Kas ir pakalpojumu dienests?
Pakalpojumu dienests ir vienots kontaktpunkts starp uzņēmumu un klientiem, lietotājiem, biznesa partneriem. Tas ir izveidots kā daļa no klientu atbalsta, un tā mērķis ir palīdzēt lietotājiem ar pieprasījumiem un problēmām.
Pakalpojumu dienestu var dēvēt par īpašu palīdzības dienestu vai vienkārši par informācijas apkopošanas sistēmu. Pakalpojumu dienests tiek definēts arī kā informācijas tehnoloģiju pakalpojumu pārvaldības rīks, jo tas izmanto Informācijas tehnoloģiju infrastruktūras bibliotēkas praksi, lai sniegtu pakalpojumus. Pakalpojumu dienestam ir nepieciešama arī pārvaldības sistēma.
Frequently asked questions
Kas ir pakalpojumu dienests?
Pakalpojumu dienests ir vienots kontaktpunkts starp pakalpojumu sniedzēju un lietotājiem. Tipisks pakalpojumu dienests pārvalda starpgadījumus un pakalpojumu pieprasījumus. Turklāt tas nodrošina saziņu ar lietotājiem.
Kāda ir atšķirība starp palīdzības dienestu un pakalpojumu dienestu?
Palīdzības dienesta galvenā funkcija ir incidentu un pakalpojumu pieprasījumu apstrāde. Tās mērķis ir ātri atrisināt klientu problēmas, samazinot gaidīšanas laiku. Pakalpojumu dienests, no otras puses, pārskata vispārējos IT un uzņēmējdarbības procesus organizācijā, lai tos nepārtraukti uzlabotu. Tā pamatā ir uzņēmējdarbības mērķi.
Vai LiveAgent nodrošina pakalpojumu dienestu?
LiveAgent nodrošina iespēju izveidot pakalpojumu dienestu. Šis rīks ir pietiekami elastīgs, lai pielāgotos konkrētām uzņēmējdarbības prasībām un ļautu sniegt augstas kvalitātes pakalpojumus klientiem.
Atbalsta dienesta programmatūras funkcijas
Facebook Integration, SLA pārvaldība, zvanu centrs, atskaites un analītika, pašapkalpošanās, klientu forums un tiešsaistes čats ir svarīgas funkcijas, ko piedāvā LiveAgent atbalsta dienesta programmatūra.
Tiešsaistes klientu apkalpošana
LiveAgent ir pārliecinoša, daudzvalodu atbalstoša un pielāgojama tiešsaistes čata programmatūra, kas nodrošina efektīvu klientu komunikāciju.