Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Palīdzības dienesta programmatūra

Kas ir palīdzības dienesta programmatūra?

Palīdzības dienesta programmatūra ir radīta, lai pārvaldītu attiecības ar klientiem. Tā ir tiešsaistes platforma, kur aģenti var atrisināt klientu problēmas.

Palīdzības dienesta programmatūrā katrs izvirzītais jautājums tiek pārvērsts par pieteikumu. Šie pieteikumi nesatur nekādu informāciju par klientu, tikai par viņu problēmu. Tas var izraisīt pieteikumu dublēšanos un klientu neapmierinātību.

Palīdzības dienesta programmatūra sniedz daudz priekšrocību gan aģentiem, gan klientiem. Aģenti pieteikumus var piešķirt, noteikt tiem prioritātes un iedalīt kategorijās, kā arī vienkārši kārtot atrisinātos un neatrisinātos pieteikumus. Klientu portāls sniedz klientiem zināšanu bāzi un kopienas forumu, kur viņi arī var atrast risinājumus savām problēmām.

BUJ

Kā jūs aprakstītu palīdzības dienesta programmatūru?

Atbalsta programmatūra ir programmatūra, kas nodrošina klientu apkalpošanas komandas darbību. Pateicoties tai, jums ir iespēja integrēt visus aģentus vienotā vidē, ar piekļuvi e-pastam, tiešsaistes čatiem, zvaniem, kontaktformām, kā arī klientu datiem, kontaktu vēsturei un atskaitēm.

Kādas ir nepieciešamās palīdzības dienesta programmatūras funkcijas?

Nepieciešamās tehniskā atbalsta programmatūras funkcijas ietver piekļuvi visiem saziņas kanāliem, piemēram, e-pastam, sociālajiem medijiem, tiešsaistes čatam un zvanu centram, intuitīvu saskarni, iespēju integrācijai ar citiem rīkiem un sadarbības iespējas ar citiem aģentiem. Protams, programmatūra ir jāapkalpo lieliskā līmenī.

Vai LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru?

Liveagent piedāvā tehniskā atbalsta programmatūru. Programmatūrā ir iekļautas visas iespējas, kas nepieciešamas, lai klientu apkalpošanas nodaļu uzturētu visaugstākajā līmenī. Tā nodrošina ne tikai daudzkanālu funkcionalitāti, bet arī piekļuvi atskaitēm un aktivitāšu vēsturei. Tajā ietilpst arī neskaitāmi papildlīdzekļi, kas var uzlabot komandas darbu.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju