Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • E-pasta sagataves jauna zīmola pieminēšanai

E-pasta sagataves jauna zīmola pieminēšanai

Kad par uzņēmumu tiek runāts pozitīvi un tas tiek pieminēts cienījamā ārējā avotā, piemēram, nozares medijā vai to dara eksperts, ar to var lepoties. Šāda veida plašsaziņas līdzekļu uzmanība parasti liecina par jūsu biznesa uzplaukumu, un jūsu iniciatīvas tiek novērtētas biznesa pasaulē. Šis atpazīšanas veids var palīdzēt veidot zīmola atpazīstamību un veidot jūs par līderi nozarē potenciālo klientu un abonentu acīs.

Varat izmantot arī zīmola pieminējumus, lai veidotu uzticēšanos esošajos klientos vai lietotājos. Taču, lai gūtu labumu no pozitīvajām atsauksmēm par uzņēmumu, vispirms jums par tām jāstāsta pasaulei. Viena no labākajām metodēm, ko var izmantot, lai informētu klientus par jaunu sava zīmola pieminējumu, ir e-pasta nosūtīšana, kas ļauj viņiem to uzzināt un informē, kur viņi var izlasīt šo konkrēto saturu.

Var gadīties arī, ka kāds no jūsu produktiem vai pakalpojumiem tiek apspriests ārējā rakstā, bet ir nepareiza vai trūkst saite uz jūsu vietni, vai arī enkurteksts nav piemērots. Tas samazina jūsu zīmola pieminējuma ietekmi, jo jūs saņemsit mazāk datplūsmas nekā tad, ja saite būtu pareiza. Šajā gadījumā, lūdziet izdevējam atjaunināt pieminējumu ar jūsu ieteikto informāciju.

E-pasta sagatavju pielāgošana
E-pasta sagatavju pielāgošana LiveAgent

Dažādi jaunā zīmola pieminēšanas e-pasta veidi

Pastāv vairāki savstarpēji saistīti jauna zīmola e-pasta pieminēšanas veidi. Iespējams, ka vajadzēs sūtīt tikai vienu vai pat visus, atkarībā no apstākļiem. Tie ir paredzēti, lai:

  • Klientu informēšana par sava zīmola pieminējumu – izplatiet informāciju par autoritatīva avota spilgtu atsauci esošajiem klientiem, lai veidotu uzticēšanos
  • Pieprasot atpakaļsaiti uz jūsu vietni no organizācijas, kas piemin jūs – pateicieties ārējam avotam par nosaukuma pieminēšanu, bet lūdziet pievienot iespēju novirzīt lasītājus uz jūsu lapu ar atpakaļsaiti
  • Iesakiet atsauces saites vai enkurteksta izmaiņas — norādiet konkrētu lapu, uz kuru vēlaties, lai lietotāji tiktu novirzīti, vai ieteiciet atbilstošāku formulējumu pieminējumā.

Jauna zīmola pieminējuma e-pasta temata rindiņas

  • Skatiet, kur mēs esam pieminēti [ārējā publicētāja vārds] jaunajā [raksts/emuāra ziņa/cits saturs]
  • Uzziniet vairāk par tēmu [tēma] mūsu partnera vietnē
  • Vai Jūs, lūdzu, varat iekļaut saiti uz [uzņēmumu] sarakstā [virsraksts]?
  • Paldies par pieminējumu! Šeit ir saite, kuru jūs varētu pievienot…
  • Lūdzam mainīt enkurtekstu, kas mūs piemin [nosaukums]
  • Vai Jūs, lūdzu, varētu atjaunināt atpakaļsaiti uz [uzņēmuma nosaukums]?

Jauna zīmola pieminējuma e-pasta sagataves

Jauna zīmola pieminējuma e-pasta sagatave 1 – informē klientus par atsauces saturu

Biežāk uzdotie jautājumi

Vai e-pastā var iekļaut saturu, kas satur jauna zīmola pieminējumu?

Jūsu zīmola pieminēšana no pilnīgi neatkarīgas organizācijas nedod jums tiesības izmantot citātu tikai tāpēc, ka tas atsaucas uz jūsu uzņēmuma nosaukumu. Patiesībā tas ir labi, jo objektīva un pozitīva jūsu zīmola pieminēšana no uzticama, autoritatīva avota palīdzēs veidot uzticamību un uzticēšanos gan jauniem, gan esošiem klientiem. Tāpēc e-pastā nevar iekļaut tekstu, kas piemin jūsu zīmolu, ja vien nav saņemta īpašnieka atļauja to darīt. Tomēr ir ieteicams informēt lietotājus par pieminēšanu, norādot saiti uz vietni, kur var izlasīt saturu, kas attiecas uz jūsu uzņēmumu.

Ja ārējām vietnēm vai emuāriem ir saites uz jūsu tīmekļa vietni, tie palīdz tai piesaistīt datplūsmu. Šīs tā sauktās atpakaļsaites palīdz uzlabot jūsu zīmola profilu un palielināt atpazīstamību ar mērķauditoriju, kas atšķiras no jūsu esošās lietotāju bāzes. Atpakaļsaites palīdz arī uzlabot meklētājprogrammu optimizāciju (SEO), kas var veicināt to, ka jūsu tīmekļa vietne parādās augstākā vietā meklēšanas programmas rezultātos (SERPs) tādās platformās, kā piemēram, Google.

Tāpēc, ja ārējais avots min jūsu zīmolu, bet nesatur saiti uz jūsu vietni, sazinieties ar publicētāju un lūdziet atjaunināt teksta daļu, lai tajā būtu enkuri, kas norāda uz jūsu izvēlētu lapu. Mēs esam iekļāvuši e-pasta sagatavi, kas jums palīdzēs to izdarīt.

Kā rīkoties, ja atrodu kādu ārēju saturu, kas varētu vai kam vajadzētu pieminēt manu zīmolu?

Ja izlasāt ārēji publicētu tekstu, un uzskatāt, ka tas attiecas uz jūsu zīmolu, varat nosūtīt autoram vai īpašniekam e-pastu, lai palūgtu apsvērt iespēju pievienot atpakaļsaiti uz jūsu tīmekļa vietni. Ja mēģināt iegūt atpakaļsaiti no konkrētas, ļoti cienījamas, autoritatīvas vietnes, varat pat nosūtīt uzņēmumam e-pastu ar piedāvājumu labot visas bojātās saites, ko atrodat to tīmekļa lapā, un ieteikt izmantot aizstājējURL, kas piemin jūsu zīmolu.

Need to generate more traffic, and improve engagement?

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Vai e-pasta ziņojumā var iekļaut saturu, kas satur jaunu zīmola pieminējumu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “E-pasta ziņojumā nedrīkst iekļaut tekstu, kas piemin jūsu zīmolu, ja vien nav saņemta īpašnieka atļauja to darīt. Tomēr ir ieteicams informēt lietotājus par pieminējumu, norādot saiti uz vietni, kur var izlasīt saturu, kas attiecas uz jūsu uzņēmumu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā iegūt atpakaļsaiti uz manu tīmekļa vietni?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja izlasāt ārēji publicētu tekstu, un uzskatāt, ka tas attiecas uz jūsu zīmolu, varat nosūtīt autoram vai īpašniekam e-pastu, lai palūgtu apsvērt iespēju pievienot atpakaļsaiti uz jūsu tīmekļa vietni. Ja mēģināt iegūt atpakaļsaiti no konkrētas, ļoti cienījamas autoritatīvas vietnes, varat pat nosūtīt uzņēmumam e-pasta piedāvājumu izlabot visas bojātās saites, ko atrodat viņu tīmekļa lapā, un ieteikt izmantot aizstājējURL, kas piemin jūsu zīmolu..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā rīkoties, ja atrodu kādu ārēju saturu, kurā būtu jāpiemin mans zīmols?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ja ārējs avots piemin jūsu zīmolu, bet nesatur atpakaļsaiti uz jūsu vietni, sazinieties ar publicētāju un lūdziet atjaunināt teksta daļu, lai tajā būtu enkuri, kas piemin jūsu zīmolu.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju