Kas ir tiešsaistes dzīvais čats?
Tiešsaistes dzīvais čats ir saziņas veids internetā. Tā ir saziņa starp klientiem un klientu pārstāvjiem reāllaikā, izmantojot iebūvētu tiešsaistes čatu.
Kad klienti noklikšķina uz čata pogas, kas ievietota uzņēmuma tīmekļa vietnē, viņi sāk saziņu. Izmantojot tiešsaistes čatu, klientu pārstāvji var ātrāk un vieglāk nosūtīt atbildes. Ātrā saziņa un tūlītēja piekļuve palīdzībai var palielināt klientu apmierinātību.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē tiešsaistes dzīvais čats?
Dzīvais tiešsaistes čats ir tehnoloģija, kas ļauj lietotājiem reāllaikā mijiedarboties ar uzņēmumiem, izmantojot logrīku tīmekļa vietnē vai lietotnē. Tas ļauj nekavējoties reaģēt uz klienta vajadzībām, atbalstot viņus un sniedzot viņiem informāciju par uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem un produktiem.
Kādas ir nepieciešamās tiešsaistes dzīvā čata funkcijas?
Tiešsaistes čata pamatuzdevums ir būt pieejemam un saņemt ātru atbildi no klientu servisa. Čata logam ir jābūt pieejamam visās uzņēmuma vai produkta lapās. Tiešsaistes čata funkcijas, kas ir īpaši noderīgas, ietver iespēju nosūtīt fotoattēlus un failus, kas klientam ļauj precīzāk parādīt problēmu. Turklāt ļoti svarīgas ir aģentu zināšanas, kā arī viņu komunikācijas prasmes.
Vai LiveAgent piedāvā tiešsaistes dzīvo čatu?
Liveagent piedāvā bezmaksas tiešsaistes dzīvā čata programmatūru. Tam ir viens no ātrākajiem logrīkiem tirgū, kas ļauj reaģēt ļoti ātri. Čatu var pielāgot atbilstoši savām vajadzībām - pareizi konfigurējot un pielāgojot valodu. Papildus tam tas piedāvā bezmaksas pieteikumu apstrādes sistēmu ar vienotu iesūtni, zvanu centru un klientu portālu.
Expert’s note
Dzīvais tiešsaistes čats ir efektīva komunikācijas metode starp klientiem un uzņēmuma pārstāvjiem, nodrošinot klientu apmierinātību un uzņēmuma veiksmīgu klientu apkalpošanu reāllaikā.
LiveAgent ir populāra zvanu centra programma ar daudzvalodu atbalstu un funkcijām, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus, nodrošinot čatu, zvanu, videozvanu un citu saziņas veidu atbalstu. Tas ir rentabls risinājums ar plašu klāstu un iespēju ātri sniegt atbildes, un klienti var sazināties viegli un gandrīz tūlītēji saņemt atbildes.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzvalodu atbalstu un uzlabo klientu apmierinātību, samazinot aģentu darba laiku. Tās funkcijas ietver Facebook integrāciju, zvanu centru, pašapkalpošanos un tiešsaistes čatu. Uzņēmums LiveAgent arī piedāvā VoIP tālruņa sistēmas un sūdzību pārvaldību. Tai ir plašas iespējas uzlabot klientu apkalpošanu un pārdošanu tiešsaistē.