Vai zinājāt, ka vairāk nekā puse klientu dod priekšroku tērzēt ar kādu reāllaikā un tiešsaistē, nevis zvanīt uz uzņēmumu, lai saņemtu atbalstu? Bezmaksas tērzēšanas programmatūras izmantošana sniedz daudz priekšrocību gan Jūsu klientiem, gan aģentiem. Palieliniet klientu apmierinātību, uzlabojiet atbildes laiku, palieliniet aģentu produktivitāti un INI. Saskaņā ar CrazyEgg datiem ir par 38 % lielāka iespēja, ka patērētāji iegādāsies preces no uzņēmuma, ja tas piedāvā tiešsaistes tērzēšanas atbalstu.
Izmēģiniet mūsu bezmaksas tērzēšanas risinājumu jau šodien. Mūsu bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas lietotne var lepoties ar ātrāko tērzēšanas logrīku tirgū, kas ir pilnībā pielāgojams Jūsu vēlmēm un valodai.
Izbaudiet Mūža Bezmaksas Kontu
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Ieviesiet savā uzņēmumā bezmaksas tērzēšanas programmatūru tīmekļa vietnēm un gūstiet šīs priekšrocības:
Bezmaksas palīdzības pieteikumu funkcijas palīdz samazināt kopējo laiku, kas tiek patērēts klientu problēmu risināšanai.
Atbalsta komanda var apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem vienuviet.
Pārvaldot visus atbalsta kanālus vienuviet, Jūsu aģenti pavadīs mazāk laika problēmu risināšanai.
LiveAgent bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas programmatūra var lepoties ar visātrāko tērzēšanas logrīku tirgū. Salīdzinot LiveAgent un konkurentu tērzēšanas logrīku kopējo veiktspēju, Jūs pamanīsiet, ka LiveAgent ir visātrākais. LiveAgent tērzēšanas logrīks tiek parādīts tikai 2,5 sekundēs, savukārt konkurentu tērzēšanas logrīku parādīšana aizņem no 3,3 līdz 9,4 sekundēm.
Ja vēlaties efektīvi pārvērst tīmekļa vietnes apmeklētāju par klientu, ātrs tērzēšanas logrīks ir labākais risinājums. Saskaņā ar eMarketer ziņojumu 35 % vairāk cilvēku veikuši pirkumu tiešsaistē pēc tam, kad izmantojuši tērzēšanu tiešsaistē.
Mūsu bezmaksas tērzēšanas rīks ir pilnībā pielāgojams, turklāt tas ir pielāgojams arī valodas ziņā. Papildus tam, izmantojot mūsu bezmaksas tērzēšanas programmatūru, varat izmantot mūsu bezmaksas palīdzības pieteikumu sistēmu ar universālu iesūtni, zvanu centru un zināšanu bāzi/klientu portālu.
Mūsu bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas programmatūrā ir iekļauta 7 dienu palīdzības pieteikumu vēstures meklēšana un viena integrācija (viena tiešsaistes tērzēšanas poga, e-pasta adrese, saziņas veidlapa, tālruņa numurs.) Ja vēlaties vairāk, piemēram, neierobežotu meklēšanas vēsturi, sociālo mediju integrāciju un automatizācijas funkcijas, iepazīstieties ar mūsu maksas plāniem.
LiveAgent tika izveidots, lai ietaupītu Jūsu vērtīgo laiku. Vienkārša (copy & paste) integrācija savieno Jūs ar Jūsu klientiem dažu sekunžu laikā. LiveAgent novirza jaunas ienākošās tērzēšanas pareizajiem Jūsu komandas locekļiem un dinamiski pielāgo tērzēšanas pieejamību, kad Jūsu aģenti savas maiņas laikā piesakās un izrakstās.
12% amerikāņu kā galveno neapmierinātības faktoru saistībā ar klientu apkalpošanu min “ātruma trūkumu”. Statista
72% patērētāju par sliktu klientu apkalpošanu uzskata nepieciešamību skaidrot savu problēmu vairākiem cilvēkiem. Dimensional Research
72% patērētāju apgalvo, ka, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu, viņi sagaida, ka aģents “zinās, kas viņi ir, ko viņi ir iegādājušies, un zinās par viņu iepriekšējām saistībām”. Microsoft
LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Sāciet ar mūsu bezmaksas tiešsaistes tērzēšanas risinājumu un jebkurā laikā pārejiet uz maksas versiju, lai saņemtu neierobežotu palīdzības pieteikumu vēsturi, vairāk funkciju un neierobežotu tērzēšanas pogu, e-pasta adrešu, tālruņa numuru un saziņas veidlapu skaitu.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Nē, LiveAgent nodrošina bezmaksas kontu bez slēptām izmaksām. Turklāt, lai iegūtu bezmaksas kontu, nav nepieciešams ievadīt kredītkartes datus.
Pēc tērzēšanas pogas ievietošanas savā tīmekļa vietnē varat nekavējoties sākt tērzēt ar klientiem. Ikreiz, kad apmeklētājs ienāk Jūsu tīmekļa vietnē, tiek parādīta tērzēšanas poga. Pēc tam klientiem ir iespēja sazināties ar Jums, izmantojot tērzēšanas logu. Ja klients nolemj to darīt, tiek ģenerēts palīdzības pieteikums, kas tiek parādīts Jūsu universālajā iesūtnē.
Tērzēšana tiešsaistē ir poga, kas nodrošina ātru saziņas kanālu, lai aģents varētu pēc iespējas ātrāk atbildēt uz klientu pieprasījumiem.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem