Kas ir tiešsaistes čata aģenti?
Tiešsaistes čata aģenti ir darbinieki, kas atbild uz klientu jautājumiem un pieprasījumiem, izmantojot tiešsaistes čatu. Tiešsaistes Čats ir palīgfunkcija palīdzības centra programmā. To izmanto daudzos uzņēmumos, lai sniegtu klientiem reāllaika atbildes uz to pieprasījumiem.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par to, kā uzlabot tiešsaistes čata atbalstu un klientu apmierinātību, lasiet LiveAgent – Palīdzības dienesta programmatūra.
Kādas prasmes tiem ir nepieciešamas?
Aģentiem ir jābūt prasmīgiem darbā ar datoriem, ātri jāatbild un jāpārzina jebkura jūsu uzņēmuma izmantotā datorprogrammatūra, kā arī uzņēmuma produkti un pakalpojumi. Aģentiem jācenšas būt noderīgiem, profesionāli sazināties un pieklājīgi pabeigt tiešsaistes čata sesijas ar klientiem.
Papildus visām iepriekš minētajām prasmēm aģentiem ir jāspēj veikt vienlaicīgi vairākus uzdevumus. Lai atbildētu uz klientu jautājumiem, izmantojot tiešsaistes čatu, klientu pārstāvjiem ir bez kavēšanās jāatbild klientam, paralēli apskatot papildu informāciju par klientu. Tā viņi var ātri izpētīt klienta problēmu un laicīgi piedāvāt risinājumu.
Cik ātri tiešsaistes čata aģentiem jāatbild klientiem?
No aģenta atbildi uz klienta jautājumu sagaida ātrāk nekā trīs minūšu laikā pēc tam, kad viņam šis pieteikums piešķirts. Tomēr paredzamais atbildes laiks ir atšķirīgs katrā nozarē. Tāpēc ir svarīgi izpētīt nozares etalonus, nosakot aģentam vēlamo atbildes laiku. Jūs varat iestatīt atbildes laiku klientu apkalpošanas programmās, piemēram, LiveAgent.
Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet rakstu LiveAgent — klientu apkalpošanas programmatūra.
Papildu padomi tiešsaistes čata aģentu efektivitātes uzlabošanai
Tiešsaistes čata aģenti parasti atbild uz klientu jautājumiem arī citos kanālos. Piemēram, sociālajos medijos vai e-pastā. Piedāvājam dažus padomus, kā uzlabot viņu ikdienas darbplūsmu, lai palielinātu produktivitāti.
1. Rakstīšanas tests tiešsaistes čata aģentiem
Tiešsaistes čata rakstīšanas tests ir lielisks rīks, lai pārbaudītu, cik efektīva ir jūsu klientu apkalpošanas / atbalsta komanda. LiveAgent piedāvā šo testu bez maksas. Tā rezultātā jūs varat uzlabot savu tiešsaistes čata aģentu prasmes, kā arī klientu pieredzi. Šeit ir bezmaksas tiešsaistes čata rakstīšanas tests.
2. Klientu apkalpošanas programmatūra
Klientu apkalpošanas sistēma ir noderīgs instruments jebkuram uzņēmumam, kas risina klientu pieprasījumus vienlaikus vairākos kanālos. Turklāt tas ļauj jūsu komandai efektīvi sazināties ar klientiem. Vairs nav nepieciešams pārslēgties starp saskarnēm. Vienkārši atbildiet uz visiem klientu jautājumiem no vienas Vienotās iesūtnes.
Ja vēlaties vērtīgu papildinājumu jebkuram klientu apkalpošanas programmatūras risinājumam, mēģiniet to integrēt ar pieteikumu apstrādes sistēmu. Šī jaudīgā kombinācija ļauj jūsu komandai efektīvi tikt galā un reaģēt uz klientu pieprasījumiem. Ar atbalsta pieteikumu apstrādes sistēmu jūs varat centralizēt visus klientu pieprasījumus no dažādiem kanāliem vienā centralizētā vietā, nodrošinot, ka katrs pieprasījums tiek kontrolēts, piešķirts un efektīvi atrisināts.
Ieguvumi no klientu apkalpošanas programmatūras:
- Palielināta peļņa
- Uzticami klienti
- Efektīva tiešsaistes čata atbalsta darbplūsma
Klientu apkalpošanas programmatūras funkcijas uzlabotam tiešsaistes čata atbalstam:
- SLA
- Laika Nosacījumi
- Forums
- Aģentu reitings
- Iepriekšsagatavotas ziņas
- Proaktīvi uzaicinājumi
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
3. Klientu Portāls
Izmantojot klientu portālu, kurā ir biežāk uzdotie jautājumi, ceļveži, videoklipi, jūs varat nodrošināt klientu atbalstu 24/7 bez papildu izmaksām. Turklāt klientu apkalpošanas dienests var efektīvi sniegt informāciju, novirzot klientus uz šiem padziļinātajiem informatīvajiem rakstiem. Vēl viens liels ieguvums ir tas, ka tiešsaistes čata operatori var koncentrēties uz svarīgiem klientu jautājumiem, kamēr uz informatīvajiem jautājumiem tiek atbildēts jūsu mājaslapā.
Try out LiveAgent for FREE
Provide the necessary work environment for your live chat agents. Try out stellar customer service software for free and improve your overall business.
Frequently Asked Questions
Who are live chat agents?
Live chat agents are employees of the customer service team who answer customer questions and inquiries via live chat. It is one feature of the support software and is used to get the customer a real-time response.
What are the tasks of a live chat agent?
The main task of a live chat agent is primarily to help customers. A live chat agent needs to be efficient on the computer to respond quickly to customer needs. Must have knowledge of the products and services offered by the company, as well as demonstrate great communication skills that will allow you to help customers when they have a problem, e.g. with the purchase or service of products. Additionally, the agent must be able to perform multiple activities simultaneously.
What live chat agents are not allowed to do?
Live agent may not perform tasks that are beyond the technical capabilities of live chat, as well as tasks for which they are not authorized and restricted by e.g. the law.
LiveAgent offers a chat support system that enhances customer experience and communication. It has numerous features, integrates with social media, and provides a free trial period. LiveAgent is recommended for customer service. It offers real-time chat benefits and enhances customer loyalty and satisfaction. The program integrates with various communication channels and provides technical support and customer service. Overall, LiveAgent is an effective and affordable way to communicate with support agents and improve customer service.