Zvana birka

Kas ir zvana birka?

Neatkarīgi no zvanu centra lieluma ir svarīgi uzturēt kārtību. Pat tad, ja klientu skaits ir mazāks, jūsu aģenti var sajukt prātā, ja klientu jautājumi, ar kuriem viņi nodarbojas, nav skaidri sakārtoti.

Birku pievienošana zvaniem ir viena no izdevīgākajām biznesa praksēm. Atzīmju vai zvanu birku pievienošana gan ienākošajiem, gan izejošajiem zvaniem ļauj kontrolēt darbu neatkarīgi no slodzes. Sekmīgas zvanu centra darbības pamatā ir sakārtotība.

Birku pievienošana zvaniem ir viena no uzlabotajām zvanu centra funkcijām, kas palīdz nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu neatkarīgi no tā, kāda veida uzņēmumā darbojaties. Dusmīgu klientu zvanu atzīmēšana, tālruņa zvanu reklāmguvumu uzskaite un pamesto zvanu līmeņi var palīdzēt jums pielāgot uzņēmuma metodes, lai uzlabotu reklāmguvumu līmeni.

LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra nodrošina daudzas izcilas zvanu centra iespējas, ieskaitot birku pievienošanu jūsu zvaniem.

Kāpēc birku lietošana ir svarīga?

Ikviens labs vadītājs vai uzņēmuma īpašnieks zina, ka pozitīva klientu pieredze ir veiksmīga biznesa pamatu pamats.

Birku pievienošana tālruņa zvaniem var samazināt pamesto zvanu skaitu, jo tas ļauj aģentiem efektīvāk darboties ar tālruni. Viņiem ir daudz vieglāk pacelt tālruni un nekavējoties atrisināt klientu problēmas, redzot, kas par problēmu varētu būt, klienta datus vai citu nepieciešamo informāciju, kas ir pieejama tūlītējai rīcībai.

Ja klientu mijiedarbība ir skaidri iedalīta kategorijās, varat to viegli analizēt un identificēt iespējamās tendences vai kopīgās iezīmes. Šādi varat novērtēt potenciālo klientu kvalitāti, ko rada jūsu mārketinga kampaņas, kā arī pārraudzīt zvanu centra produktivitāti.

Vēl jo vairāk, visu klientu apkalpošanas jautājumu vai sūdzību marķēšana un iedalīšana kategorijās ļauj noteikt pārdošanas vai atbalsta problēmas daudz ātrāk. Tādējādi varat turpināt savas kampaņas (e-pasta kampaņas, Google reklāmas utt.), personalizēt savu pieeju (piemēram, pielāgotu sveicienu) un palielināt savus pārdošanas apjomus.

Neierobežots zvanu ierakstu skaits LiveAgent zvanu centra programmatūrā

Vēl viens svarīgs rīks turpmākai klientu mijiedarbības izpētei ir zvanu ierakstīšana. Neaizmirstiet, ka varat pievienot birkas arī zvanu ierakstiem, lai tos varētu izmantot vēlākai analīzei, pārskatīšanai vai pat jauno klientu atbalsta komandas locekļu apmācībai.

Zvanu birku piemēri

Dažas izplatītākās birkas ir šādas:

  • VIP klients
  • tehniskais atbalsts
  • sūdzība
  • pasūtījuma atgriešana
  • zvanītāja atsauce
  • papildus kontaktinformācija
  • nodaļa (pārdošana, mārketinga nodaļa, utt)

Papildus noklusējuma birku sarakstam LiveAgent ļauj kontaktcentra mijiedarbībām piešķirt arī pielāgotas zvanu birkas. Varat pat izveidot jaunas pielāgotās birkas, kas labāk der jūsu uzņēmumam.

LiveAgent birkas izveidošanas funkcija

Turklāt jūsu biznesa praksei varat pievienot obligātu zvanu marķēšanu ar birkām. Tas nozīmē likt jūsu aģentiem piešķirt noteiktas birkas katram zvanam pēc tā pabeigšanas. Dažas no šīm obligātajām birkām varētu būt tā aģenta vārds vai identifikācijas numurs, kas apstrādāja zvanu, nodaļa, tālruņa numurs utt.

LiveAgent has a built-in call center, so it’s easy to set up and use.

Get access to all of LiveAgent’s call center features, which include both basic and advanced call center functions.

Frequently asked questions

Kā pievienot zvana birkas?

Tas ir atkarīgs no izmantotās programmatūras. Iepriekšējā rakstā varat atrast saiti, kas sniegs detalizētus norādījumus par to, kā LiveAgent pievienot gan parastās zvanu birkas, gan pielāgotas birkas. Izmantojot šo atzīmēšanas funkciju, varat iedalīt kategorijās visu, sākot ar vienkāršu produkta pieprasījumu un beidzot ar dusmīgiem zvaniem.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju