Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves

Lai gan ir pieejams daudz saziņas kanālu, daudzi uzņēmumi izvēlas e-pastu, lai veiktu paziņojumus, jo tas ir visvairāk izmantotais un pievilcīgais kanāls. Vairumā gadījumu uzņēmuma paziņojumu e-pasti ir reklāmas par jauniem produktu vai pakalpojumu laidieniem, esošo produktu atjauninājumiem vai jauna virziena uzsākšanu.

Lai gan šīs ziņas teorētiski ir paziņojumi, tie ir vairāk vērsti uz ar mārketingu saistītu ziņu nosūtīšanu, nevis uz uzņēmumu ziņu paziņošanu.

Tomēr ir arī daudz uzņēmumu paziņojumu e-pastu piemēru citiem mērķiem, piemēram, iekšējie ziņojumi. Tie mēdz būt formālāki e-pasta ziņojumi, kuros galvenā uzmanība pievērsta uz biznesu vērstai saziņai, tostarp, bet ne tikai, sludinājumam par brīviem amatiem uzņēmumā, pašreizējā darbinieka virzīšanai uz augstāku amatu, zīmola jaunu darbinieku iepazīstināšanai ar esošajiem komandas biedriem vai uzaicinājumam uz atklātu sapulci.

Šeit galvenais uzsvars uzņēmuma paziņojumu e-pastos būs, lai sniegtu ar uzņēmējdarbību saistītus paziņojumus, kuri tiek sūtīti iekšējai auditorijai pa e-pastu.

E-pasta sagatavju pielāgošana
Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatvju pielāgošana LiveAgent informācijas panelī

Kāpēc uzņēmuma paziņojumus sūtīt pa e-pastu?

E-pasti ir viena no efektīvākajām saziņas metodēm, un jau sen ir pierādījies, ka tie ir efektīvi gan iekšējo, gan ārējo ziņojumu sūtīšanai un saņemšanai. Viens acīmredzams iemesls ir tas, ka e-pasti nodrošina tiešu saziņu ar vajadzīgajām mērķauditorijām, ja vien jūs zināt viņu e-pasta adreses.

Tas nozīmē, ka darba vakanču vai uzņēmuma jaunumu paziņojumu var nosūtīt visiem uzņēmuma darbiniekiem vai atsevišķam sarakstam, savukārt e-pastu, kurā tiek stādīts priekšā jauns darbinieks vai izziņota atklāta sapulce, var nosūtīt tikai attiecīgajai komandai vai nodaļai lielā uzņēmumā.

Dati, kas iegūti Gallup pētījumā, liecina, ka 74% darbiniekiem pietrūkst informācijas par uzņēmumu (avots). Tajā pašā laikā iekšējo sakaru nepareiza pārvaldīšana var izmaksāt maziem uzņēmumiem (nodarbinot mazāk par 100 cilvēkiem) $420 000 gadā, savukārt lieliem uzņēmumiem katru gadu nākas zaudēt līdz pat $62 miljoniem (avots). Tie ir vēl divi iemesli, kāpēc e-pastus izmanto, lai paziņotu iekšējās ziņas un sniegtu darbiniekiem svarīgu informāciju.

Iepriekšsagatavotas-ziņas-Makrosi
Saglabājiet mūsu uzņēmuma paziņojumu sagataves kā iepriekšsagatavotas ziņas

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta temata rindiņas

  • Paaugstinājuma Paziņojums – [darbinieka vārds, uzvārds]
  • Apsveicam ar paaugstinājumu amatā [darbinieka vārds, uzvārds]
  • Vakance uz amatu [amats]
  • Mēs pieņemam darbā – piesakieties [amats] darbam
  • Jauns darbinieks – [jaunā darbinieka vārds] [amata nosaukums]
  • Lūdzu, sveiciet [jaunā darbinieka vārds] komandā
  • [Sapulces iemesls] Atvērtā Darbinieku Sanāksme [datums] [laiks]
  • Atgādinājums: atvērtā sapulce rīt [laiks] visiem [nodaļas] darbiniekiem

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatave 1 – paziņojums par paaugstinājumu


Dear all staff members,

I am happy to announce that [name of employee] has been promoted to the position of [job title].

[Name of employee] has been working at [company] for [X] years, and played a vital role in [achievement].

During that time, they have always been dedicated to [company] and displayed a great team spirit, which we’re happy to reward them with this promotion.

I would be grateful if you join me in congratulating [name of employee] on this exciting news.

Regards,
[name & position]

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatave 2 – iekšēja vakance


Dear all,

As of today, there is a vacancy for the [job title] role in our [department].

We highly recommend any current employee who is interested in this role to apply as soon as possible, as the vacancy will also be advertised externally soon.

Our new [job title] will work with the [team] to perform [main responsibilities].

To be considered for this role, you must have [experience] and meet the following criteria: [requirements]

Click here [button] for a full job description.

Please reply to this email by [date] with your CV/resume and provide a short cover letter to apply for this position.

If you have any more questions regarding this vacancy, please contact the HR team at [email].

Best regards,
[name & position]

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatave 3 – jauna darbinieka stādīšana priekšā


Dear fellow staff,

[Name of new employee] will be joining [company] in the position of [job title], starting from the [date].

We are delighted to welcome [name of new employee] since their [X] years of experience in [field] will help drive [company] forward.

If you see [name of new employee] around the office, please introduce yourself to make them feel at home.

Alternatively, if you have any questions or would like to meet [name of new employee] before they start, please contact their employee mentor [name of mentor] to make arrangements.

Thanks for joining me in welcoming [name of employee] to [company].

Regards,
[name & position]

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagatave 4 – ielūgums uz atklātu sapulci


Dear all,

A reminder that the [purpose] Open Staff Meeting hosted by [name of host] is taking place on [date] at [time].

This online meeting can be accessed using the following link: [button]

Future related meeting dates are as follows: [dates]

Please note that everyone is welcome to attend any meeting, and the contents will be tailored to [department].

Please feel free to ask any questions during the meeting. Note that there is a limit of [X] participants, so please register in advance by replying to this email.

Recordings of all past meetings can be found at [link].

Best regards,
[name & position]

Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves – Biežāk uzdotie jautājumi

Cik garam jābūt uzņēmuma paziņojuma e-pastam?

Tā kā šo ziņojumu saturs var ļoti atšķirties, uz šo jautājumu nav nekādas pareizās vai nepareizās atbildes. Tomēr vislabāk ir uzturēt ziņas lakoniskas, lai noturētu lasītāju interesi.

Cilvēki mēdz e-pastiem pārskriet ar acīm, tāpēc mēģiniet uzskaitīt visu svarīgo informāciju atsevišķās rindiņās vai rindkopās. Ja ir jāiekļauj vairāk informācijas, piemēram, par darba sludinājumu, tad norādiet saiti uz vietni, kas sniedz papildu informāciju tiem, kuri ir ieinteresēti, nevis pārpludiniet e-pastu.

Kam būtu jāsūta uzņēmuma paziņojuma e-pasts?

Tas ir atkarīgs no uzņēmuma lieluma un tēmas — daži paziņojumi ir jāsūta visiem darbiniekiem, bet citi — tikai atsevišķām nodaļām vai darbiniekiem, kas ieņem noteiktu hierarhisku amatu. Darba vakances, piemēram, var sūtīt visiem darbiniekiem, jo daži kandidāti, iespējams, vēlas mainīt nodaļas.

Kad būtu jāsūta uzņēmuma paziņojums?

Tas atkal ir atkarīgs no konkrētā e-pasta veida. Paaugstinājuma ziņojumi ir jānosūta drīz pēc tam, kad paaugstinātais darbinieks ir informēts. Sveiciena e-pasti un sapulču ielūgumi ir jānosūta vismaz nedēļu pirms jaunā darbinieka pievienošanās vai diskusijas rīkošanas. Vakance ir jāizsūta agrāk – vairākus mēnešus pirms šī amata aizpildīšanas un dažas nedēļas pirms to var reklamēt arī ārēji.

Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required.

Put our company announcement email templates to the test. Deploy them through our ticketing software using templates, or used canned messages. The choice is yours.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik garam jābūt uzņēmuma paziņojuma e-pastam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vislabāk ir uzturēt ziņas lakoniskas, lai noturētu lasītāju interesi. Cilvēki mēdz e-pastiem pārskriet ar acīm, tāpēc mēģiniet visu svarīgo informāciju uzskaitīt dažās rindiņās vai rindkopās. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kam būtu jāsūta uzņēmuma paziņojuma e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tas ir atkarīgs no uzņēmuma lieluma un tēmas — daži paziņojumi ir jāsūta visiem darbiniekiem, bet citi — tikai atsevišķām nodaļām vai darbiniekiem, kas ieņem noteiktu hierarhisku amatu..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kad būtu jāsūta uzņēmuma paziņojums?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tas jau atkal ir atkarīgs no konkrētā e-pasta veida. Paaugstinājuma paziņojumi ir jānosūta drīz pēc tam, kad paaugstinātais darbinieks ir informēts. Sveiciena e-pasti un sapulces ielūgumi ir jānosūta vismaz nedēļu pirms jaunā darbinieka pievienošanās vai diskusijas rīkošanas. Vakance ir jāizsūta agrāk – vairākus mēnešus pirms šī amata aizpildīšanas un dažas nedēļas pirms tās var reklamēt to ārēji.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju