Kas ir sociālo tīklu atbalsts?
Kad Jūs piedāvājat klientu servisu sociālajos tīklos, piemēram, Facebook un Twitter, tas tiek saukts par Sociālo Tīklu atbalstu. Sociālo tīklu Atbalsts ir svarīgs dažiem zīmoliem vai B2C e-komercijas biznesam, kuru klienti ir no milenialu pāaudzes un izmanto mūsdienu veidus saziņai ar atbalsta komandu.
Facebook lapas un Twitter savienošana ar LiveAgent ir vienkāršs uzdevums un pēc pāris minūtēm Jūs varēsiet pilnībā sniegt Sociālo Tīklu Atbalstu. Visi tvīti ar noteiktiem atslēgas vārdiem tiks automātiski pārvērsti par biļetēm, uz kurām Jūsu aģentiem ir jāatbild kad pienāk to Rinda.
Tas pats notiek ar Facebook komentāriem un privātām ziņām Jūsu Facebook lapā. Tie tiek pārveidoti par Biļetēm, lai Jūsu Aģentiem nevajadzētu visu laiku ielogoties Facebook, lai atbildētu viņiem. Tā vietā viņi var visu veikt 1 aplikācijā (LiveAgent) un atbildēt kopā ar regulārajām biļetēm.
Frequently asked questions
Ko nozīmē sociālo tīklu atbalsts?
Sociālo tīklu atbalsts piedāvā klientu servisu caur sociālo tīklu platformām, piemēram, Facebook, Instagram vai Twitter. sociālie tīkli ir ļoti svarīgs saziņas kanāls, tādēļ nepieciešamā atbalsta sniegšana ir ļoti laba uzņēmumiem imidža iegūšanai un palīdz nodrošināt klientu apmierinātību.
Vai sociālo tīklu atbalsts ir svarīgs biznesam?
Sociālo tīklu atbalsts ir ļoti svarīgs biznesiem, īpaši zīmoliem, kuru mērķauditorija ir Y un Z paaudze, t.i. cilvēki, kas izmanto mūsdienu saziņas veidus caur sociālajiem tīkliem. Sociāliem tīkliem ir liela loma imidža veidošanai, kā arī ietekmē klientu apmierinātības līmeni.
Vai LiveAgent platforma ļauj sniegt sociālo tīklu atbalstu?
LiveAgent ļauj Jums sniegt sociālo tīklu atbalstu. Programmatūru var savienot ar Facebook un Twitter. Visi tvīti ar attiecīgajiem atslēgas vārdiem var tikt pārveioti par biļetēm, uz kurām aģentiem ir jāatbild. Tas pats notiek ar ziņu saņemšanu no Facebook lapas. Tas ir lielisks darba atvieglojums un automatizācija aģentiem, kuriem nevajag būt ielogotiem sociālajos tīklos.
Expert note
Sociālo tīklu atbalsts ir svarīgs milenialu pāaudzes klientiem, kuri izmanto Facebook un Twitter kā komunikācijas veidu ar atbalsta komandu.

Šajā tekstā runā par klientu daudzkanālu apkalpošanu un pievērš uzmanību daudzkanālu piesaistei. Lietojot programmatūru un citus risinājumus, uzņēmumi var nodrošināt lielisku klientu apkalpošanas pieredzi visos digitālajos kanālos un piesaistīt un saglabāt klientus. LiveAgent integrē visus atbalsta kanālus un ļauj izveidot vienkāršu atbalsta portālu, kas ir svarīgs un patīkams klientu atbalsta rīks.
LiveAgent ir 24/7 klientu apkalpošanas dienests, kas nodrošina visus nepieciešamos rīkus, lai uzņēmumiem nodrošinātu piemērotu klientu apkalpošanu. Lai nodrošinātu veiksmīgu uzņēmumu, ir svarīgi, lai klientu apkalpošanas aģenti būtu pārzinātāji savā uzņēmumā un produktos, kā arī labi komunikatori ar empātiju un pacietību, kas veido labas klientu attiecības. Klientu apkalpošanas programmatūra var veicināt apmierinātu klientu skaita pieaugumu un uzņēmumiem sniegt izdevīgākus līdzekļus. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citus lietotņu risinājumus, kas ir piemēroti daudziem uzņēmumiem un vietnēm. Tiek piedāvāta arī bezmaksas izmēģinājuma iespēja.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu, e-pasta pārvaldības programmatūru un citus risinājumus. Uzņēmums piedāvā atbalstu, datu migrāciju un alternatīvas izvēles. Ir pieejami bezmaksas demonstrācijas un atjauninājumu jaunumi. Sales kontakti ir pieejami dažādos reģionos un ir iespēja abonēt jaunumus arī sociālajos tīklos.
Sociālo mediju atbalsta kritēriji un statistika attiecībā uz tā pielietojumu atšķiras dažādās nozarēs, piemēram, mazumtirdzniecības un e-komercijas uzņēmumi saņem ievērojami vairāk sociālo mediju vaicājumu nekā citas nozares. Lai pilnībā izprastu sociālo mediju atbildes laikus, mums ir jāsadala mērījumi atsevišķos kanālos. Sociālo mediju atbildes laiks parasti ir divas reizes ātrāks nekā atbalsts klientu portālā, bet divas reizes lēnāks nekā atbalsts, izmantojot čatu vai tālruni. Uzņēmumi var izmantot sociālos medijus, lai piesaistītu interesentus, bet reklāmguvumu līmenis ir salīdzinoši zems. Vidējais klientu apmierinātības rādītājs ir 70%.