Vai vēlaties saņemt vairāk nekā tikai tiešsaistes tērzēšanu, lai saņemtu klientu atbalstu? LiveAgent ir pareizā izvēle jūsu biznesam.
Sniedziet saviem klientiem vairāk iespēju sazināties jūsu bizness. LiveAgent piedāvā e -pasta atbalstu, tiešraides tērzēšanu, sociālos medijus, zvanu centru un zināšanu bāzi. Tādā veidā jūs varat patiesi aptvert visus saziņas kanālus. Uzticama tiketu sistēma sakarus organizē loģiski, lai jūs varētu koncentrēties uz svarīgo – palīdzēt saviem klientiem.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Ietaupiet naudu! LiveAgent ir rentablāks salīdzinājumā ar citiem Helpdesk risinājumiem.
Izmantojot vairāk nekā 175 Helpdesk funkcijas, atbalsta sniegšana būs tīrais nieks.
LiveAgent palielina klientu apmierinātību & amp; uzlabo reklāmguvumu līmeni.
Tiešraides tērzēšana ir tikai sākums veiksmīgai palīdzības dienesta programmatūrai, piemēram, LiveAgent. Izmantojot uzticamu biļešu sistēmu, viegli aptveriet dažādus saziņas kanālus. Biļešu sistēma izseko visu un pārvērš jūsu saziņu par biļetēm, lai jūs neko nepalaistu garām.
Papildus visiem noderīgajiem rīkiem, piemēram, e-pastam, tiešraidē tērzēšanā, sociālajos medijos, zvanu centrā un zināšanu bāzē, LiveAgent ir arī vairāk nekā 175 funkcijas un vairāk nekā 40 integrācijas.
Tiešraides tērzēšana ir lielisks līdzeklis ātrai un efektīvai klientu atbalsta nodrošināšanai. Tāpēc tiešsaistes tērzēšanas logrīkam vajadzētu būt pēc iespējas ātrākam.
LiveAgent ir ātrākais tiešsaistes tērzēšanas logrīks ar tērzēšanas ātrumu 2,5 sekundēs. Sasniedziet un atbildiet saviem klientiem ar zibens ātrumu!
Jā, jūs varat iegūt visu, ko esam minējuši, par lētāku cenu, nekā jūs domājat. LiveAgent piedāvā trīs lieliskus maksas plānus, kas aprīkoti ar noderīgiem rīkiem, funkcijām un integrācijām, lai palīdzētu jūsu palīdzības dienestam. Lieliskam klientu atbalstam nav jāsabojā jūsu budžets.
Lai uzzinātu vairāk, skatiet mūsu cenu plānus!
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra MVU 2020. gadā. Palieciet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Vai vēlaties uzzināt, kā mēs salīdzinām ar citiem populāriem tērzēšanas risinājumiem? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un atklājiet visu, ko varam piedāvāt.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem