Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Palīdzības dienesta sistēma

Kas ir palīdzības dienesta sistēma?

Palīdzības dienests ir vieta, kas atbildīga par dažādu problēmu un vaicājumu atrisināšanu. To var vadīt atsevišķi indivīdi vai ekspertu grupa. Viņi izmanto palīdzības dienesta programmatūru, lai sniegtu palīdzību un atbildētu uz tehniskiem jautājumiem. Viņi sazinās ar klientiem, izmantojot dažādus kanālus, piemēram, tālruni, tiešsaistes čatu vai e-pastu.

Palīdzības dienesta programmatūra piedāvā daudz funkciju un līdzekļu – atskaites, gamifikāciju, tiešsaistes čatu un daudz ko citu.

BUJ

Kas ir palīdzības dienesta sistēma?

Palīdzības dienesta sistēma ir vispusīga klientu apkalpošanas vieta, kas nodrošina informācijas nosūtīšanu klientiem, kuriem nepieciešama palīdzība. Tā ļauj ātrāk un efektīvāk atrisināt klientu sūdzības, pateicoties automātiskam sūdzību izskatīšanas procesam. To var izmantot gan ārēji - uzņēmuma klientiem, gan iekšēji - paredzētus darbiniekiem.

Kādi ir palīdzības dienesta sistēmas tipi?

Ir četri galvenie Palīdzības dienesta veidi. Pirmais ir tīmekļa palīdzības dienests, kas atbild par hostinga risinājumu, jeb programmatūru kā pakalpojumu (SaaS), t.i., uzņēmumiem, kas īrē abonēšanas risinājumu. Cits veids ir, kad palīdzības dienests ir pilnībā uzņēmuma ziņā . To izmanto, ja uzņēmumam pieder sistēma un tas to pārvalda, un pilnībā kontrolē atbalsta nodaļu. Ceturtais veids ir uzņēmuma palīdzības dienests vai palīdzības dienests, kas sniedz ne tikai atbildes uz klientu jautājumiem, bet ietver arī funkcijas, kas uzlabo uzņēmuma veiktspēju. Pēdējais tips ir atvērtā tipa palīdzības dienests. Šī tipa palīdzības dienesta darbinieki pārbauda lietotāju licences vai atļaujas, lai iegūtu piekļuvi informācijai.

Cik ilgs laiks vajadzīgs, lai ieviestu palīdzības dienesta sistēmu?

Palīdzības dienesta ieviešanai nepieciešamais laiks ir atkarīgs no tā, cik ilgs laiks būs nepieciešams, lai noteiktu, kā izmantosit tehnisko atbalstu. Novērtējot ieviešanas laiku, tajā jāiekļauj: laiks darbinieku ieviešanai, laiks tehniskā palīdzības dienesta izveidei, jāplāno, kā jūs mērīsiet palīdzības dienesta efektivitāti.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju