Gorgias tiešsaistes čata apskats

Teksts sniedz informāciju par "Issuu" digitālās izdevniecības platformas klientu atbalsta kontaktiem. Tajā arī ir aprakstīti dažādi LiveAgent atbalsta kanāli, kā arī "Issuu" uzņēmums.
Gorgias tiešsaistes čata apskats
Compare Gorgias tiešsaistes čata apskats with other in: How Gorgias tiešsaistes čata apskats is doing on review portals
4.6
Average rating based on data from trusted review portals
682 reviews

Gorgias tiešsaistes čata programmatūra ir daļa no pamatīga palīdzības dienesta risinājuma, kas padara klientu saziņu ērtu un pieejamu.

Pricing
Starting from:
$ 10   mēnesī
Equal to LiveAgent's Medium plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
4.5
Lietotāja pieredze
4.5
Cena
4
Realizācija
5

Key takeaways

Pros

  • Ātrs un uzticams tiešsaistes čata logrīks
  • Čata logrīka pielāgošana
  • Lietotājam draudzīga saskarne

Cons

  • Nav reāllaika rakstīšanas skata
  • Bieži atjauninājumi, kas var traucēt darbplūsmu

Darba uzsākšana ar Gorgias

Ja vēlaties reģistrēties pakalpojumā Gorgias, jums tikai jāaizpilda sava informācija reģistrācijas veidlapā un jānorāda mājaslapas URL. Pēc tam sistēma iestata jūsu kontu, un, tiklīdz jūs apstiprinat savu e-pastu, varat sākt.

Piesakoties savā kontā, būs redzama tīra izskata saskarne ar pamācību labajā pusē.

Gorgias saskarne

Es sāku tiešsaistes čata integrāciju no apmācības izvēlnes. Tomēr, ja nolemjat to izlaist, varat atvērt sadaļu Iestatījumi → Integrācijas → Čats. Noklikšķiniet uz pogas + Pievienot jaunu un sāciet tiešsaistes čata instalāciju.

Gorgias jauna čata logrīka iestatījumi

Šeit varat konfigurēt savu tiešsaistes čatu, tai skaitā dažas pielāgošanas iespējas. Tiklīdz esat apmierināts ar saviem iestatījumiem, varat pāriet uz instalāciju. Es izvēlējos pielāgotās instalēšanas iespēju un kodu vienkārši nokopēju un ielīmēju savā mājaslapas sadaļā “Pirms satura”.

Gorgias tiešsaistes čata logrīka priekšapskate mājaslapā

Čata logrīks manā vietnē uzreiz parādījās tādās krāsās un pozīcijā, kādu biju iestatījis instalēšanas procesā, tāpēc biju gatavs to testēt.

Gorgias tiešsaistes čata tests

Pēc sarunas uzsākšanas tā uzreiz parādījās manā lietotāja saskarnes cilnē Nepiešķirti. Es uzklikšķināju uz tās, un sāku čatot.

Funkcijas un lietotāja saskarne

Gorgias ir uz pārlūka balstīta lietotne, kuru varat izmantot Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari un Opera pārlūkos. Es testēju programmatūru uz Google Chrome, bet, ja izmantojat kādu citu no atbalstītajiem pārlūkiem, jūsu pieredzei nevajadzētu būt stipri atšķirīgai.

Gorgias palīdzības dienesta programmatūra piedāvā daudz līdzekļu un konfigurāciju, taču tiešsaistes čata uzstādīšana bija ļoti vienkārša. Saskarnē ir diezgan viegli orientēties pat bez pamācības, ko Gorgiass jums piedāvā sākumā.

Jums ir daudz pielāgošanas iespēju tiešsaistes čata logrīka iestatīšanai. Papildus sākotnējai iestatīšanai vienmēr varat atgriezties un pievienot kampaņas, iestatīt ātrās atbildes un pielāgot parametrus, ieskaitot automātisko atbildētāju, uzvednes un saistītā e-pasta integrāciju.

Gorgias tiešsaistes čata parametru iestatījumi

Tas viss ir ļoti viegli pieejams un atrodams, tāpēc pat mazāk tehniskiem lietotājiem nevajadzētu rasties problēmām, lai atrastu visu, kas varētu būt vajadzīgs.

Runājot par tiešsaistes čata logrīku, lai gan tas šķiet diezgan tipisks un, iespējams, mazliet primitīvs no apmeklētāja skatu punkta, aģenti var daudz izdarīt no vienas ērtas saskarnes. Tieši no tiešsaistes čata sarunas aģenti var pievienot birkas, pielāgot klientu informāciju un skatīt mijiedarbību vēsturi.

Gorgias klientu apkalpošanas pārvaldība

Runājot par pašu čatu, aģenti var paveikt diezgan daudz, neliekot klientam gaidīt, jo viss, kas viņiem vajadzīgs, ir pa rokai.

Viņi čata logā var izmantot jau esošus makrosus vai iestatīt jaunu makrosu. Tas var būt ļoti noderīgi, ja tiek apstrādāts liels ienākošo ziņu apjoms, kad aģentiem nav laika atstāt sarunu, lai atbildētu ar iepriekšsagatavotām ziņām citā logā.

Gorgias makrosi

Es biju mazliet vīlies, kad sapratu, ka Gorgias tiešsaistes čats neatbalsta reāllaika rakstīšanas priekšskatījumu. Neskatoties uz to, viņu logrīks bija reaktīvs un man nebija problēmu sūtīt ziņas, tostarp multivides failus.

Gorgias tiešsaistes čata pielikumi

Kad saruna ir pabeigta, varat atlikt vai aizvērt čatu. Jūs vienmēr varat atgriezties pie tā nākotnē, un, ja nepieciešams, varat to atvērt atkārtoti ar to pašu pieteikuma ID.

Tiešsaistes čata veiktspēja un lietotāja pieredze

Man bija diezgan laba pieredze, strādājot ar Gorgias. Pa saskarni ir viegli pārvietoties. Tā piedāvā apmācību, lai palīdzētu uzsākt darbu, un kopumā nepaliek nekas daudz ko vēl vēlēties. Turklāt visa sistēma ir īpaši izstrādāta priekš Shopify, tāpēc, ja lietojat to, varat izmantot pilnīgu integrāciju ar Magento un BigCommerce.
Gorgias tiešsaistes čata programmatūru ir viegli iestatīt un pielāgot. Tā piedāvā dažus pamatiestatījumus, bet, ja vēlaties, varat to pielāgot savām vajadzībām un zīmolam, pievienot tai kampaņas, savienot ar veikalu utt.

Pats čata logrīks darbojas lieliski. Tas ir ātrs un atsaucīgs, tāpēc jums nav jāuztraucas par ilgu gaidīšanas laiku programmatūra “ieķeršanās” dēļ. Gorgias veic lielisku darbu, lai nodrošinātu produktivitāti un samazinātu atbildes laiku, jo tas nodrošina visu, kas jums nepieciešams čata logā. Ja neņemt vērā, ka programmatūra neļauj priekšskatīt apmeklētāju ziņas pirms to nosūtīšanas, Gorgias tiešsaistes čata logrīks var būt lielisks risinājums.

Cenas

Gorgias piedāvā piecus cenu līmeņus, kuros ir daudz līdzekļu un funkciju. Katrā cenu līmenī ir iekļautas iepriekšējo līmeņu funkcijas ar pievienotiem paplašinājumiem, uzlabotām funkcijām un jauninājumiem. Tomēr būtiskākā atšķirība ir apmaksājamo pieteikumu skaits katru mēnesi. Katrai paketei ir daudz ko piedāvāt, bet par cik koncentrējos uz tiešsaistes čatu, gatavojos apspriest tikai attiecīgās funkcijas.

Starter

Šī pakete maksā $10/mēnesī ar 50 apmaksājamiem pieteikumiem. Šajā cenu punktā var būt līdz pat 3 lietotāju darbvietām. Tiešsaistes čata programmatūra ietver tiešsaistes čata logrīku ar makrosiem, nosacījumiem un sagatavēm.

Basic

Basic līmenis piedāvā 300 apmaksājamos pieteikumus par $60/mēnesī. Izmantojot šo pakotni, jums ir neierobežots lietotāju darbvietu skaits, darba laika atbalsts un komandas pārvaldība.

Pro

Par $360/mēnesī jums var būt 2000 apmaksājamu pieteikumu un neierobežots lietotāju skaits.

Advanced

Advanced pakotne maksā $900/mēnesī un ļauj strādāt ar 5000 apmaksājamiem pieteikumiem. Šajā līmenī varat izmantot plašākas sociālo mediju integrācijas iespējas.

Enterprise

Pielāgots pieteikumu apjoms var tikt iestatīts tikai pēc tam, kad esat vienojušies par tikšanos ar Gorgias komandu.

Secinājums

Mana kopējā pieredze ar Gorgias bija diezgan patīkama. Viņi ļoti vienkāršo konta iestatīšanu, un saskarne jau no paša sākuma ir intuitīva. Lietotāja saskarne neatstāj jūs apmulsumā, tā ir vienkārša, tīra un viegli lietojama.

Kad runa ir par tiešsaistes čata programmatūru, to bija neticami viegli ieviest. Es uzskatu, ka ikviens var to saprast bez problēmām, pat nelietojot ātrās pamācības sākumā. Arī pielāgošana bija ļoti pieejama. Pat sarežģītākie iestatījumi bija izvietoti tā, lai neliktos nomācoši.

Pats logrīks ir ātrs, atsaucīgs un uzticams. Lai gan trūkst dažu līdzekļu, kas varētu vēl vairāk palielināt pieredzi, darbu var paveikt ļoti efektīvi.

Apkopojot savu pieredzi ar Gorgias tiešsaistes čata programmatūru, bija lieliski ar to strādāt gan no apmeklētāja, gan aģenta skatu punkta. Šķiet, ka tā ir lieliska iespēja uzņēmumiem, kuri vēlas saglabāt saikni ar saviem klientiem, neuztraucoties par to, ka klientu atbalsta pārstāvji nevarēs izmantot programmatūru pilnībā.

Biežāk sastopamās problēmas un jautājumi

Atverot Gorgias, es redzu melnu vai baltu ekrānu

Tā var būt vienkārši ielādes problēma. Pagaidiet dažas minūtes un atkārtoti ielādējiet programmu. Ja tas notiek Android lietotnē, varat izmēģināt restartu. Ja tas nepalīdz, lietojumprogramma, iespējams, būs jāinstalē atkārtoti.

Es konsolē iegūstu Uncaught ReferenceError paziņojumu

Lapā vai nu trūkst Gorgias čata koda fragments, vai arī tas tiek izsaukts pēc pielāgota skripta. Pārliecinieties, vai izmantojat Gorgias čata komplekta ielādētāja versiju. 2. Skriptā pārbaudiet, vai ir norādīts gorgias-chat-widget-install-v2.

Product reviews

Vēlaties uzzināt ko vairāk par Deskero zināšanu bāzi? Lasiet mūsu rakstu, lai noskaidrotu, kā tā darbojas un kā tai veicās mūsu testos.

Deskero zināšanu bāzes apskats

Deskero ir palīdzības dienesta programmatūra, kas piedāvā trīs paketes ar dažādiem komunikācijas rīkiem, bet cenas ir nedaudz augstas salīdzinot ar to, ka zināšanu bāze nav īsti attīstīta. Tomēr, ja meklējat labu, izveidotu palīdzības dienestu, tas varētu būt noderīgs risinājums. Lietotāji var saskarties ar problēmām saistībā ar jauna raksta izveidi un klientu portāla pielāgošanu, bet risinājumi ir pieejami izvēlnē Risinājumi un iestatījumos.

Vai apsverat HelpOnClick tiešsaistes čata vajadzībām? Aplūkojiet mūsu apskatu un noskaidrojiet, kā tam veicās mūsu vispārējo testu laikā.

HelpOnClick tiešsaistes čata apskats

LiveAgent ir pieejama platforma uzņēmumiem, kas piedāvā drošības noteikumus un privātuma politiku. LiveAgent piedāvā reģistrāciju un paneli klientiem, kurus informē caur e-pastu. Uzņēmumi varēs izmantot LiveAgent, lai palīdzētu savam biznesam. Lapa arī izmanto sīkdatnes un ir pieejams tiešsaistes tērzētava, kas prasa piekrišanu sīkfailiem.

Vai vēlaties pāriet no Helpshift uz citu klientu apkalpošanas programmatūru? Apskatiet LiveAgent un uzziniet, vai tas Jums ir piemērots.

Vai Jūs meklējiet Helpshift alternatīvu?

LiveAgent ir ērts un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas nodrošina vairākus kanālus, integrējot e-pastus, sociālos tīklus un tālruņus. Tā cena ir zemāka nekā daudziem citiem pakalpojumiem un to izmanto daudzas uzņēmējdarbības no dažādām nozarēm. Vairāki klienti atzinīgi vērtējis tā ērtības, uzlabojot klientu apkalpošanu un produktivitāti.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Meklējat alternatīvu Dixa?

LiveAgent ir lielisks rīks, kas var uzlabot klientu atbalstu un produktivitāti arī dinamiskajā tiešsaistes biznesā, tā ir lieliska alternatīva citiem produktiem ar pievienoto vērtību, un to izmanto dažādas uzņēmējdarbības nozari. Šis rīks ir viegli lietojams un piedāvā daudz funkciju, kas var nodrošināt labāku atbalstu klientiem, kas spēj padarīt spēlētājus apmierinātus un uzlabot pārdošanas apjomus.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju