Kas ir klientu apkalpošanas uzņēmumi?
Ja klientu pārstāvji nevar tikt galā ar pieaugošo ienākošo klientu jautājumu un uzziņu skaitu, tam ir risinājums. Klientu apkalpošanas uzņēmumi ir ārpakalpojumu uzņēmumi, kas nodrošina pilnīgu klientu atbalstu. Viņu klientu apkalpošanas komanda ir apmācīta ātri atbildēt uz visiem pieteikumiem un novērst problēmas, situācijas uni sūdzības.
Klientu apkalpošanas uzņēmumi var nodrošināt 24/7 servisu. Tie piedāvā dažādas atskaites, Galvenos veiktspējas rādītājus (KPI), tāpēc jums ir lielisks pārskats par sniegto atbalstu. Viņi var arī izveidot savienojumu ar jūsu esošo palīdzības dienesta programmatūru un sekot notiekošajiem procesiem.
Frequently asked questions
Kas ir klientu apkalpošanas uzņēmumi?
Klientu apkalpošanas uzņēmumi ir uzņēmumi, kas nodarbojas ar klientu apkalpošanu. Tie parasti sniedz 24/7 pakalpojumus. Pateicoties tam, viņi var atbalstīt uzņēmuma darbu, var būt pieklājīgi, jo klienti tiek pieskatīti cauru diennakti.
Kādi ir zināmākie klientu apkalpošanas uzņēmumi?
Ir daudz uzņēmumu, kas sadarbojas un specializējas tikai klientu apkalpošanā. Populārākās klientu apkalpošanas kompānijas ir Joe's salesman, Rackspace, Ritz Carlton, Powstia, Budder, Studio Press, JetBlue un Wistia.
Cik daudz klientu apkalpošanas uzņēmumu ir?
Pasaulē ir simtiem tūkstošu klientu apkalpošanas uzņēmumu. Pirms izlemjat, ar kuriem uzņēmumiem vēlaties sadarboties, nosakiet savu budžetu, ko sagaidat no uzņēmuma un noskaidrojiet, kādi ir to uzņēmumu piedāvājumi, kuri jūs interesē, un izvēlieties jums piemērotāko.
Expert note
Klientu apkalpošanas uzņēmumi nodrošina pilnīgu klientu atbalstu, ātri atbildot uz visiem pieteikumiem un novēršot problēmas. Piedāvājot 24/7 servisu un dažādas atskaites.

Čatu lietošana var paaugstināt klientu apmierinātības līmeni, īpaši tiešsaistes čata gadījumā. Lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi, ir jāpievērš uzmanība daudzkanālu apkalpošanai, emocionālām saiknēm ar klientiem un ātrai reakcijai uz problēmām. Izmantojot daudzkanālu platformas, var ietaupīt laiku un resursus un nodrošināt lielisku klientu pieredzi, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu un sociālo mediju tīklus.
Izmantojot klientu apkalpošanas sistēmu, var atvieglot aģentu darbu un automatizēt daudzas aktivitātes. Lai uzlabotu klientu apkalpošanu, jāattīsta komunikācijas prasmes un detalizētas zināšanas par produktiem un pakalpojumiem. Pakalpojumam jābūt daudzkanālu un ļaut klientiem sazināties, izmantojot izvēlēto kanālu. Klientu apkalpošanas pieredzes uzlabošanai ir svarīgi rūpēties par katru klienta problēmu un veidot ciešas attiecības ar klientiem.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citus risinājumus, piemēram, e-pasta pārvaldības programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmu. Uzņēmums piedāvā partneru programmu un ir pelnījis dažādas balvas un sertifikātus. LiveAgent uzsver drošību un privātumu un sniedz informāciju arī sociālos tīklos. Jau pēc dažām minūtēm pēc reģistrācijas uzņēmums nodrošinās piekļuvi saviem pakalpojumiem.