Bezmaksas Izmēģinājums

Atbalsta automatizācija


Vai jums ir apnicis zaudēt laiku liekos ikdienas atbalsta uzdevumos?

Šie regulārie darbi var notērēt visu jūsu aģentu laiku un uzņēmuma resursus.

Vai zinājāt, ka…

86% pircēju ir gatavi maksāt vairāk par lielisku klientu pieredzi.

Tāpēc ir svarīgi samazināt uzdevumus, kas atkārtojas, atbalstot automatizāciju, lai radītu efektīvu un rezultatīvu klientu apkalpošanu.

Kas ir atbalsta automatizācija?

Atbalsta automatizācija ir palīdzība klientam, ko sniedz mākslīgais intelekts vai programmatūra, kas galvenokārt automatizē darbplūsmas pārvaldības procesu. Piemēram, automatizācijas komandas ļauj servisa dienesta aģentiem koncentrēties uz svarīgākiem uzdevumiem. Tādējādi klientu apkalpošanas automatizācija var uzlabot jūsu darbinieku produktivitāti, vienlaikus nostiprinot klientu attiecības.

Atbalsta automatizācijas priekšrocības

Paaugstināta klientu apmierinātība

Uzņēmumi kopumā var paaugstināt savu produktivitāti un koncentrēties uz klientiem, kuriem nepieciešama īpaša palīdzība, automatizējot liekos ikdienas uzdevumus. Rezultātā atbildes laiki ir labāki, un klienti ir laimīgāki.

Uzlabota darbinieku produktivitāte

Klientu atbalsta automatizācija ļauj jūsu aģentiem būt klātesošiem un koncentrēties uz svarīgiem ikdienas uzdevumiem. Kvalitatīva atbalsta automatizācijas programmatūra ļauj sadalīt klientu pieprasījumus atbilstoši jūsu specifikai, kas galu galā uzlabo jūsu biznesa procesus. Palīdzības dienesta līdzekļi, piemēram, komandas un atskaites, palīdz uzlabot pieteikumu atrisināšanas laiku un uzlabot produktivitāti bez pastāvīgas uzraudzības.

Iztērēts mazāk naudas

Atbalsta automatizācija var ietaupīt jūsu zīmolam ne tikai laiku, bet arī naudu. Procesa automatizācijas dēļ nenākas algot papildus darbiniekus. Tā vietā sistēmā var izveidot automatizāciju un radīt lielāku peļņu ar mazāku ieguldījumu.

Kā uzstādīt atbalsta automatizāciju?

Lai uzstādītu atbalsta automatizāciju, ir nepieciešams efektīvs palīdzības dienesta automatizācijas rīks. Protams, jūsu izvēlētais rīks ir atkarīgs no jūsu uzņēmuma vēlmēm un vajadzībām. Piemēram, ja jums ir zvanu centrs, ir loģiski, ka meklējat atbalsta automatizāciju rīkam ar automatizētām funkcijām, piemēram, automātisko atzvanu, IVR, zvanu pārsūtīšanu utt.

Tomēr, ja meklējat pilnīgu atbalsta automatizācijas risinājumu, palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, būs pareizā izvēle jūsu uzņēmumam. Palīdzības dienesta programmatūra ir klientu apkalpošanas sistēma, kas seko klientu pieprasījumiem vairākās platformās, veido atskaites, automatizē atkārtotus nevajadzīgos uzdevumus/procesus un vēl daudz ko citu. Turklāt LiveAgent ir palīdzības dienesta sistēma, kas piedāvā dažādus abonementus atkarībā no uzņēmuma mērķiem.

Tomēr pirms palīdzības dienesta risinājuma izvēles ir jāapsver, vai sistēma piedāvā noderīgas atbalsta automatizācijas funkcijas. Lūk, dažas no LiveAgent automatizācijas funkcijām;

Laika Komandas

Laika komandas ir palīdzības dienesta automatizācijas līdzeklis, ko aktivizē laiks, nevis darbība. Piemēram, jūsu uzņēmums var iestatīt laika komandu, kas nosūta e-pasta ziņu pēc 48 stundām.

Komandas

Liveagent piedāvā arī komandu funkciju, kas jūsu zīmolam ļauj automatizēt tādus procesus kā, piemēram, pieteikumu atrisināšana, pieteikumu pārsūtīšana, birku pievienošana un citas iespējas.

Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)

Interaktīvā balss atbilde ir automatizēta tālruņu sistēma, kas apkopo un sniedz informāciju klientiem. Sistēma mijiedarbojas ar zvanītājiem un pēc tam sāk izpildīt atbilstošu/pieprasītu darbību. Piemēram, tā var;

  • savienot klientu ar atbilstošo nodaļu
  • piedāvāt atzvanu, ja gaidīšanas rinda ir pārāk gara

Tādējādi jūsu uzņēmums var uzlabot atbildes laiku un samazināt zvanu pārsūtīšanu, vienkārši automatizējot zvanu atbalsta procesu.

Automātisks Atzvans

Automātiska atzvana funkcija ir viena no zvanu centra funkcijām, kas ļauj klientiem pieprasīt atzvanīšanu, ja rinda ir par garu un patreiz nav pieejamu aģentu. Tādējādi var novērst klientu neapmierinātību, izveidot vienmērīgu aģentu darbplūsmu un uzlabot kopējo klientu pieredzi.

Automatizēta pieteikumu sadale

Automatizēta pieteikumu sadale ir līdzeklis, kas nodrošina, ka katrs no jūsu klientu apkalpošanas pārstāvjiem saņem optimālu pieteikumu pieprasījumu slodzi. Optimālā pieteikumu noslodze dažādos uzņēmumos ir atšķirīga. Liveagent ļauj iestatīt optimālu, vēlamo pieteikumu noslodzi jūsu komandai ar četrām dažādām pārsūtīšanas iespējām: vidējā vai maksimālā noslodze, zvans visiem un nejauša piešķiršana.

Visas šīs funkcijas ļauj automatizēt liekos atbalsta procesus.

Tātad, kā var iestatīt atbalsta automatizācijas līdzekļus programmā LiveAgent?

Tikai dažu minūšu laikā LiveAgent komandu konfigurācijas ekrānā varat iestatīt piešķiršanas komandas un paziņošanas komandas. Lai uzzinātu vairāk, skatiet mūsu paplašināto tīmekļa semināru.

LiveAgent Webinar 2: Email, Automation, SLA

Ja rodas problēmas, iestatot automatizācijas līdzekļus LiveAgent, sazinieties ar mūsu klientu atbalstu, lai saņemtu palīdzību.

Atbalsta automatizācijas uzlabošana

Padomi:

Automatizēta e-pasta pārsūtīšana

Kvalitatīva klientu apkalpošanas sistēma var automātiski pārsūtīt visus e-pastus uz vienotu platformu, kur tie tiek sašķiroti. Tādējādi visi klientu pieprasījumi tiek apkopoti vienuviet. Turklāt sistēmai ir funkciju kopa, kas ļauj jūsu aģentiem apskatīt visu klienta informāciju no CRM tieši pieteikuma iekšpusē. Turklāt varat iestatīt e-pastus pieteikumu vērtējumam, lai nekavējoties varētu saņemt atsauksmes.

Izveidojiet pieteikumu kārtošanu

Nesakārtoti klientu pieprasījumi var kaitēt jebkuram zīmolam. Pareiza palīdzības dienesta sistēma, kas ietver automatizācijas līdzekļus, ļauj izveidot birkas, kas var ātri nodrošināt lielisku pieteikumu organizētību jūsu aģentiem. Turklāt birkām ir milzīga nozīme atbalsta automatizācijas procesu iestatīšanā. Piemēram, ja jums ir pieteikums ar birku STEIDZAMI, varat iestatīt komandu, kas automātiski nosaka šī pieprasījuma prioritāti jūsu aģentiem.

Nepārautomatizējiet

Svarīgākais padoms, lai uzlabotu atbalsta automatizāciju, ir nepārcensties. Lai cik ļoti jūs censtos mazināt cilvēka iejaukšanos, lai izveidotu pilnībā automatizētu biznesu, pārāk liela automatizācija var būt kontrproduktīva. Neizmantojiet nepareizi automatizētu darbplūsmu, lai novērstu atkārtotus uzdevumus un tādējādi uzlabotu klientu pieprasījumu atrisināšanas laiku. Tā tas ir, klienti nevēlas visu laiku runāt ar robotiem. Vienmēr vispirms padomājiet par saviem klientiem un tikai tad automatizējiet saprātīgus un savai nišai atbilstošus procesus .

Uzziniet vairāk

LiveAgent Product Tour

Are you ready to automate repetitive support processes?

LiveAgent is help desk software that automates, tracks, and reports. Try out all the features and improve your customer service immediately.

14-DAY FREE TRIAL
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir atbalsta automatizācija?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atbalsta automatizācija ir palīdzība klientam, ko sniedz mākslīgais intelekts vai programmatūra, kas galvenokārt automatizē darbplūsmas pārvaldības procesu. Turklāt klientu apkalpošanas automatizācija ļauj pakalpojumu pārvaldes darbiniekiem koncentrēties uz būtiskākajiem uzdevumiem, tādējādi uzlabojot produktivitāti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādi ir atbalsta automatizācijas ieguvumi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Atbalsta automatizācijas priekšrocības ietver lielāku klientu apmierinātību, uzlabotu darbinieku produktivitāti un mazāku līdzekļu tērēšanu resursiem.” } },{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā uzstādīt atbalsta automatizāciju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lai uzstādītu atbalsta automatizāciju ir nepieciešams efektīvs palīdzības dienesta risinājums, piemēram, palīdzības dienesta programmatūra, kas ne tikai automatizē, bet arī seko klientu pieprasījumiem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā uzlabot atbalsta automatizāciju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Mūsu galvenais padoms jūsu atbalsta automatizācijas uzlabošanai, ir – nepārspīlēt. Lai cik ļoti jūs censtos mazināt cilvēka iesaisti, lai izveidotu pilnībā automatizētu biznesu, pārāk liela automatizācija var būt kontrproduktīva. Neizmantojiet nepareizi automatizētu darbplūsmu, lai novērstu atkārtotus uzdevumus un tādējādi uzlabotu klientu pieprasījumu atrisināšanas laiku. Tā ir, klienti nevēlas visu laiku runāt ar robotiem. Vienmēr vispirms padomājiet par saviem klientiem un tikai tad automatizējiet savai nišai saprātīgus un noderīgus procesus. ” } }] }
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.