Kas ir tūlītējs čats?
Tūlītējs čats (IM), ir čata ziņapmaiņas sistēma, kas internetā nosūta ziņas reāllaikā. Parasti IM ir īsas īsziņas, kas pārvietojas starp divām vai vairāk personām.
Kā darbojas tūlītējs čats?
Lai sūtītu un saņemtu IM, lietotāji varat lejupielādēt noteiktu programmatūru vai čatot, izmantojot pārlūka čata rīkus. Lietotāji var redzēt citus lietotājus tiešsaistē un čatot ar tiem reāllaikā, izmantojot tādas ierīces kā datorus, tālruņus, iPad un pat spēļu konsoles.
Ko var nosūtīt caur IM?
Mūsdienu tūlītēja čata programmatūra ļauj lietotājiem nosūtīt klikšķināmās hipersaites, GIF, fotoattēlus, pielikumus, dokumentus, video un pat balss ierakstus. Vēl attīstītāka programmatūra ļauj lietotājiem arī zvanīt, izmantojot video un balss zvanus, un dažas pat ļauj lietotājiem koplietot savus ekrānus.
Kā izveidot tūlītējo čatu vietnē?
Ja savā vietnē vēlaties nodrošināt tūlītēja čata iespēju, vienīgais, kas jums jādara – tīmekļa vietnē jāievieto čata pogas logrīks. Kodēšana nav nepieciešama, vienkārši nokopējiet un ielīmējiet pogas kodu savā tīmekļa vietnē. Lai uzzinātu, kā to izdarīt, skatiet šo detalizēto pamācību.

Kā klientu atbalsta programmā var izmantot tūlītējo čatu?
Ja klientu atbalsta programmā vēlaties izmantot tūlītējo čatu, apsveriet iespēju izmantot tiešsaistes čata programmatūru. Tiešsaistes čata programmatūra darbojas tieši tāpat kā tūlītējais čats — tā ļauj aģentiem čatot ar klientiem reāllaikā. Vienīgā atšķirība ir tā, ka, lai čatotu ar klientu atbalsta pārstāvjiem, klientiem nav jālejupielādē nekāda programmatūra. Ja klienti vēlas čatot ar klientu atbalsta pārstāvjiem, viņiem ir tikai jānoklikšķina uz tiešsaistes čata pogas/logrīka uzņēmuma tīmekļa vietnē.
Vai klientiem patīk tiešsaistes čats?
Klientiem ļoti patīk lietot tiešsaistes čatu. Patiesībā 79% patērētāju dod priekšroku čatam ar klientu atbalsta aģentiem, jo tas piedāvā tūlītēju atbildi.
Vai ir vērts ieguldīt tiešsaistes čata programmatūrā tikai tūlītējās ziņapmaiņas lietošanai?
Lielākā daļa čata programmatūras ir daļa no lielāka programmatūras risinājuma, piemēram, palīdzības dienesta programmatūras. Papildus tiešajām čata/IM funkcijām palīdzības dienesta programmatūrā ir arī papildu funkcijas, piemēram, pieteikumu apstrādes programmatūra, zināšanu bāzes programmatūra vai zvanu centra programmatūra. Tāpēc noteikti ir vērts ieguldīt tiešsaistes čata programmatūrā, jo jūs iegūsit papildu funkcionalitāti, kas tikai palīdzēs nodrošināt augstāku klientu apkalpošanas līmeni. Lai uzzinātu vairāk par palīdzības dienesta programmatūru un tās izmantošanas priekšrocībām, skatiet šo saiti.
Vēlaties uzzināt vairāk?
Skatiet mūsu paplašināto pētījumu, kur apkopojām svarīgu informāciju un salīdzinājām LiveAgent ar citiem WordPress čata spraudņiem.
Frequently asked questions
Ko nozīmē tūlītējs čats?
Tūlītējs čats ir tiešsaistes čata veids, kas piedāvā reāllaika ziņu pārraidi internetā. Īsas ziņas parasti tiek sūtītas starp diviem lietotājiem, tomēr daži ziņapmaiņas servisi tekstu var parādīt reāllaikā, jau kad tas tiek ģenerēts, vēl nenoklikšķinot uz “sūtīt”.
Kā darbojas tūlītējs čats?
Tūlītējs čats darbojas tā, ka jūs varat sazināties ar konkrētu personu, izmantojot ziņu servisu, un ziņa nonāk tieši pie sarunas partnera. Ziņas tiek pārsūtītas reāllaikā, izmantojot tiešo savienojumu. Visbiežāk ir iespēja pārsūtīt arī failus. Tas viss ļauj efektīvi čatot.
Kas ir tūlītējs čats LiveAgent?
Liveagent tūlītējs čats ir daļa no visa atbalsta programmatūras risinājuma. Tas ļauj reāllaikā sazināties ar klientu, un pateicoties tam zīmols var nodrošināt klientu apkalpošanu visaugstākajā tehniskajā līmenī. Tas atbilst to klientu vajadzībām, kuriem tūlītēja palīdzība nepieciešama bieži.
Expert note
Tūlītējs čats ir ātrs un efektīvs veids, kā sasniegt klientus un piedāvāt atbalstu tiešsaistē. Tas uzlabo klientu pieredzi un paaugstina uzņēmuma reputāciju.

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras platforma, kas piedāvā VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citus risinājumus. LiveAgent piedāvā arī bezmaksas demonstrāciju un plašu integrāciju funkciju. Uzņēmums tiek atbalstīts arī ar klientu apkalpošanas programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu un citas programmas. LiveAgent ir Quality Unit, LLC reģistrēta preču zīme.
Tīmekļa čats ir lētāks nekā tālruņa zvani, un viens cilvēks var apkalpot vairākus klientus vienlaikus, uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Zināšanu bāze ir tiešsaistes bibliotēka ar informāciju par produktiem un pakalpojumiem, ko var izmantot jebkurā vietā. Uzņēmumiem ir jāizvēlas piemērotākā zināšanu bāze. LiveAgent piedāvā vairākas funkcijas un integrācijas, kas var izraisīt piedāvājuma pieprasījumu.
Rakstā apskatīti dažādi jautājumi par VoIP zvaniem, tostarp zvanu ierakstīšanu un raustīšanās. Tiek piedāvāts arī padoms, kā izvēlēties piemērotu VoIP uzņēmumu klientu atbalstam. VoIP uzņēmumi piedāvā dažādas papildu funkcijas un var ietaupīt līdz pat 50% no izmaksām. Tāpat tiek piedāvāts LiveAgent konts ar ielogošanās datiem, kas tiks nosūtīti uz Jūsu e-pasta adresi.
Tekstā apskatīts reāllaika čata ieguvumi uzņēmējiem, kā arī ir izcelts uzņēmums LiveAgent, kas nodrošina šo pakalpojumu. Lai palielinātu klientu uzticību un samazinātu pamesto pirkumu grozu skaitu, uzņēmumiem ir jāizmanto šis ērts saziņas veids ar klientiem. LiveAgent ir viena no populārākajām reāllaika čata lietojumprogrammām.