Kas ir klienta aptaujas forma?
Lielisks klientu atbalsts palielina klientu apmierinātību un lojalitāti. Lai sniegtu labāku atbalstu, nepieciešama plašāka informācija par klientiem. Viens veids, kā to iegūt, ir izmantojot klientu aptaujas formu. Jūs zināsiet, cik reižu klients iepriekš ir sazinājies ar uzņēmumu, viņu priekšrokas un daudz ko citu.
Šīs klientu aptaujas formas var aizpildīt arī aģenti pēc sazināšanās ar klientiem. Tad aģentiem ir vairāk informācijas un viņi var palīdzēt klientiem ātrāk un labāk.
Frequently Asked Questions
Kas ir klienta aptaujas forma?
Klienta aptaujas forma ir viena no formām, kas dod iespēju iegūt plašāku informāciju par klientiem. Gan klients, gan aģents var to aizpildīt pēc sazināšanās ar klientu. Pateicoties šādā veidā apkopotajai informācijai, aģentiem ir plašāka izpratne par klientu.
Kā piekļūt klienta aptaujas formai LiveAgent?
Aģenta panelī ir pieejamas LiveAgent klienta aptaujas formas. Un tās ir pieejamas visu lomu aģentiem. Pateicoties tām, aģents var viegli iegūt informāciju par klientu, kura gadījums patreiz tiek izskatīts.
Kā pielāgot klienta aptaujas formu LiveAgent?
Lai LiveAgent nokļūtu pie klientu aptaujas formām, atveriet Konfigurācija. Tur jūs atradīsiet saiti uz klienta formu un varēsit to rediģēt un pielāgot pēc vajadzības.
Pierakstīties uz demonstrāciju
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā pašapkalpošanās, ienākošo zvanu centra, un sūdzību pārvaldības sistēmas. Tas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas, un cenas ir pieejamas. Uzņēmums arī piedāvā atbalstu, migrāciju, un partnerības programmu. Visbeidzot, uzņēmums ir dibināts 2004. gadā un piedāvā vietnes drošību un privātumu.