Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • E-pasta sagataves atgādinājumiem par pasākumu

E-pasta sagataves atgādinājumiem par pasākumu

Neatkarīgi no tā, vai organizējat tiešsaistes vai bezsaistes pasākumu, atgādināšana auditorijai par to ir tikpat svarīga kā viņu informēšana par pasākumu. Tur kļūst noderīgi pasākuma atgādinājumu e-pasti. Dalībnieki, iespējams, ir reģistrējušies jūsu pasākumam pirms vairākiem mēnešiem, un gaidīšanas perioda laikā tie, iespējams, ir aizmirsuši par pasākumu, vai zaudējuši interesi. Pārdomāti noformēti atgādinājuma e-pasti var palīdzēt uzturēt jūsu pasākuma aktualitāti topošās auditorijas prātos, uzturēt iesaistītību un nodrošināt, ka lielākā daļa reģistrēto personu arī parādīsies jūsu pasākumā. Tālāk ir norādītas dažas paraugprakses, kā rakstīt efektīvus atgādinājuma e-pastus un pasākuma atgādināšanas e-pasta sagataves, kuras varat pielāgot un izmantot savā e-pasta kampaņā.

Pasākuma atgādinājuma e-pastu rakstīšanas paraugprakse

Saglabājiet to īsu un vienkāršu

Galvenais pasākuma atgādinājuma e-pastu mērķis ir atgādināt auditorijai par gaidāmo pasākumu, lai nodrošinātu, ka auditorija joprojām ir iesaistīta līdz pat pasākuma dienai. Pasākuma atgādinājuma e-pastā ir jāiekļauj tikai būtiski fakti par jūsu notikumu, nepievienojot vai neapgrūtinot personas ar nebūtisku informāciju. Padariet to par vienas rindkopas ziņu un nodrošiniet, ka tā ir mobilajām ierīcēm draudzīga, jo vairāk nekā 80% no visiem e-pastiem tagad tiek atvērti un lasīti mobilajās ierīcēs.

pasākuma atgādinājuma e-pasta piemērs

Sniedziet ieskatu būtiskākajos pasākuma elementos

Tā kā jūsu pasākuma atgādinājuma e-pasts ir jūsu sākotnējā uzaicinājuma e-pasta turpinājums, tajā nav jāiekļauj padziļināts satura izklāsts. Tomēr ir daži galvenie elementi, ko vēlēsieties sniegt:

  • Pasākuma nosaukums un apraksts;
  • Pasākuma datums un laiks (plus starptautisko tiešsaistes pasākumu gadījumos – laika josla);
  • Notikuma vieta bezsaistes pasākumiem (vēlams, norādot to Google Maps);
  • Īsa informācija par runātājiem un to, ko viņi prezentēs;
  • Dienaskārtība, īpaši, ja organizējat pilnas dienas pasākumu;
  • Papildu informācija, kas var būt noderīga (informācija par norises vietu, pasākuma noteikumi utt.)
E-pasta sagataves atgādinājumiem par pasākumu

Personificējiet un lietojiet draudzīgu toni

Uzrunājiet dalībniekus vārdā un saglabājiet draudzīgu, aicinošu toni tāpat kā sapulces atgādinājuma e-pastā. Atgādinājuma e-pastus var nosūtīt arī no personīgā, nevis no uzņēmuma vispārējā e-pasta, tādejādi pievienojot papildu personisku pieskārienu jūsu pasākuma atgādinājuma ziņai. Visbeidzot, noteikti iekļaujiet savu kontaktinformāciju un saiti uz biežāk uzdoto jautājumu lapu (ja tāda ir), lai dalībniekiem būtu vieglāk sazināties, ja pirms pasākuma viņiem ir jautājumi.

E-pasta sagataves atgādinājumiem par pasākumu

Pasākuma atgādinājuma e-pasta temata rindiņas piemēri

Piedāvājam dažas efektīvas e-pasta temata rindas, kas labi darbojas pasākumu atgādinājumu e-pastos:

  • Atgādinājums reģistrēties [Pasākuma Nosaukums]
  • Nepalaid garām [Pasākuma Nosaukums]
  • Pierakstiet datumu: [Pasākuma Nosaukums], [Datums]
  • Atzīmējiet kalendārā [Pasākuma Nosaukums]
  • Jūs nevēlaties palaist garām [Pasākuma Nosaukums]
  • Atgādinājums: [Pasākuma Nosaukums],[Datums]
  • Lielālais [Pasākuma Veids] [Ģeogrāfiskā Vieta]: [Pasākuma Nosaukums]
  • Tikšanās ar runātājiem [Pasākuma Nosaukums]!
  • Pēdējā iespēja dzirdēt [Runātāju] tiešajā [Pasākuma Nosaukums]!
  • Atgādinājums: [Pasākuma Nosaukums] pēc [x] dienām
  • Vai priecājaties par [Pasākuma Nosaukums]?
  • Vai būsiet rīt uz [Pasākuma Nosaukums]?
  • Atgādinājums: pievienojieties mums [Pasākuma Nosaukums] [Datums]
  • [Pasākuma Nosaukums] sākas rīt!
  • Vai Jūs nākat? Tiekamies [Pasākuma Nosaukums] [Datums]
  • Esiet gatavi šodienas [Pasākuma Nosaukums]!
  • [Tiešsaistes Pasākuma Nosaukums] sākas pēc 5 minūtēm!

Want to try and design your own templates?

LiveAgent gives you that power, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Pasākuma atgādinājumu e-pastu sagataves

Vispārējs tiešsaistes pasākuma atgādinājuma e-pasts

Tiešsaistes pasākuma agrīnās pieteikšanās atgādinājuma e-pasts

Tiešsaistes semināra atgādinājuma e-pasts Nr.1 (nedēļu pirms pasākuma_

Tiešsaistes semināra atgādinājuma e-pasts Nr.2 (dienu pirms pasākuma_

Bezsaistes pasākuma atgādinājuma e-pasts

Bezsaistes pasākuma ātrais atgādinājums

Bonuss: Pēc pasākuma sekojošs e-pasts

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Biežāk uzdotie jautājumi

Kāpēc ir svarīgi nosūtīt pasākuma atgādinājuma e-pastus?

Kad pasākuma reģistrācija ir pabeigta, jūsu mērķis ir panākt, lai reģistrētie paliktu iesaistīti un ieinteresēti jūsu pasākumā. Draudzīgs atgādinājuma e-pasts ļauj jums to izdarīt un palīdz veidot un uzturēt labākas attiecības ar auditoriju. Turklāt, ja jūsu pirms-pasākuma ziņas sniedz pievienoto vērtību, jūs palielināsiet iespēju, ka reģistrētie iesaistīsies jūsu pasākuma apmeklējumā .

Kurš ir labākais laiks, lai nosūtītu pasākuma atgādinājumu e-pastus?

Optimālākais laiks ir atkarīgs no jūsu pasākuma veida un auditorijas; tomēr, pamatojoties uz nozares paraugpraksi, jums būtu jāsūta vismaz trīs pasākuma atgādinājuma e-pasti (papildus reģistrācijas apstiprinājuma e-pastam):

  • 1. e-pasta atgādinājums: vienu nedēļu pirms pasākuma
  • 2. e-pasta atgādinājums: vienu dienu pirms pasākuma
  • 3. e-pasta atgādinājums: pasākuma dienā

Trešdiena un ceturtdiena tiek uzskatītas par labākajām dienām, kad sūtīt pasākuma atgādinājumu e-pastus, savukārt no pirmdienas būtu jāizvairās.

Sūtīt vienkārša teksta vai HTML formatētus pasākuma atgādinājuma e-pastus?

Lai gan HTML formāta e-pasti var izskatīties vizuāli pievilcīgāki un atvieglo satura uztveri, vienkārša teksta e-pasta ziņojumi parasti izskatās dabiskāki un personalizētāki. Veidojot atgādinājuma e-pasta paraugu, izmēģiniet dažādus e-pasta formātu veidus un pārliecinieties, ka tiek izmantots tas, kas vislabāk atbilst jūsu nozarei un jūsu biznesa saziņas stilam.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc ir svarīgi sūtīt pasākumu atgādinājuma e-pastus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tiklīdz reģistrācija pasākumam ir pabeigta, jūsu mērķis ir panākt, lai reģistrētie paliktu iesaistīti un ieinteresēti jūsu pasākumā. Draudzīgs atgādinājuma e-pasts ļauj jums to paveikt un palīdz veidot un uzturēt labākas attiecības ar auditoriju. Turklāt, ja jūsu pirms pasākuma ziņa sniedz pievienoto vērtību, jūs palielināsiet iespēju, ka reģistrētie apmeklēs jūsu pasākumu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kurš ir labākais laiks, lai nosūtītu pasākuma atgādinājumu e-pastus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Optimālākais laiks ir atkarīgs no jūsu pasākuma veida un auditorijas; tomēr, pamatojoties uz nozares paraugpraksi, jums būtu jāsūta vismaz trīs pasākuma atgādinājuma e-pasti: nedēļu pirms pasākuma, dienu pirms pasākuma un pasākuma dienā.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai sūtīt vienkārša teksta vai HTML formatētus pasākuma atgādinājuma e-pastus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lai gan HTML formāta e-pasti var izskatīties vizuāli pievilcīgāki un atvieglo satura uztveri, vienkārša teksta e-pasti parasti izskatās dabiskāki un personiskāki. Veidojot atgādinājuma e-pasta paraugu, izmēģiniet dažādus e-pasta formātu veidus un pārliecinieties, ka tiek izmantots tas, kas vislabāk atbilst jūsu nozarei un jūsu biznesa saziņas stilam.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju