkalpošanu uzskata nepieciešamību skaidrot savu problēmu vairākiem cilvēkiem. Dimensional Research

Pārskatāmības trūkums

72% patērētāju apgalvo, ka, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu, viņi sagaida, ka aģents “zinās, kas viņi ir, ko viņi ir iegādājušies, un zinās par viņu iepriekšējām saistībām”. Microsoft

Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo

Izmēģiniet LiveAgent jau tūlīt!

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Sāciet ar mūsu bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas risinājumu un jebkurā laikā pārejiet uz maksas versiju, lai saņemtu neierobežotu palīdzības pieteikumu vēsturi, vairāk funkciju un neierobežotu tērzēšanas pogu, e-pasta adrešu, tālruņa numuru un saziņas veidlapu skaitu.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Vai man kādreiz būs jāmaksā par programmatūras lietošanu?

Nē, LiveAgent nodrošina bezmaksas kontu bez slēptām izmaksām. Turklāt, lai iegūtu bezmaksas kontu, nav nepieciešams ievadīt kredītkartes datus.

Kā darbojas tērzēšanas rīki?

Pēc tērzēšanas pogas ievietošanas savā tīmekļa vietnē varat nekavējoties sākt tērzēt ar klientiem. Ikreiz, kad apmeklētājs ienāk Jūsu tīmekļa vietnē, tiek parādīta tērzēšanas poga. Pēc tam klientiem ir iespēja sazināties ar Jums, izmantojot tērzēšanas logu. Ja klients nolemj to darīt, tiek ģenerēts palīdzības pieteikums, kas tiek parādīts Jūsu universālajā iesūtnē.

Vai tērzēšanu tiešsaistē nodrošina reāls cilvēks?

Tērzēšana tiešsaistē ir poga, kas nodrošina ātru saziņas kanālu, lai aģents varētu pēc iespējas ātrāk atbildēt uz klientu pieprasījumiem.

Related Articles to Bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas programmatūra
Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu vietnei garantē personalizētu klientu pieredzi, labāku mijiedarbību ar zīmolu un konkurences priekšrocības.

Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu vietnei

Tīmekļa vietnes, kas piedāvā tērzēšanas programmatūru, var uzlabot klientu pieredzi un palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Lielākā daļa uzņēmumu izvēlas integrēt tērzēšanas rīkus savā tīmekļa vietnē. LiveAgent piedāvā bezmaksas tērzēšanas programmatūru ar vairākām integrētām sistēmām un funkcijām, bet ir arī maksas plāni ar vēl vairāk funkcijām. Tērzēšana tiešsaistē var palīdzēt klientiem atrisināt savas problēmas, un tā arī var būt noderīga visā pirkuma procesā.

Salīdziniet LiveAgent ar citām platformām

Balta zīmola lietošana ir pieejama bez maksas un ir pieejama pielāgošanai. Piedāvā arī lokācijas atzīmēšanu un bezzsaistes formas. Aktīvais tērzēšanas uzaicinājums ir arī pieejams.

LiveAgent nodrošina bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūru, kas racionalizē e-pasta, tērzēšanas, zvanu centra un zināšanu bāzes saziņu vienā vienotā iesūtnē.

Bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūra

LiveAgent piedāvā bezmaksas kontu un budžetam draudzīgu abonementu jebkuram uzņēmumam, kas vēlas uzreiz uzlabot savus atbalsta pakalpojumus. Palīdzības pieteikumu sistēmas priekšrocības ietver klientu noturēšanu, klientu apmierinātību, ieņēmumu palielināšanu, uzlabotu darbinieku darba plūsmu, darba slodzi un konkurences priekšrocības. Saistītie resursi ietver bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūru, atvērtā avota palīdzības pieteikumu sistēmu, bezmaksas tīmekļa čatu un palīdzības pieteikumu novirzīšanu. Labākā bezmaksas vai lēta tiešsaistes klientu atbalsta platforma jaunuzņēmumam, kas domā par budžetu, ir LiveAgent.

Uzziniet par e-pasta automatizāciju mārketinga mērķiem, kā arī padomus un priekšrocības, lai nekavējoties uzlabotu mārketinga stratēģijas.

E-pasta automatizācija

Mārketinga automatizācija ļauj uzlabot pārdošanas apjomus, un e-pasta automatizācija ir viena no tās svarīgākajām funkcijām. Tas palīdz sūtīt iepriekš sagatavotas e-pasta ziņojumus noteiktā secībā, pielāgojot to saturu atbilstoši klientu vajadzībām. E-pasta automatizācija ir plaši izmantota e-komercijas platformās, kur tās rīki un integrācijas veicina atkārtotu rīcību un lojālu klientu bāzi. Tomēr jābūt piesardzīgiem un nevajadzētu automatizēt atbildes uz klientu jautājumiem, kuriem bieži ir nepieciešama tūlītēja atbilde un cilvēku iesaistīšanās.

Iesaistiet savas vietnes apmeklētājus rīcībā, izmantojot Proaktīvus Čata Uzaicinājumus. Jūsu pielāgotais uzaicinājums lietotājam parādīsies vietnes pārlūkošanas laikā.

Proaktīvi Čata Uzaicinājumi

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas nosaka klienta vērtību piedāvājumu svarīgumu. Tas piedāvā integrācijas un bezmaksas demonstrācijas. Uzņēmums ir nopelnījis balvas un sertifikātus, un tās ir partnerības ar VoIP uzņēmumiem. LiveAgent piedāvā arī tādus risinājumus kā pašapkalpošanās programmatūra un ienākošo zvanu centra programmatūra.

Uzlabojiet savu klientu pieredzi, izmantojot vienkāršu tiešsaistes čata pogu savā tīmekļa vietnē. Pārbaudiet visas funkcijas un priekšrocības, ko piedāvā Tiešsaistes Čats.

Reāllaika čats

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzlabot mārketinga reputāciju ar klientu apkalpošanu bez maksas. Bez maksas ir pieejams uzņēmuma izmēģinājums, kas ietver klientu apkalpošanas aģentu apmācību. LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, integrācijas un atbalstu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju