Jaunumu biļetena reģistrācijas e-pasta sagataves ir svarīgas, lai piesaistītu abonentus. Rakstā ir sniegti padomi, kā piesaistīt uzmanību, veidot uzticību, izmantot sveiciena e-pastus kā pirmo iespaidu un kopīgot papildu saturu. Tiek skaidrots reģistrācijas e-pastu mērķis un sniegti piemēri dažādiem veidiem. Konteksts ir latviešu valodā un saistīts ar klientu attiecību pārvaldību un mārketinga automatizācijas platformām.
Ja kāds abonē jūsu jaunumu biļetenus, kas tiks regulāri nosūtīti uz iesūtni, adresāts izrāda lielu uzticību jūsu uzņēmumam. Šis jaunais abonents iesaistās, pamatojoties uz iepriekšējo pieredzi ar jūsu zīmolu vai uzņēmumu un saturu, ar kuru tas jau ir iepazinies.
Jums vajadzētu maksimāli izmantot pozitīvo noskaņojumu, kas pamudināja konkrētu lietotāju kļūt par jūsu biļetena abonentu. Tas ir tieši tāpat kā nepieciešamība izmantot labo sajūtu, kāda topošajam klientam parasti ir pirms pirkuma veikšanas un kļūšanas par pilntiesīgu klientu. Viens no labākajiem veidiem, kā izmantot šo iespēju, ir nosūtīt uz klientu orientētu reģistrācijas e-pastu, kas izceltos pārpildītajās iesūtnēs ar atzinīgu un personalizētu ziņu, vienlaikus sniedzot adresātam pievienoto vērtību.
Šim e-pastam varat pievienot arī savu sveicienu, pieklājībai.
Reģistrācija jaunumu biļetena e-pastam ir sveiciena ziņa, ko nosūtāt jaunajiem abonentiem. Tā ir pirmā saziņa, kas jums būs ar lietotāju, kad viņi sāks savas jaunās attiecības ar jūsu uzņēmumu, kas šajā gadījumā nozīmē regulāri saņemt saturu pa e-pastu. E-pasta iesaistīšana, lai nostiprinātu šīs attiecības, ir efektīva mārketinga stratēģija, kas var veidot uzticību zīmolam, sniedzot papildu informāciju un pievienoto vērtību.
Atšķirībā no citām sveiciena ziņām, reģistrēšanās jaunumu biļetena e-pastiem nav pats pirmais iespaids, kas rodas lietotājam, jo viņš jau ir iepazinies ar jūsu saturu pirms lēmuma pieņemšanas par abonēšanu. Šo e-pastu mērķis ir izveidot saikni starp jūsu uzņēmumu un biļetenu saņēmēju, kas ir vairāk vai mazāk tāds pats kā jebkura cita iepazīšanās e-pasta veids.
Thanks for subscribing to the [company] newsletter.
I just wanted to take the time to thank you personally for choosing to receive updates from us. It means a lot to have readers like you on board.
Below are a few extra pieces of advice related to [today’s/this week’s/this month’s] update on [topic] that I think you will find worthwhile:
Tip 1
Tip 2
Tip 3…
Don’t hesitate to reach out to me if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
As a token of our appreciation please find the [ebook/whitepaper/other gated content] that you requested attached to this email.
We are confident that you’ll find both the regular newsletter and the additional content useful to solve [pain point] in the field of [topic].
If you want to find out more before the next update, feel free to get in touch.
Best,
The [company] team
[Download attachment(s)]
Firstly, I would like to say thank you on behalf of everyone at [company] for subscribing to our newsletter.
We’re sure that you won’t regret it, and that you’ll find the regular updates on [topic] landing in your inbox every [day/week/month] to be very useful.
Secondly, I thought you might be interested to know about some additional content related to the subject that can be found on our website here [link].
From the feedback of our existing subscribers, we have found that the material below, has been helpful to them:
Additional content 1
Additional content 2
Additional content 3…
Please let us know if you’d like to learn about anything else, or just keep an eye out for the next issue of our newsletter.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Take advantage of our free 30-day trial. No credit card required.
Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.
Gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasta sagataves
Pieprasiet gadījuma izpētes apstiprinājumu un uzdodiet īstos jautājumus, lai izveidotu gadījuma izpēti, kas jūsu vietnes apmeklētājus pārvērtīs par apmierinātiem klientiem.
Atgādinājuma e-pasta sagataves
Tekstā tiek reklamēti dažādi e-pasta sagatavju risinājumi, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, veicināt apmierinātu klientu skaitu un palielināt pirkumu biežumu un summu, ko tērē klienti. LiveAgent platforma piedāvā klientu apkalpošanas un VoIP tālruņa sistēmu risinājumus, savukārt e-pasta sagataves var pielāgot klientu vēlmēm un uzsākt efektīvu e-pasta mārketingu. Kuponu un lojalitātes programmas e-pastu sagataves ir dažas no reklamētajām risinājumu iespējām.
E-pasta sagataves nosūtīšanai pēc pasākuma
The article discusses the importance of using reminder emails and prepared messages in email marketing campaigns. It also highlights the value of providing quality customer support through options such as live chat. The use of effective email marketing strategies can improve a company's operations and generate more advertising revenue. The article suggests that entrepreneurs interested in the most efficient email marketing solutions should consider popularizing recommendation email templates and online seminars. Additionally, the article mentions available software solutions to support various aspects of customer service.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.