Kas ir klienta aptaujas forma?
Lielisks klientu atbalsts palielina klientu apmierinātību un lojalitāti. Lai sniegtu labāku atbalstu, nepieciešama plašāka informācija par klientiem. Viens veids, kā to iegūt, ir izmantojot klientu aptaujas formu. Jūs zināsiet, cik reižu klients iepriekš ir sazinājies ar uzņēmumu, viņu priekšrokas un daudz ko citu.
Šīs klientu aptaujas formas var aizpildīt arī aģenti pēc sazināšanās ar klientiem. Tad aģentiem ir vairāk informācijas un viņi var palīdzēt klientiem ātrāk un labāk.
Frequently asked questions
Kas ir klienta aptaujas forma?
Klienta aptaujas forma ir viena no formām, kas dod iespēju iegūt plašāku informāciju par klientiem. Gan klients, gan aģents var to aizpildīt pēc sazināšanās ar klientu. Pateicoties šādā veidā apkopotajai informācijai, aģentiem ir plašāka izpratne par klientu.
Kā piekļūt klienta aptaujas formai LiveAgent?
Aģenta panelī ir pieejamas LiveAgent klienta aptaujas formas. Un tās ir pieejamas visu lomu aģentiem. Pateicoties tām, aģents var viegli iegūt informāciju par klientu, kura gadījums patreiz tiek izskatīts.
Kā pielāgot klienta aptaujas formu LiveAgent?
Lai LiveAgent nokļūtu pie klientu aptaujas formām, atveriet Konfigurācija. Tur jūs atradīsiet saiti uz klienta formu un varēsit to rediģēt un pielāgot pēc vajadzības.
Expert note
Klienta aptaujas forma ir efektīvs veids, kā iegūt plašāku informāciju par klientu, uzlabot atbalsta sniegumu un palielināt apmierinātību. Pēc sazināšanās ar klientiem aģenti var aizpildīt formu un ātrāk risināt problēmas.

Šajā tekstā ir apskatīti dažādi klientu atbalsta darbinieku amati, kā arī ieteikumi par to, kā tos nosaukt. Tiek minēti klientu apmierinātības vadītāji, klientu pieredzes vadītāji, klientu aizstāvji un galvenais klientu pārstāvis. Tiek uzsvērts, ka ir svarīgi ieviest šos darbiniekus savā uzņēmumā, lai nodrošinātu klientu efektīvu apkalpošanu un ilgtermiņa attiecības. Tiek piedāvāti dažādi radoši amata nosaukumi un uzsvērts, ka, lai kādu nosaukumu izvēlētos, atbildības jābūt skaidri noteiktai.
Klientu atbalsta konferences un to nozīme darbinieku apmācībā
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādus risinājumus, ieskaitot VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu un partneru programmu ar dažādām balvām un sertifikātiem. Tiek piedāvāti radoši amatu nosaukumi klientu atbalsta nodaļā, lai nodrošinātu efektīvu apkalpošanu un ilgtermiņa attiecības ar klientiem. Produktu var izmēģināt bez maksas, un uzņēmums uzsver drošību un privātumu.
Klientu apkalpošanas aptaujas var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot savus produktus un sniegt klientiem to, ko viņi vēlas. Ir četri aptauju veidi, piemēram, klientu apmierinātības indekss (CSAT) un Tīkla Veicinātāja Indekss (NPS). LiveAgent programmatūra un dažādi rīki, piemēram, zināšanas, glosārs, šabloni un tīmekļa semināri, var uzlabot klientu apkalpošanu un produktivitāti. Sagataves palīdz izvairīties no kļūdām un uzturēt konsekvenci. Klientu apkalpošanas aptaujas palīdz pārraudzīt klientu apmierinātību un uzņēmumu var uzlabot pakalpojumu kvalitāti.
Klientu apkalpošanas atsauksmes
Klientu apmierinātības novērtējums un apkopošana ir svarīga reputācijas uzturēšanai. LiveAgent piedāvā kompleksu klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi un tēlu. Ieteicams veikt apmierinātības aptaujas, pielāgojot jautājumus klientu vajadzībām. LiveAgent piedāvā dažādas klientu servisa atskaites, kas palīdz uzlabot uzņēmuma biznesa paradumus un nodrošina klientu vajadzības.