Kas ir klienta aptaujas forma?
Lielisks klientu atbalsts palielina klientu apmierinātību un lojalitāti. Lai sniegtu labāku atbalstu, nepieciešama plašāka informācija par klientiem. Viens veids, kā to iegūt, ir izmantojot klientu aptaujas formu. Jūs zināsiet, cik reižu klients iepriekš ir sazinājies ar uzņēmumu, viņu priekšrokas un daudz ko citu.
Šīs klientu aptaujas formas var aizpildīt arī aģenti pēc sazināšanās ar klientiem. Tad aģentiem ir vairāk informācijas un viņi var palīdzēt klientiem ātrāk un labāk.
Frequently Asked Questions
Kas ir klienta aptaujas forma?
Klienta aptaujas forma ir viena no formām, kas dod iespēju iegūt plašāku informāciju par klientiem. Gan klients, gan aģents var to aizpildīt pēc sazināšanās ar klientu. Pateicoties šādā veidā apkopotajai informācijai, aģentiem ir plašāka izpratne par klientu.
Kā piekļūt klienta aptaujas formai LiveAgent?
Aģenta panelī ir pieejamas LiveAgent klienta aptaujas formas. Un tās ir pieejamas visu lomu aģentiem. Pateicoties tām, aģents var viegli iegūt informāciju par klientu, kura gadījums patreiz tiek izskatīts.
Kā pielāgot klienta aptaujas formu LiveAgent?
Lai LiveAgent nokļūtu pie klientu aptaujas formām, atveriet Konfigurācija. Tur jūs atradīsiet saiti uz klienta formu un varēsit to rediģēt un pielāgot pēc vajadzības.
Expert’s note
Klienta aptaujas forma ir efektīvs veids, kā iegūt plašāku informāciju par klientu, uzlabot atbalsta sniegumu un palielināt apmierinātību. Pēc sazināšanās ar klientiem aģenti var aizpildīt formu un ātrāk risināt problēmas.
Kā pievienot tiešsaistes čatu Actinic veikalam
Iestatiet tiešsaistes čatu uz savas Actinic veikala mājaslapas, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un palielinātu pirkumu iespējas. Skatieties video ceļvedi, kā to izdarīt bezmaksas. Uzticības vērtējums 4.8/5.
ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.
Detalizēts Palīdzības Dienesta Funkciju Pārskats
LiveAgent piedāvā plašu līdzekļu un funkciju klāstu, kā arī centrālo platformu klientu pieprasījumu pārvaldīšanai un atbildēšanai. Šajā programmā ir iekļauti daudzi līdzekļi, tostarp automatizācijas nosacījumi, atskaišu informācijas panelis, gamifikācijas līdzekļi un tiešsaistes čata funkcija.
Kā izveidot Kontaktformas LiveAgent sistēmā
Kontaktformas uzlabo klientu iesaisti un vienkāršo komunikāciju mājas lapā. LiveAgent sistēmā var izveidot pielāgotas kontaktformas, nodrošinot drošu un efektīvu klientu saziņu.