Kas ir zvana birka?
Neatkarīgi no zvanu centra lieluma ir svarīgi uzturēt kārtību. Pat tad, ja klientu skaits ir mazāks, jūsu aģenti var sajukt prātā, ja klientu jautājumi, ar kuriem viņi nodarbojas, nav skaidri sakārtoti.
Birku pievienošana zvaniem ir viena no izdevīgākajām biznesa praksēm. Atzīmju vai zvanu birku pievienošana gan ienākošajiem, gan izejošajiem zvaniem ļauj kontrolēt darbu neatkarīgi no slodzes. Sekmīgas zvanu centra darbības pamatā ir sakārtotība.
Birku pievienošana zvaniem ir viena no uzlabotajām zvanu centra funkcijām, kas palīdz nodrošināt lielisku klientu apkalpošanu neatkarīgi no tā, kāda veida uzņēmumā darbojaties. Dusmīgu klientu zvanu atzīmēšana, tālruņa zvanu reklāmguvumu uzskaite un pamesto zvanu līmeņi var palīdzēt jums pielāgot uzņēmuma metodes, lai uzlabotu reklāmguvumu līmeni.
LiveAgent helpdesk software provides many outstanding call center capabilities including tagging your calls.
Kāpēc birku lietošana ir svarīga?
Ikviens labs vadītājs vai uzņēmuma īpašnieks zina, ka pozitīva klientu pieredze ir veiksmīga biznesa pamatu pamats.
Birku pievienošana tālruņa zvaniem var samazināt pamesto zvanu skaitu, jo tas ļauj aģentiem efektīvāk darboties ar tālruni. Viņiem ir daudz vieglāk pacelt tālruni un nekavējoties atrisināt klientu problēmas, redzot, kas par problēmu varētu būt, klienta datus vai citu nepieciešamo informāciju, kas ir pieejama tūlītējai rīcībai.
When the customer interactions are clearly categorized, you can easily analyze them and identify any trends or commonalities that might occur. This way you can assess the quality of leads that your marketing campaigns produce as well as monitor the productivity of your call center.
Whatsmore, having every customer service issue or complaint labeled and categorized allows you to spot any sales or support challenges much sooner. This way, you can further your campaigns (email campaigns, Google Ads, etc.), personalize your approach (e.g. custom greeting) and increase your sales.
Vēl viens svarīgs rīks turpmākai klientu mijiedarbības izpētei ir zvanu ierakstīšana. Neaizmirstiet, ka varat pievienot birkas arī zvanu ierakstiem, lai tos varētu izmantot vēlākai analīzei, pārskatīšanai vai pat jauno klientu atbalsta komandas locekļu apmācībai.
Zvanu birku piemēri
Dažas izplatītākās birkas ir šādas:
- VIP customer
- technical support
- complaints
- order returns
- caller reference
- additional contact information
- department (sales, marketing departments, etc.)
Papildus noklusējuma birku sarakstam LiveAgent ļauj kontaktcentra mijiedarbībām piešķirt arī pielāgotas zvanu birkas. Varat pat izveidot jaunas pielāgotās birkas, kas labāk der jūsu uzņēmumam.
Turklāt jūsu biznesa praksei varat pievienot obligātu zvanu marķēšanu ar birkām. Tas nozīmē likt jūsu aģentiem piešķirt noteiktas birkas katram zvanam pēc tā pabeigšanas. Dažas no šīm obligātajām birkām varētu būt tā aģenta vārds vai identifikācijas numurs, kas apstrādāja zvanu, nodaļa, tālruņa numurs utt.
LiveAgent has a built-in call center, so it’s easy to set up and use.
Get access to all of LiveAgent’s call center features, which include both basic and advanced call center functions.
Frequently Asked Questions
How to add call tags?
It depends on the software you are using. In the article above you can find a link that will take you to detailed instructions on how to add both ordinary call tags, as well as custom tags in LiveAgent. With this tagging feature, you can categorize everything from a simple product inquiry to angry calls.
LiveAgent ir populāra klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo pieredzi un samazina neapmierinātību, piedāvājot daudzkanālu klientu piesaisti un funkcijas virtuālajiem zvanu centriem. Tas ir alternatīva Customerly klientiem. Uzlabo klientu apkalpošanu, samazina izmaksas un nodrošina elastīgu darba vidi aģentiem.
Atbalsta palīdzības pieteikums
LiveAgent piedāvā daudzvalodu atbalstu, pielāgojamas funkcijas un efektīvu klientu komunikāciju, uzlabojot klientu lojalitāti un mazinot sūdzības par biznesa iespējām.
Pārdošanas zvana kontrolsaraksts
Šajā tekstā tiek apkopoti padomi, kā sagatavot savu unikālo vērtības piedāvājumu (UVP) un kā pareizi pieiet darījuma tēmai, lai nezaudētu klienta interesi. Svarīgi ir apzināties savas unikalitātes un izceļoties starp konkurentiem, lai piesaistītu vairāk interesentu un noslēgtu vairāk darījumu. Tāpat vērību vajadzētu pievērst arī darba kārtības plānošanai un pareizai diskusijas plūsmas vadībai.