Kas ir sociālo tīklu atbalsts?
Kad Jūs piedāvājat klientu servisu sociālajos tīklos, piemēram, Facebook un Twitter, tas tiek saukts par Sociālo Tīklu atbalstu. Sociālo tīklu Atbalsts ir svarīgs dažiem zīmoliem vai B2C e-komercijas biznesam, kuru klienti ir no milenialu pāaudzes un izmanto mūsdienu veidus saziņai ar atbalsta komandu.
Facebook lapas un Twitter savienošana ar LiveAgent ir vienkāršs uzdevums un pēc pāris minūtēm Jūs varēsiet pilnībā sniegt Sociālo Tīklu Atbalstu. Visi tvīti ar noteiktiem atslēgas vārdiem tiks automātiski pārvērsti par biļetēm, uz kurām Jūsu aģentiem ir jāatbild kad pienāk to Rinda.
Tas pats notiek ar Facebook komentāriem un privātām ziņām Jūsu Facebook lapā. Tie tiek pārveidoti par Biļetēm, lai Jūsu Aģentiem nevajadzētu visu laiku ielogoties Facebook, lai atbildētu viņiem. Tā vietā viņi var visu veikt 1 aplikācijā (LiveAgent) un atbildēt kopā ar regulārajām biļetēm.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē sociālo tīklu atbalsts?
Sociālo tīklu atbalsts piedāvā klientu servisu caur sociālo tīklu platformām, piemēram, Facebook, Instagram vai Twitter. sociālie tīkli ir ļoti svarīgs saziņas kanāls, tādēļ nepieciešamā atbalsta sniegšana ir ļoti laba uzņēmumiem imidža iegūšanai un palīdz nodrošināt klientu apmierinātību.
Vai sociālo tīklu atbalsts ir svarīgs biznesam?
Sociālo tīklu atbalsts ir ļoti svarīgs biznesiem, īpaši zīmoliem, kuru mērķauditorija ir Y un Z paaudze, t.i. cilvēki, kas izmanto mūsdienu saziņas veidus caur sociālajiem tīkliem. Sociāliem tīkliem ir liela loma imidža veidošanai, kā arī ietekmē klientu apmierinātības līmeni.
Vai LiveAgent platforma ļauj sniegt sociālo tīklu atbalstu?
LiveAgent ļauj Jums sniegt sociālo tīklu atbalstu. Programmatūru var savienot ar Facebook un Twitter. Visi tvīti ar attiecīgajiem atslēgas vārdiem var tikt pārveioti par biļetēm, uz kurām aģentiem ir jāatbild. Tas pats notiek ar ziņu saņemšanu no Facebook lapas. Tas ir lielisks darba atvieglojums un automatizācija aģentiem, kuriem nevajag būt ielogotiem sociālajos tīklos.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmumam ir partneru programma, akadēmija, emuārs, glosārijs, tīmekļa semināri, rakstīšanas tests un izmaksu kalkulators. LiveAgent ir ieguvis balvas un sertifikātus, un piedāvā datu migrāciju, atbalsta portālu, sistēmas statusu un piedāvājuma pieprasījumu. Uzņēmums ir partnerībā ar VoIP partneriem. Pārdošanas kontakti ir ielasīti. Quality Unit, LLC ir izveidojis LiveAgent.
LiveAgent ir lietotne, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanas procesu. Tā piedāvā integrācijas ar daudzām citām programmatūrām, kā arī uzņēmumu datu migrāciju. LiveAgent piedāvājuma pieprasījums un bezmaksas trials. Tajā ir arī dažādi funkciju uzlabojumi, tādi kā uzņēmuma portāls un VoIP partneru programma. Tās sociālie tīkli un emuārs nodrošina pieredzes un zināšanu kopīgošanu.