Kas ir pieprasījuma iesniedzējs?
Pieprasījuma iesniedzējs ir nosaukums, kas piešķirts personai, kura izveido palīdzības dienesta pieteikumu, izmantojot jebkuru kanālu. Viņu, protams, palīdzības dienests uzskaita citu klientu vidū.
Visos pieteikumos, parsati, ir dati par pieprasītājiem blakus to vārdiem. Tas nodrošina lielāku kontekstu cilvēkiem, kuri nodarbojas ar attiecīgajiem pieteikumiem. Tas nozīmē, ka pieteikumu apstrādātāji zina, vai pieprasītāji ir veidojuši pieteikumus par identiskiem jautājumiem jau iepriekš, kāds bija viņu apmierinātības līmenis ar šiem agrākajiem darījumiem un cik sociāli ietekmīgi viņi ir utt.
Frequently asked questions
Kas ir pieprasījuma iesniedzējs?
Pieteicējs ir persona, kas izveido pieprasījumu palīdzības dienestam, izmantojot jebkuru viņam pieejamu kanālu.
Kādas ir pieprasījuma iesniedzēja atļaujas?
Pieteikuma iesniedzējs ir klients. Tādējādi tam ir visas tiesības, kādas klientam, kas sazinā ar klientu apkalpošanas dienestu, var būt. Atkarībā no tā, kādus saziņas kanālus viņš izmanto, viņam ir šādas atļaujas (ja viņš sazinās, izmantojot čatu, viņš var, piemēram, nosūtīt failu).
Kur var atrast datus par pieprasījuma iesniedzēju?
Informāciju par kandidātu var atrast panelī Pieteikumi, kas atrodas blakus sarakstā minētajam vārdam. Dati, kurus tur var atrast, ietver informāciju, vai klients iepriekš ir sazinājies ar klientu servisu vai ir jau ziņojis par šo pašu jautājumu, kāds bija pakalpojuma līmenis un cik sociāli ietekmīgs viņš ir.
Expert note
Pieprasījuma iesniedzējs ir būtisks elements, lai nodrošinātu uzņēmuma augšupeju, jo labi apstrādāts pieprasījums var palielināt lojalitāti un uzņēmuma reputāciju.

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā demonstrāciju, cenas, funkcijas, integrācijas un alternatīvas. Sistēma palīdz atvieglot aģentu darbu un automatizēt aktivitātes, lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi un attīstītu prasmes. Šī klientu apkalpošanas sistēma ir populāra, jo tā piedāvā daudzas iespējas, tostarp tiešsaistes kopienas, čatus un atbalsta atbalsta portālu. LiveAgent ir arī balvots un sertificēts.
Atbalsta palīdzības pieteikums
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas un zvanu centra programmatūru ar integrācijas iespējām saimnieciskajām lietotnēm, partneru programmu un bezmaksas demo. Šī popularitāte ir augsta zvanu centros un e-pasta pārvaldības sistēmās, tā ir pieejama par cenu un ir saņēmusi balvas un sertifikātus. Uzņēmums arī sadarbojas ar VoIP partneriem un piedāvā klientu apkalpošanas programmas.
Palīdzības pieteikumu novērotājs
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina palīdzības pieteikumu pārvaldību un izsekošanu, tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centru. Tai ir daudz piedāvājumu, partneru programma un drošības politikas. Andreja Saxona ieteikums ir to izmēģināt.
Palīdzības pieteikumu novirzīšana
Palīdzības pieteikumu novirzīšana ir, kad uzņēmums izmanto klientu portālu vai zināšanu bāzi, lai atbildētu uz klientu jautājumiem pat tad, kad darbinieki ir bezsaistē. Zināšanu bāzes var pielāgot uzņēmuma vajadzībām un samazināt ienākošo zvanu skaitu. Palīdzības pieteikumu novirzīšanas koeficients ir klientu pašapkalpošanās mijiedarbību skaits, kas dalīts ar kopējo lietotāju skaitu. Jo lielāks koeficients, jo vairāk klienti var atrisināt problēmas pats.