Kas ir tiešsaistes čata aģenti?
Live chat agents are employees that answer customer questions and queries through live chat. Live Chat is a function of help desk software. It is used in a lot of businesses to provide real-time answers to customer inquiries.

If you would like to learn more about how to improve your live chat support and customer satisfaction, read LiveAgent – Help desk software.
Kādas prasmes tiem ir nepieciešamas?
Agents have to be efficient with computers, be quick to respond, and have to have knowledge of any computer software used by your business, as well as your company’s products or services. Agents should strive to be helpful, communicate professionally, and close live chat sessions with customers politely.
In addition to all the above-mentioned skills, agents have to be able to multitask. Answering customer queries via live chat requires customer representatives to answer the customer promptly while looking up further information about the customer. Therefore, they can quickly research the customer’s issue, and then present a solution in a timely manner.
Cik ātri tiešsaistes čata aģentiem jāatbild klientiem?
An agent is expected to respond to customer queries in under three minutes after they become an assignee to that ticket. However, the expected response time varies from industry to industry. Therefore, it’s important to look up industry benchmarks when setting response time expectations for your agents. You can set the response time in customer service software, such as LiveAgent.

If you would like to learn more, read LiveAgent – customer service software.
Papildus padomi Tiešsaistes čata aģentu efektivitātes uzlabošanai
Tiešsaistes čata aģenti parasti atbild uz klientu jautājumiem arī citos kanālos. Piemēram, sociālajos medijos vai e-pastā. Piedāvājam dažus padomus, kā uzlabot ikdienas darbplūsmu, lai palielinātu produktivitāti.
1. Tiešsaistes čata aģentu drukāšanas tests
Live chat typing test is a great tool to test how effective is your customer service/support team. LiveAgent provides this test for free. As a result, you can improve your live chat agents’ skills as well as CX. Here is a free live chat typing test.

2. Klientu apkalpošanas programmatūra
A customer service system is a useful tool for any company dealing with customer inquiries across multiple channels. Furthermore, it allows your team to deal with customers effectively. No need to switch between interfaces anymore. Simply answer all customer inquiries from one Universal inbox.
Klientu apkalpošanas programmatūras priekšrocības:
- Increased profit
- Loyal customers
- Efficient live chat support workflow

Klientu apkalpošanas programmatūras līdzekļi uzlabotam tiešsaistes čata atbalstam:
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
3. Klientu Portāls
Izmantojot klientu portālu, kurā ir biežāk uzdotie jautājumi, ceļveži, videoklipi, jūs varat nodrošināt klientu atbalstu 24/7 bez papildu izmaksām. Turklāt klientu apkalpošanas dienests var efektīvi sniegt informāciju, novirzot klientus uz šiem padziļinātajiem informatīvajiem rakstiem. Vēl viens liels ieguvums ir tas, ka tiešsaistes čata operatori var koncentrēties uz svarīgiem klientu jautājumiem, kamēr uz informatīvajiem jautājumiem tiek atbildēts jūsu tīmekļa vietnē.

Try out LiveAgent for FREE
Provide the necessary work environment for your live chat agents. Try out stellar customer service software for free and improve your overall business.
Frequently asked questions
Kas ir tiešsaistes čata aģenti?
Tiešsaistes čata aģenti ir klientu apkalpošanas komandas darbinieki, kas atbild uz klientu jautājumiem un uzziņām, izmantojot tiešsaistes čatu. Tā ir viena no atbalsta programmatūras funkcijām, un to izmanto, lai klientam sniegtu reāllaika atbildi.
Kādi ir tiešsaistes čata aģenta uzdevumi?
Tiešsaistes čata aģenta galvenais uzdevums galvenokārt ir palīdzēt klientiem. Tiešsaistes čata aģentam ir jābūt prasmīgam datorlietotājam, lai ātri reaģētu uz klienta vajadzībām. Tam jāpiemīt zināšanām par uzņēmuma piedāvātajiem produktiem un pakalpojumiem, kā arī jādemonstrē lieliskas komunikācijas prasmes, kas ļauj palīdzēt klientiem, kad vien tiem rodas problēma, piemēram, produktu vai pakalpojumu pirkšanas laikā. Turklāt aģentam jāspēj vienlaikus veikt vairākas darbības.
Ko tiešsaistes čata aģentiem nav atļauts darīt?
Tiešsaistes čata aģents nedrīkst veikt uzdevumus, kas ir ārpus tiešsaistes čata tehniskajām iespējām, kā arī uzdevumus, kuri tiem nav atļauti vai ir ierobežoti, piemēram, ar likumu.
Expert note
Efektīvi tiešsaistes čata aģenti ir ļoti svarīgi, lai nodrošinātu lielisku klientu apkalpošanu un paaugstinātu konversijas iespējas.

Live Agent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā atbalstu vairākos kanālos, ieskaitot e-pastu, zvanus un sociālos medijus. Lietotāju atbalsts ir pieejams arī pa tālruni. Platforma neatbalsta tiešsaistes tērzēšanu, bet iespējams sazināties ar atbalsta komandu, rakstot e-pastu uz support@ladesk.com.
Reāllaika rakstīšanas skats ir funkcija, kas palīdz samazināt atbildes laiku klientu apkalpošanā. Daudzi uzņēmumi, piemēram, Paypal un Ikea, to jau izmanto. Palīdzības dienesta nodaļa var uzlabot darbplūsmu un samazināt atbildes laiku. Lai izveidotu nodaļas, jums jāpiesakās LiveAgent un jādara norādītie soļi.
Tiešsaistes dzīvais čats ir tehnoloģija, kas atbalsta klientus un sniedz informāciju par uzņēmuma pakalpojumiem un produktiem. Nepieciešamās funkcijas ietver iespēju nosūtīt fotoattēlus un failus, kā arī aģentu zināšanas un komunikācijas prasmes. LiveAgent piedāvā bezmaksas tiešsaistes dzīvo čatu programmatūru, kas ir ātra un pielāgojama.