Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves

Lai gan ir pieejams daudz saziņas kanālu, daudzi uzņēmumi izvēlas e-pastu, lai veiktu paziņojumus, jo tas ir visvairāk izmantotais un pievilcīgais kanāls. Vairumā gadījumu uzņēmuma paziņojumu e-pasti ir reklāmas par jauniem produktu vai pakalpojumu laidieniem, esošo produktu atjauninājumiem vai jauna virziena uzsākšanu.

Lai gan šīs ziņas teorētiski ir paziņojumi, tie ir vairāk vērsti uz ar mārketingu saistītu ziņu nosūtīšanu, nevis uz uzņēmumu ziņu paziņošanu.

Tomēr ir arī daudz uzņēmumu paziņojumu e-pastu piemēru citiem mērķiem, piemēram, iekšējie ziņojumi. Tie mēdz būt formālāki e-pasta ziņojumi, kuros galvenā uzmanība pievērsta uz biznesu vērstai saziņai, tostarp, bet ne tikai, sludinājumam par brīviem amatiem uzņēmumā, pašreizējā darbinieka virzīšanai uz augstāku amatu, zīmola jaunu darbinieku iepazīstināšanai ar esošajiem komandas biedriem vai uzaicinājumam uz atklātu sapulci.

Šeit galvenais uzsvars uzņēmuma paziņojumu e-pastos būs, lai sniegtu ar uzņēmējdarbību saistītus paziņojumus, kuri tiek sūtīti iekšējai auditorijai pa e-pastu.

E-pasta sagatavju pielāgošana
Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatvju pielāgošana LiveAgent informācijas panelī

Kāpēc uzņēmuma paziņojumus sūtīt pa e-pastu?

E-pasti ir viena no efektīvākajām saziņas metodēm, un jau sen ir pierādījies, ka tie ir efektīvi gan iekšējo, gan ārējo ziņojumu sūtīšanai un saņemšanai. Viens acīmredzams iemesls ir tas, ka e-pasti nodrošina tiešu saziņu ar vajadzīgajām mērķauditorijām, ja vien jūs zināt viņu e-pasta adreses.

Tas nozīmē, ka darba vakanču vai uzņēmuma jaunumu paziņojumu var nosūtīt visiem uzņēmuma darbiniekiem vai atsevišķam sarakstam, savukārt e-pastu, kurā tiek stādīts priekšā jauns darbinieks vai izziņota atklāta sapulce, var nosūtīt tikai attiecīgajai komandai vai nodaļai lielā uzņēmumā.

Dati, kas iegūti Gallup pētījumā, liecina, ka 74% darbiniekiem pietrūkst informācijas par uzņēmumu (avots). Tajā pašā laikā iekšējo sakaru nepareiza pārvaldīšana var izmaksāt maziem uzņēmumiem (nodarbinot mazāk par 100 cilvēkiem) $420 000 gadā, savukārt lieliem uzņēmumiem katru gadu nākas zaudēt līdz pat $62 miljoniem (avots). Tie ir vēl divi iemesli, kāpēc e-pastus izmanto, lai paziņotu iekšējās ziņas un sniegtu darbiniekiem svarīgu informāciju.

Iepriekšsagatavotas-ziņas-Makrosi
Saglabājiet mūsu uzņēmuma paziņojumu sagataves kā iepriekšsagatavotas ziņas

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta temata rindiņas

  • Paaugstinājuma Paziņojums – [darbinieka vārds, uzvārds]
  • Apsveicam ar paaugstinājumu amatā [darbinieka vārds, uzvārds]
  • Vakance uz amatu [amats]
  • Mēs pieņemam darbā – piesakieties [amats] darbam
  • Jauns darbinieks – [jaunā darbinieka vārds] [amata nosaukums]
  • Lūdzu, sveiciet [jaunā darbinieka vārds] komandā
  • [Sapulces iemesls] Atvērtā Darbinieku Sanāksme [datums] [laiks]
  • Atgādinājums: atvērtā sapulce rīt [laiks] visiem [nodaļas] darbiniekiem

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatave 1 – paziņojums par paaugstinājumu

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatave 2 – iekšēja vakance

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatave 3 – jauna darbinieka stādīšana priekšā

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatave 4 – ielūgums uz atklātu sapulci

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves – Biežāk uzdotie jautājumi

Cik garam jābūt uzņēmuma paziņojuma e-pastam?

Tā kā šo ziņojumu saturs var ļoti atšķirties, uz šo jautājumu nav nekādas pareizās vai nepareizās atbildes. Tomēr vislabāk ir uzturēt ziņas lakoniskas, lai noturētu lasītāju interesi.

Cilvēki mēdz e-pastiem pārskriet ar acīm, tāpēc mēģiniet uzskaitīt visu svarīgo informāciju atsevišķās rindiņās vai rindkopās. Ja ir jāiekļauj vairāk informācijas, piemēram, par darba sludinājumu, tad norādiet saiti uz vietni, kas sniedz papildu informāciju tiem, kuri ir ieinteresēti, nevis pārpludiniet e-pastu.

Kam būtu jāsūta uzņēmuma paziņojuma e-pasts?

Tas ir atkarīgs no uzņēmuma lieluma un tēmas — daži paziņojumi ir jāsūta visiem darbiniekiem, bet citi — tikai atsevišķām nodaļām vai darbiniekiem, kas ieņem noteiktu hierarhisku amatu. Darba vakances, piemēram, var sūtīt visiem darbiniekiem, jo daži kandidāti, iespējams, vēlas mainīt nodaļas.

Kad būtu jāsūta uzņēmuma paziņojums?

Tas atkal ir atkarīgs no konkrētā e-pasta veida. Paaugstinājuma ziņojumi ir jānosūta drīz pēc tam, kad paaugstinātais darbinieks ir informēts. Sveiciena e-pasti un sapulču ielūgumi ir jānosūta vismaz nedēļu pirms jaunā darbinieka pievienošanās vai diskusijas rīkošanas. Vakance ir jāizsūta agrāk – vairākus mēnešus pirms šī amata aizpildīšanas un dažas nedēļas pirms to var reklamēt arī ārēji.

Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required.

Put our company announcement email templates to the test. Deploy them through our ticketing software using templates, or used canned messages. The choice is yours.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik garam jābūt uzņēmuma paziņojuma e-pastam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vislabāk ir uzturēt ziņas lakoniskas, lai noturētu lasītāju interesi. Cilvēki mēdz e-pastiem pārskriet ar acīm, tāpēc mēģiniet visu svarīgo informāciju uzskaitīt dažās rindiņās vai rindkopās. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kam būtu jāsūta uzņēmuma paziņojuma e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tas ir atkarīgs no uzņēmuma lieluma un tēmas — daži paziņojumi ir jāsūta visiem darbiniekiem, bet citi — tikai atsevišķām nodaļām vai darbiniekiem, kas ieņem noteiktu hierarhisku amatu..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kad būtu jāsūta uzņēmuma paziņojums?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tas jau atkal ir atkarīgs no konkrētā e-pasta veida. Paaugstinājuma paziņojumi ir jānosūta drīz pēc tam, kad paaugstinātais darbinieks ir informēts. Sveiciena e-pasti un sapulces ielūgumi ir jānosūta vismaz nedēļu pirms jaunā darbinieka pievienošanās vai diskusijas rīkošanas. Vakance ir jāizsūta agrāk – vairākus mēnešus pirms šī amata aizpildīšanas un dažas nedēļas pirms tās var reklamēt to ārēji.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju