Sesijā apskatītās lapas

Kas ir sesijā apskatītās lapas?

Rakstā ir daudz lapu. Ja kāds apmeklē jūsu rakstu, pastāv iespēja, ka viņš var neapskatīt visas lapas. Ja lapā ir cilvēka meklētais saturs, viņš pārējās lapas neapskata un izlaiž.

Informācija par personas apskatītajām lapām palīdz uzlabot jūsu rakstus, jo tā ļauj saprast, ko klients meklē. Tātad nākamreiz pirms raksta publicēšanas jūs varat pārbaudīt saturu un, ja jums šķiet, ka konkrētā informācija klientam nav svarīga, jūs varat to izņemt.

Frequently asked questions

Kas ir sesijā apskatītās lapas?

Katrā sesijā apskatītās lapas ir indikators, kas parāda jūsu mājaslapas sesijas laikā apskatīto lapu vidējo skaitu. Jo vairāk lapu ir vienā sesijā, jo augstāks ir lietotāju iesaistes līmenis un lapas apskatīšanas biežums.

 

Kāpēc ir svarīgi monitorēt sesijā apskatītās lapas?

Ja vēlaties monitorēt parādīto lapu datus katrai sesijai, jums jāizseko, kurās apakšlapās ir visvairāk datu, un jānovērtē, kāds saturs ietekmē jūsu auditoriju. Jāņem vērā, ka lapu skatījumus var ietekmēt kampaņu, mārketinga un ieguldīto līdzekļu apmērs.

 

Vai LiveAgent ir iespējams redzēt sesijā apskatītās lapas?

Izmantojot LiveAgent, jūs varat mērīt apskatītās lapas katrā sesijā. Tas dod iespēju analizēt, kurās lapās klienti uzturas ilgāk un kas viņus visvairāk piesaista.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS
Attīstīts kontaktu centrs, ko pārvalda pakalpojumu sniedzējs, krasi samazina jūsu kopējās biznesa izmaksas. Uzzināt vairāk, izlasot rakstu.

Kontaktu centrs kā pakalpojums

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, tostarp pašapkalpošanās programmatūru un ienākošo zvanu centra programmatūru. Tā ir integrējama ar citām sistēmām un tiek uzskatīta par populāru risinājumu. LiveAgent piedāvā bezmaksas demo un atbalsta portālu. Gan mājaslapā, gan sociālajos tīklos nodrošināts iespējams abonēt jaunumus par LiveAgent atjauninājumiem un atlaidēm.

LiveAgent ir izveidojis bezmaksas, gatavas lietošanai e-pasta veidnes jebkurai kompānijai vai juridiskai personai, kas atbild par atbilžu sniegšanu sasitībā ar kādu preci vai pakalpojumu.

Zvanu centra atvainošanās veidnes

The text is about LiveAgent, a customer service software that offers various programs such as VoIP phone systems, self-service software, incoming call center and email management software. The website also includes sales contacts and a newsletter subscription option. The article also mentions the creation process of a LiveAgent account being in progress and the use of cookies on their website.

Klientu aptauju dati un to analīze sniedz jums svarīgu informāciju. Uzziniet visu, kas nepieciešams, lai veiktu klientu aptauju.

Kā veikt klientu aptauju

LiveAgent piedāvā uzņēmumiem klientu apkalpošanas risinājumu, kas ietver tērzēšanas vēsturi un klientu informācijas kontrolsarakstu, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti. Papildus tam ir vairākas citas funkcijas, piemēram, ātra piekļuve klienta URL un iekšējais tērzēšanas logs. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalstu saviem klientiem.

Klientu atsauksmju atbilžu sagataves negatīvām, neitrālām un pozitīvām atsauksmēm. Saglabājiet mūsu sagataves, lai katru reizi reaģētu profesionāli.

Klientu atsauksmju atbildes e-pasta sagataves

Klientu atsauksmes ir svarīgas, lai uzlabotu produktu un palielinātu klientu apmierinātību. Atbildes uz klientu atsauksmēm ir būtiskas, jo 90% klientu lasa atsauksmes tiešsaistē, un atbildes var ietekmēt zīmola reputāciju. Piedāvājam 10 klientu atsauksmju atbilžu sagataves, kuras var izmantot reaģējot uz atsauksmēm. Kopēt starpliktuvē.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju