Tiešsaistes čata aģenti

Kas ir tiešsaistes čata aģenti?

Live chat agents are employees that answer customer questions and queries through live chat. Live Chat is a function of help desk software. It is used in a lot of businesses to provide real-time answers to customer inquiries.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par to, kā uzlabot tiešsaistes čata atbalstu un klientu apmierinātību, izlasiet LiveAgent — palīdzības dienesta programmatūra.

Kādas prasmes tiem ir nepieciešamas?

Aģentiem ir jābūt prasmīgiem darbā ar datoriem, ātri jāatbild un jāzina jebkura jūsu uzņēmuma izmantotā datorprogrammatūra, kā arī uzņēmuma produkti vai pakalpojumi. Aģentiem jācenšas būt noderīgiem, profesionāli sazināties un pieklājīgi nobeigt tiešsaistes čata sesijas ar klientiem.

Papildus visām iepriekš minētajām prasmēm aģentiem ir jāspēj veikt vienlaicīgi vairākus uzdevumus. Lai atbildētu uz klientu jautājumiem, izmantojot tiešsaistes čatu, klientu pārstāvjiem ir bez kavēšanās jāatbild klientam, paralēli apskatot papildu informāciju par klientu. Tāpēc viņi var ātri izpētīt klienta problēmu un laicīgi piedāvāt risinājumu.

Cik ātri tiešsaistes čata aģentiem jāatbild klientiem?

Aģentiem ir jāatbild uz klientu vaicājumiem ne vēlāk kā pēc trim minūtēm. Tomēr paredzamais reakcijas laiks dažādās nozarēs ir atšķirīgs. Tāpēc, nosakot savu aģentu atbildes laiku, ir svarīgi zināt nozares etalonus. Atbildes laiku var iestatīt klientu apkalpošanas programmatūrā, piemēram, LiveAgent.

Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet LiveAgent – klientu apkalpošanas programmatūra.

Papildus padomi Tiešsaistes čata aģentu efektivitātes uzlabošanai

Tiešsaistes čata aģenti parasti atbild uz klientu jautājumiem arī citos kanālos. Piemēram, sociālajos medijos vai e-pastā. Piedāvājam dažus padomus, kā uzlabot ikdienas darbplūsmu, lai palielinātu produktivitāti.

1. Tiešsaistes čata aģentu drukāšanas tests

Tiešsaistes čata drukāšanas tests ir lielisks rīks, lai pārbaudītu, cik efektīva ir jūsu klientu apkalpošanas/atbalsta komanda. Liveagent nodrošina šo testu bez maksas. Rezultātā jūs varat uzlabot savu tiešsaistes čata aģentu prasmes, un līdz ar to arī klientu pieredzi. Šeit ir bezmaksas tiešsaistes čata drukāšanas testa saite.

2. Klientu apkalpošanas programmatūra

Klientu apkalpošanas sistēma ir noderīgs rīks jebkuram uzņēmumam, kas nodarbojas ar klientu pieprasījumiem vairākos kanālos. Turklāt tas ļauj jūsu komandai efektīvi strādāt ar klientiem. Vairs nav nepieciešams pārslēgties starp saskarnēm. Vienkārši atbildiet uz visiem klientu jautājumiem no vienas Vienotās iesūtnes.

Klientu apkalpošanas programmatūras priekšrocības:

  • Lielāka peļņa
  • Uzticami klienti
  • Efektīva tiešsaistes čata atbalsta darbplūsma
https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Klientu apkalpošanas programmatūras līdzekļi uzlabotam tiešsaistes čata atbalstam:

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

3. Klientu Portāls

Izmantojot klientu portālu, kurā ir biežāk uzdotie jautājumi, ceļveži, videoklipi, jūs varat nodrošināt klientu atbalstu 24/7 bez papildu izmaksām. Turklāt klientu apkalpošanas dienests var efektīvi sniegt informāciju, novirzot klientus uz šiem padziļinātajiem informatīvajiem rakstiem. Vēl viens liels ieguvums ir tas, ka tiešsaistes čata operatori var koncentrēties uz svarīgiem klientu jautājumiem, kamēr uz informatīvajiem jautājumiem tiek atbildēts jūsu tīmekļa vietnē.

Try out LiveAgent for FREE

Provide the necessary work environment for your live chat agents. Try out stellar customer service software for free and improve your overall business.

Frequently asked questions

Kas ir tiešsaistes čata aģenti?

Tiešsaistes čata aģenti ir klientu apkalpošanas komandas darbinieki, kas atbild uz klientu jautājumiem un uzziņām, izmantojot tiešsaistes čatu. Tā ir viena no atbalsta programmatūras funkcijām, un to izmanto, lai klientam sniegtu reāllaika atbildi.

Kādi ir tiešsaistes čata aģenta uzdevumi?

Tiešsaistes čata aģenta galvenais uzdevums galvenokārt ir palīdzēt klientiem. Tiešsaistes čata aģentam ir jābūt prasmīgam datorlietotājam, lai ātri reaģētu uz klienta vajadzībām. Tam jāpiemīt zināšanām par uzņēmuma piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem, kā arī jādemonstrē lieliskas komunikācijas prasmes, kas ļauj palīdzēt klientiem, kad vien tiem rodas problēma, piemēram, produktu vai pakalpojumu pirkšanas laikā. Turklāt aģentam jāspēj vienlaikus veikt vairākas darbības.

Ko tiešsaistes čata aģentiem nav atļauts darīt?

Tiešsaistes čata aģents nedrīkst veikt uzdevumus, kas ir ārpus tiešsaistes čata tehniskajām iespējām, kā arī uzdevumus, kuri tiem nav atļauti vai ir ierobežoti, piemēram, ar likumu.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju