Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu apkalpošanas prasmes

Kas ir klientu apkalpošanas prasmes?

Klientu atbalsts reizēm var būt salīdzinoša priekšrocība uzņēmumam. Tāpēc ir ļoti svarīgi nodrošināt pēc iespējas labāku atbalstu. Ikvienam klientu pārstāvim jābūt labi kvalificētam un tam jābūt ļoti labām zināšanām par produktiem un pakalpojumiem.

Klientu pārstāvjiem ir rūpīgi jāieklausās tajā, ko klients prasa, un jāsniedz personalizētas atbildes. Viņiem jābūt arī pārliecinošiem runātājiem. Ir ļoti svarīgi saglabāt pacietību, kad klients ir dusmīgs. Kad kaut kas noiet greizi, klientu pārstāvjiem jāuzņemas atbildība par problēmas risinājumu.

Klientu pārstāvjiem ir vajadzīgas arī daudzas citas prasmes, piemēram, laba komunikācija, pašpārliecinātība, empātija, draudzīgums, elastīgums, paškontrole, laika kontrole un daudz kas cits.

BUJ

Kāda ir klientu apkalpošanas prasmju definīcija?

Klientu apkalpošanas prasmes ir uzvedības kopums, uz kuru klientu apkalpošanas komandas dalībniekiem ir jābalstās mijiedarbībā ar klientiem. Bez šīm prasmēm klientu apkalpošanas komanda labi nedarbosies. Šīs prasmes ietver: komunikācijas prasmes, empātiju, pacietību, kā arī speciālās un tehniskās zināšanas.

Kādas ir noderīgākās klientu apkalpošanas prasmes?

Komunikācija ir viena no visnoderīgākajām klientu apkalpošanas prasmēm. Pateicoties skaidrai saziņai, mēs varam ērti sazināties ar klientu un izskaidrot problēmas risinājumus. Vēl viena prasme ir empātija, kas ļauj iejusties klienta ādā un ļauj labāk izprast viņa vajadzības. Trešā prasme ir speciālās zināšanas, kas nepieciešamas, lai precīzi izskaidrotu, kā problēmu atrisināt, uzņēmuma piedāvāto produktu un pakalpojumu specifikācijas pārvaldība, un efektīva rīku pielietošana.

Kā apgūt klientu apkalpošanas prasmes?

Klientu apkalpošanas prasmju apmācība ir ārkārtīgi svarīgs process. Pirmais avots, no kura mēs varam iegūt zināšanas par šo tematu, ir informācija, ko sniedz klienti, partneri un mūsu tiešais vadītājs. Tas dod iespēju pamanīt lietas, par kurām, iespējams, neesat informēts un pat neapzināties. Vēl viens avots ir klientu atsauksmju pārskati. Tas ir milzīgs zināšanu avots, kas parādīs, kam pievērst uzmanību. Turklāt jums ir jātrenējas tādās prasmēs kā laipnība un pacietība, kā arī saziņas valoda.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju