Interneta telefonijas nodrošinātāji zina, ka biznesa lietotāji vēlas ātrus un lētus sakaru risinājumus. Tāpēc Mobile VoIP ir kļuvis tik populārs. Turpiniet lasīt, lai noskaidrotu, kā mobilais VoIP izmanto WiFi tīklus un bezvadu interneta servisu.
Kas ir mobilais VoIP?
Mobilais VoIP (zināms arī kā mVoIP) nozīmē mobilā tālruņa vai mobilās ierīces izmantošanu, lai veiktu VoIP tālruņa zvanus. Bez mobilā VoIP būtu jāsēž pie datora, lai veiktu VoIP zvanus.
Darba uzsākšana ar mobilo VoIP ir vienkārša lielākajā daļā populārākajās mobilajās ierīcēs. Lejupielādējiet VoIP programmu, iestatiet pieejas informāciju un pārbaudiet, vai jums ir aktīvs interneta savienojums (Wi-Fi vai mobilie dati), un varat sākt balss zvanu veikšanu, izmantojot interneta protokolu, viedtālruņos vai planšetdatoros.
Kā darbojas mobilā VoIP tehnoloģija
Lai veiktu zvanus, izmantojot mobilo VoIP zvanu, ir nepieciešamas vairākas tehnoloģijas, kas apvienojas ikreiz, kad veicat zvanu.
- VoIP pakalpojuma sniedzējs. Uzņēmums, kas pārraida jūsu zvanus, izmantojot internetu un tālruņu sistēmu. VoIP pakalpojuma sniedzējs izmanto īpašu tehnoloģiju, lai pārraidītu zvanus, izmantojot interneta savienojumu, izmantojot datu saspiešanu un citas tehnoloģijas.
- Mobilā ierīce. Lai varētu izmantot mobilā VoIP pakalpojumus, nepieciešama saderīga mobilā ierīce. Vispārīgi runājot, jebkurš moderns viedtālrunis, kurā darbojas Android vai Apple iOS, labi darbosies ar mobilo VoIP. Papildus tālruņiem arī planšetdatorus var izmantot mobilajiem VoIP zvaniem.
- Ātrdarbīgs interneta savienojums. Lai nodrošinātu kvalitatīvu VoIP sarunu, nepieciešams ātrs savienojums. Ja jūsu interneta pieslēgums nodrošina ātrumu 3–5 Mb/s, zvaniem būtu jādarbojas labi. Varat notestēt sava pašreizējā interneta savienojuma ātrumu, izmantojot lietotni Speedtest. Tam varat izmantot Wi-Fi savienojumu, mobilo interneta savienojumu vai vadu interneta savienojumu.
- Mobilā VoIP programmatūra. Lai veiktu zvanus, lejupielādējiet VoIP pakalpojumu sniedzēja ieteikto programmu. Šo programmu izmantosit izejošajiem un ienākošajiem VoIP zvaniem.
Sāciet zvanīt kā mobilā VoIP lietotājs. Varat izvēlēties, kā un kad izmantot mobilo VoIP programmatūru, lai uzturētu sakarus ar draugiem, kolēģiem un ģimeni.
Visas šīs tehnoloģijas kopā tiek izmantotas ikreiz, kad jūs zvanāt.
Kādas ir mobilā VoIP funkcijas?
Mobilā VoIP specifiskās funkcijas atšķiras atkarībā no pakalpojumu sniedzēja. Tirgū ir daudz VoIP pakalpojumu sniedzēju, tāpēc varat sagaidīt plašu spēcīgu funkciju klāstu.
- Izejošais VoIP zvans. Jebkurš mobilais VoIP pakalpojums ļauj ievadīt tālruņa numuru un piezvanīt kādam. Dažas paketes var sniegt neierobežotu iespēju par zemu mēneša maksu, kamēr citi uzņēmumi piedāvā zemu maksu par sarunas minūti.
- Ienākošais VoIP zvans. Mobilais VoIP pakalpojums ļauj saņemt tālruņa zvanus no fiksētajām līnijām, mobilajiem tālruņiem, starptautiskajiem zvaniem un zvaniem no citiem VoIP piegādātājiem.
- Zvanīšana, izmantojot Wi-Fi tīklājus. Daudzas mobilās ierīces var pieslēgties Wi-Fi tīklājiem. Tas ir noderīgi, jo Wi-Fi izmantošana ļauj ietaupīt izdevumus par mobilo tālruņu pakalpojumiem, jo nav jāizmanto mobilais tīkls. Veicot zvanus, izmantojot Wi-Fi, viedtālruņu lietotāji var izvairīties no sava mobilā telefona datplūsmas izmantošanas, kurai, iespējams, nav viszemākā cena.
Papildus iepriekš minētajiem būtiskajiem pakalpojumiem augstas kvalitātes mobilo sakaru VoIP pakalpojumu sniedzēji dažkārt piedāvā papildu pakalpojumus, piemēram, balss pastu, zvanu pāradresāciju un konferences zvanus. Daži VoIP pakalpojumu sniedzēji nodrošina arī neierobežotus tālsarunu pakalpojumus, lai jūs varētu zvanīt ikvienam pasaules iedzīvotājam par zemu cenu. Turklāt varat arī iestatīt zvanu maskēšanas funkciju mobilajam VoIP. Šādi jūs varat aizsargāt savu identitāti ar privātu tālruņa numuru.
Kādas ir mobilā VoIP priekšrocības?
Mobilā VoIP pakalpojuma izmantošana pretēji tradicionālajam fiksētajam tālrunim var palīdzēt uzņēmumam ietaupīt naudu. Daudzi VoIP pakalpojumu sniedzēji piedāvā neierobežotu zvanu paketes, lai jūs varētu zvanīt klientiem un piegādātājiem, neuztraucoties par pamatīga rēķina saņemšanu.
- Neierobežoti zvani. Izvēlēties Mobilā VoIP pakalpojuma sniedzēju ar neierobežotu zvanu paketi bieži vien ir labs darījums. Tā vietā, lai nemitīgi medītu lētākos tarifus, varat maksāt fiksētu mēneša maksu un veikt visus nepieciešamos zvanus.
- Viszemāko tarifu atrašana. Pirmkārt, noskaidrojiet sava uzņēmuma zvanīšanas vajadzības. Piemēram, ja visi jūsu klienti un darbinieki atrodas ASV un Kanādā, maksāt par vispasaules neierobežotu zvanu paketi nebūtu jēgas. Tā vietā meklējiet mobilo VoIP programmu nodrošinātāju, kas piedāvā neierobežotus zvanus uz tām valstīm, kurām zvanāt.
- Jaunu lietotāju iestatīšanas ātrums. Lai gan izredzes tikt pie lētiem zvaniem ir kārdinošas, tas nav vienīgais iemesls, lai lietotu mobilo VoIP. Vispārīgi runājot, mobilo VoIP ir iespējams ātri iestatīt, tāpēc jaunie darbinieki var ātri saņemt biznesa tālruņa pakalpojumus. Tā vietā, lai gaidītu, kad ieradīsies jauna mobilā ierīce, sakiet viņiem lejupielādēt uzņēmuma lietotāju mobilo VoIP lietotni. Dažas minūtes vēlāk viņi jau būs gatavi veikt un saņemt lētus zvanus, izmantojot savu jauno zvanu lietotni, nemaksājot papildu mobilo tālruņu izmaksas.
- Atbalsts Mobilajam VoIP Biznesa Ceļojumos. Dažiem jūsu darbiniekiem, iespējams, būs jāceļo darba darīšanās. Tādā gadījumā viņiem ir nepieciešams tālruņa pakalpojums, kas atbilst viņu īpašajām vajadzībām. Mobilā VoIP tālruņa pakalpojums ir ideāli piemērots darbiniekiem, kuri ceļo vai vēlas iespēju strādāt no mājām.
Kas ir mobilā VoIP lietotnes?
Tirgū šodien ir daudz dažādu mobilo sakaru VoIP pakalpojumu sniedzēju. Lai palīdzētu jums izdarīt pareizo izvēli, mēs jums sniegsim dažus padomus par to, kā noteikt labākās VoIP lietotnes jums un jūsu uzņēmumam.
- Android un iOS atbalsts. Tādi uzņēmumi kā LiveAgent ir izveidojuši lietotni Android un iOS sistēmām, lai darbinieki varētu izmantot jebkuru ierīci, kurai tie dod priekšroku.
- Businesa Fokuss (t.i., Mobilais VoIP darbam). Daudzi mobilo VoIP pakalpojumu sniedzēji koncentrējas uz to, lai apkalpotu plašu sabiedrību, nevis tieši biznesa lietotājus. Tāpēc iesakām meklēt mobilos VoIP pakalpojumu sniedzējus, kas koncentrējas uz biznesa lietotāju atbalstu. Patērētājs var paciest neregulārus tehniskus pārrāvumus vai zemu skaņas kvalitāti, bet šīs problēmas var būt nepieņemamas uzņēmējdarbības vidē.
- Atsauksmes. Ja jūsu izvēles sarakstā ir vairākas mobilās VoIP lietotnes, izvēlieties pakalpojumu sniedzēju ar vislabākajām atsauksmēm nozares medijos, piemēram, PC Mag.
Set up your call center anywhere
LiveAgent offers call center and plenty of other features that can come in handy with customer communication. Curious about all the opportunities?
Frequently Asked Questions
Kas ir mobilais VoIP?
Mobilais VoIP (zināms arī kā mVoIP) ir mobilā tālruņa vai mobilās ierīces izmantošana tālruņa zvanu veikšanai. Bez mobilā VoIP ir jāsēž pie datora, lai veiktu VoIP zvanus.
Kā darbojas mobilais VoIP?
Mobilā VoIP tehnoloģija ietver vairākas dažādas tehnoloģijas un pakalpojumus, kas darbojas kopā, ieskaitot interneta pakalpojumu sniedzēju, VoIP pakalpojumu sniedzēju un mobilo ierīci.
Kādas ir mobilā VoIP funkcijas?
Mobilā VoIP specifiskās funkcijas atšķiras atkarībā no pakalpojumu sniedzēja. Mobilais VoIP ietver iespēju veikt izejošos zvanus un saņemt tālruņa zvanus.
Kādas ir mobilā VoIP priekšrocības?
Ir vairākas mobilā VoIP izmantošanas priekšrocības. Viedtālruņu lietotāji var izmantot savu esošo tālruni un vienkārši lejupielādēt VoIP aplikāciju. Turklāt mobilā VoIP pakalpojuma izmantošana var palīdzēt uzņēmumam ietaupīt naudu salīdzinājumā ar tradicionālā fiksētā tālruņa lietošanu.
Kādas ir mobilā VoIP lietotnes?
Tirgū ir daudz dažādu mobilo VoIP lietotņu. Pirms kādu izvēlaties , pārliecinieties, vai tā ir saderīga ar Android un Apple ierīcēm.
Efektīva komunikācija uzņēmumā ir svarīga, lai uzturētu reputāciju un veicinātu lojalitāti. VoIP programmatūra iespējo zvanu centra funkcijas un ir lētāka par parastām tālruņa līnijām. Uzticami VoIP pakalpojumu sniedzēji ir Ooma, CloudTalk, SolarWinds, Actio, Avoxi, Benemen, Didlogic, Modulus, Nexmo un Telca. Priekšrocības iekšējo zvanu sistēmās, piemēram, LiveAgent, ir daudzvalodu atbalsts, pielāgojamas funkcijas un uzlabota klientu apkalpošana.
Aplikāciju tālruņi LiveAgent ir populāra zvanu centra programma, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus, veicinot uzticību uzņēmumam un nodrošinot labu saziņu ar klientiem. VoIP zvanītājs izmanto balss pārraides protokolu internetā, atšķiroties no tradicionālajiem tālruņiem. Effektīva komunikācija uzņēmumā ir ļoti svarīga, lai uzturētu reputāciju un veicinātu lojalitāti.
LiveAgent ir populāra zvanu centra programma ar daudzvalodu atbalstu un funkcijām, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus. VoIP ir tehnoloģija, kas ļauj veikt tālruņa zvanus, izmantojot interneta savienojumu, un uzlabo komunikāciju ar klientiem. Uzņemiet kontaktu ar NetSuite, lai saņemtu atbalstu.