E-pasta sagataves, ko var izmantot jauna zīmola pieminēšanai, lai veidotu uzticēšanos un atpazīstamību klientu un lietotāju vidū.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Kad par uzņēmumu tiek runāts pozitīvi un tas tiek pieminēts cienījamā ārējā avotā, piemēram, nozares medijā vai to dara eksperts, ar to var lepoties. Šāda veida plašsaziņas līdzekļu uzmanība parasti liecina par jūsu biznesa uzplaukumu, un jūsu iniciatīvas tiek novērtētas biznesa pasaulē. Šis atpazīšanas veids var palīdzēt veidot zīmola atpazīstamību un veidot jūs par līderi nozarē potenciālo klientu un abonentu acīs.
Varat izmantot arī zīmola pieminējumus, lai veidotu uzticēšanos esošajos klientos vai lietotājos. Taču, lai gūtu labumu no pozitīvajām atsauksmēm par uzņēmumu, vispirms jums par tām jāstāsta pasaulei. Viena no labākajām metodēm, ko var izmantot, lai informētu klientus par jaunu sava zīmola pieminējumu, ir e-pasta nosūtīšana, kas ļauj viņiem to uzzināt un informē, kur viņi var izlasīt šo konkrēto saturu.
Var gadīties arī, ka kāds no jūsu produktiem vai pakalpojumiem tiek apspriests ārējā rakstā, bet ir nepareiza vai trūkst saite uz jūsu vietni, vai arī enkurteksts nav piemērots. Tas samazina jūsu zīmola pieminējuma ietekmi, jo jūs saņemsit mazāk datplūsmas nekā tad, ja saite būtu pareiza. Šajā gadījumā, lūdziet izdevējam atjaunināt pieminējumu ar jūsu ieteikto informāciju.
Pastāv vairāki savstarpēji saistīti jauna zīmola e-pasta pieminēšanas veidi. Iespējams, ka vajadzēs sūtīt tikai vienu vai pat visus, atkarībā no apstākļiem. Tie ir paredzēti, lai:
There is a great [article/blog post/other content] over on [external publisher’s name]’s website [link] that we think you might find interesting.
The article which mentions our brand discusses the following topics:
Topic 1
Topic 2
Topic 3
As you can see, they have some nice things to say about us, which is always a privilege when it comes from such a well-respected source.
We hope that you enjoy reading, and remember that you can find our content on the subject of [topic] here [link].
Best,
[Name] from [company]
We really appreciate you mentioning our brand and what you had to say about us in the recent [article/blog post/other content] called [title].
However, we have noticed that there is no link to our website where we are mentioned, and we think that it would be helpful for your readers if they could be directed there.
Do you think that it would be possible for you to include the following in an update to your post?
“[Suggested anchor text & backlink]”
Thank you in advance, and please let us know if you would like any further content to be included with the mention as well.
Kind regards
The [company] team
I’m reaching out to you in regards to the mention [backlink] of our brand in your [article/blog post/other content] named [title], which can be found here [link].
We think that it could be beneficial for both your readers and our users if the [anchor text/backlink] was changed from [current anchor text/backlink] to [suggested new anchor text/ backlink].
Your time is appreciated and I look forward to hearing back from you about this request.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Jūsu zīmola pieminēšana no pilnīgi neatkarīgas organizācijas nedod jums tiesības izmantot citātu tikai tāpēc, ka tas atsaucas uz jūsu uzņēmuma nosaukumu. Patiesībā tas ir labi, jo objektīva un pozitīva jūsu zīmola pieminēšana no uzticama, autoritatīva avota palīdzēs veidot uzticamību un uzticēšanos gan jauniem, gan esošiem klientiem. Tāpēc e-pastā nevar iekļaut tekstu, kas piemin jūsu zīmolu, ja vien nav saņemta īpašnieka atļauja to darīt. Tomēr ir ieteicams informēt lietotājus par pieminēšanu, norādot saiti uz vietni, kur var izlasīt saturu, kas attiecas uz jūsu uzņēmumu.
Ja ārējām vietnēm vai emuāriem ir saites uz jūsu tīmekļa vietni, tie palīdz tai piesaistīt datplūsmu. Šīs tā sauktās atpakaļsaites palīdz uzlabot jūsu zīmola profilu un palielināt atpazīstamību ar mērķauditoriju, kas atšķiras no jūsu esošās lietotāju bāzes. Atpakaļsaites palīdz arī uzlabot meklētājprogrammu optimizāciju (SEO), kas var veicināt to, ka jūsu tīmekļa vietne parādās augstākā vietā meklēšanas programmas rezultātos (SERPs) tādās platformās, kā piemēram, Google.
Tāpēc, ja ārējais avots min jūsu zīmolu, bet nesatur saiti uz jūsu vietni, sazinieties ar publicētāju un lūdziet atjaunināt teksta daļu, lai tajā būtu enkuri, kas norāda uz jūsu izvēlētu lapu. Mēs esam iekļāvuši e-pasta sagatavi, kas jums palīdzēs to izdarīt.
Ja izlasāt ārēji publicētu tekstu, un uzskatāt, ka tas attiecas uz jūsu zīmolu, varat nosūtīt autoram vai īpašniekam e-pastu, lai palūgtu apsvērt iespēju pievienot atpakaļsaiti uz jūsu tīmekļa vietni. Ja mēģināt iegūt atpakaļsaiti no konkrētas, ļoti cienījamas, autoritatīvas vietnes, varat pat nosūtīt uzņēmumam e-pastu ar piedāvājumu labot visas bojātās saites, ko atrodat to tīmekļa lapā, un ieteikt izmantot aizstājējURL, kas piemin jūsu zīmolu.
Need to generate more traffic, and improve engagement?
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.
Sudzibu parvaldibas programmatura
Efektīva klientu komunikācija ir būtiska uzņēmuma reputācijai un ilgtermiņa panākumiem. LiveAgent piedāvā risinājumu problēmu efektīvai risināšanai, nodrošinot labu klientu apkalpošanu. Izbaudiet bezmaksas izmēģinājumu.
Izejošās tirdzniecības pārstāvis
Veiksmīgam izejošajam tirdzniecības pārstāvim nepieciešama kaislība, komunikācijas un sociālās iemaņas, mērķtiecība un zināšanas par produktu.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem