Kas ir palīdzības dienesta programmatūra?
Palīdzības dienesta programmatūra ir radīta, lai pārvaldītu attiecības ar klientiem. Tā ir tiešsaistes platforma, kur aģenti var atrisināt klientu problēmas.
Palīdzības dienesta programmatūrā katrs izvirzītais jautājums tiek pārvērsts par pieteikumu. Šie pieteikumi nesatur nekādu informāciju par klientu, tikai par viņu problēmu. Tas var izraisīt pieteikumu dublēšanos un klientu neapmierinātību.
Palīdzības dienesta programmatūra sniedz daudz priekšrocību gan aģentiem, gan klientiem. Aģenti pieteikumus var piešķirt, noteikt tiem prioritātes un iedalīt kategorijās, kā arī vienkārši kārtot atrisinātos un neatrisinātos pieteikumus. Klientu portāls sniedz klientiem zināšanu bāzi un kopienas forumu, kur viņi arī var atrast risinājumus savām problēmām.
Frequently Asked Questions
Kā jūs aprakstītu palīdzības dienesta programmatūru?
Atbalsta programmatūra ir programmatūra, kas nodrošina klientu apkalpošanas komandas darbību. Pateicoties tai, jums ir iespēja integrēt visus aģentus vienotā vidē, ar piekļuvi e-pastam, tiešsaistes čatiem, zvaniem, kontaktformām, kā arī klientu datiem, kontaktu vēsturei un atskaitēm.
Kādas ir nepieciešamās palīdzības dienesta programmatūras funkcijas?
Nepieciešamās tehniskā atbalsta programmatūras funkcijas ietver piekļuvi visiem saziņas kanāliem, piemēram, e-pastam, sociālajiem medijiem, tiešsaistes čatam un zvanu centram, intuitīvu saskarni, iespēju integrācijai ar citiem rīkiem un sadarbības iespējas ar citiem aģentiem. Protams, programmatūra ir jāapkalpo lieliskā līmenī.
Vai LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru?
Liveagent piedāvā tehniskā atbalsta programmatūru. Programmatūrā ir iekļautas visas iespējas, kas nepieciešamas, lai klientu apkalpošanas nodaļu uzturētu visaugstākajā līmenī. Tā nodrošina ne tikai daudzkanālu funkcionalitāti, bet arī piekļuvi atskaitēm un aktivitāšu vēsturei. Tajā ietilpst arī neskaitāmi papildlīdzekļi, kas var uzlabot komandas darbu.
Expert’s note
Palīdzības dienesta programmatūra ir tiešsaistes platforma, kas ļauj efektīvi pārvaldīt un atrisināt klientu jautājumus.
Tidio sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūras apskats
Automatizēta pārdošana veicina zīmola atpazīstamību un palielina ieņēmumus, bet pārāk liela automatizācija var kaitēt reputācijai. Personisks pieskāriens ir svarīgs. LiveAgent piedāvā vairākas komunikācijas iespējas, ieskaitot tērzēšanu un zvanus, kā arī sociālo mediju integrāciju. Tas ļauj uzlabot klientu apkalpošanu, iegūt atsauksmes un uzturēt labu sadarbību ar saviem klientiem, izmantojot vairākvalodības un personalizācijas iespējas.
Kā iestatīt Laika Nosacījumus LiveAgent platformā
LiveAgent piedāvā plašu klientu apkalpošanas un saziņas risinājumu klāstu, ieskaitot zvanu centra programmatūru, e-pasta pārvaldības programmatūru un tiešsaistes čatus. Platforma arī piedāvā laika nosacījumu funkciju, kas ļauj automatizēt uzdevumus atkarībā no laika intervāla. Uzņēmumi var izmantot šo funkciju, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un optimizētu darba procesus.
Kā Izveidot Sava Uzņēmuma Logotipu un Attēlu ar MI Palīdzību
Izveidojiet uzņēmuma logotipu un attēlu ar MI palīdzību, izmantojot bing.com/create un dream studio. Padomi par atpazīstamu un daudzveidīgu logotipu un attēlu izveidi, kā arī logotipu izveides process ar Voice of AI. Izmēģiniet bezmaksas kontu, reģistrējoties uz LiveAgent.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.