Kas ir klientu apkalpošanas uzņēmumi?
Ja klientu pārstāvji nevar tikt galā ar pieaugošo ienākošo klientu jautājumu un uzziņu skaitu, tam ir risinājums. Klientu apkalpošanas uzņēmumi ir ārpakalpojumu uzņēmumi, kas nodrošina pilnīgu klientu atbalstu. Viņu klientu apkalpošanas komanda ir apmācīta ātri atbildēt uz visiem pieteikumiem un novērst problēmas, situācijas uni sūdzības.
Klientu apkalpošanas uzņēmumi var nodrošināt 24/7 servisu. Tie piedāvā dažādas atskaites, Galvenos veiktspējas rādītājus (KPI), tāpēc jums ir lielisks pārskats par sniegto atbalstu. Viņi var arī izveidot savienojumu ar jūsu esošo palīdzības dienesta programmatūru un sekot notiekošajiem procesiem.
Frequently asked questions
Kas ir klientu apkalpošanas uzņēmumi?
Klientu apkalpošanas uzņēmumi ir uzņēmumi, kas nodarbojas ar klientu apkalpošanu. Tie parasti sniedz 24/7 pakalpojumus. Pateicoties tam, viņi var atbalstīt uzņēmuma darbu, var būt pieklājīgi, jo klienti tiek pieskatīti cauru diennakti.
Kādi ir zināmākie klientu apkalpošanas uzņēmumi?
Ir daudz uzņēmumu, kas sadarbojas un specializējas tikai klientu apkalpošanā. Populārākās klientu apkalpošanas kompānijas ir Joe's salesman, Rackspace, Ritz Carlton, Powstia, Budder, Studio Press, JetBlue un Wistia.
Cik daudz klientu apkalpošanas uzņēmumu ir?
Pasaulē ir simtiem tūkstošu klientu apkalpošanas uzņēmumu. Pirms izlemjat, ar kuriem uzņēmumiem vēlaties sadarboties, nosakiet savu budžetu, ko sagaidat no uzņēmuma un noskaidrojiet, kādi ir to uzņēmumu piedāvājumi, kuri jūs interesē, un izvēlieties jums piemērotāko.
- Klientu Apkalpošanas Novērtēšanas Kontrolsaraksts - Ļaujiet Klientiem Izteikties
- Klientu apkalpošanas apmācība [Skaidrojums]
- Zvanu Centra Slēgšanas/Apturēšanas Kontaktu Sagataves - LiveAgent
- Klientu Apkalpošanas Aģentu Apmācības Kontrolsaraksts | LiveAgent
- Klientu Apkalpošanas Rīki (Skaidrojums)
- Kā veikt klientu aptaujas (+piemēri)
- Kas ir tērzēšanas vēstures funkcija? (+ bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent
- Lietotāju Piesaiste - Klientu Serviss (+Piemēri)