Kas ir tiešsaistes dzīvais čats?
Tiešsaistes dzīvais čats ir saziņas veids internetā. Tā ir saziņa starp klientiem un klientu pārstāvjiem reāllaikā, izmantojot iebūvētu tiešsaistes čatu.
Kad klienti noklikšķina uz čata pogas, kas ievietota uzņēmuma tīmekļa vietnē, viņi sāk saziņu. Izmantojot tiešsaistes čatu, klientu pārstāvji var ātrāk un vieglāk nosūtīt atbildes. Ātrā saziņa un tūlītēja piekļuve palīdzībai var palielināt klientu apmierinātību.
Frequently asked questions
Ko nozīmē tiešsaistes dzīvais čats?
Dzīvais tiešsaistes čats ir tehnoloģija, kas ļauj lietotājiem reāllaikā mijiedarboties ar uzņēmumiem, izmantojot logrīku tīmekļa vietnē vai lietotnē. Tas ļauj nekavējoties reaģēt uz klienta vajadzībām, atbalstot viņus un sniedzot viņiem informāciju par uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem un produktiem.
Kādas ir nepieciešamās tiešsaistes dzīvā čata funkcijas?
Tiešsaistes čata pamatuzdevums ir būt pieejemam un saņemt ātru atbildi no klientu servisa. Čata logam ir jābūt pieejamam visās uzņēmuma vai produkta lapās. Tiešsaistes čata funkcijas, kas ir īpaši noderīgas, ietver iespēju nosūtīt fotoattēlus un failus, kas klientam ļauj precīzāk parādīt problēmu. Turklāt ļoti svarīgas ir aģentu zināšanas, kā arī viņu komunikācijas prasmes.
Vai LiveAgent piedāvā tiešsaistes dzīvo čatu?
Liveagent piedāvā bezmaksas tiešsaistes dzīvā čata programmatūru. Tam ir viens no ātrākajiem logrīkiem tirgū, kas ļauj reaģēt ļoti ātri. Čatu var pielāgot atbilstoši savām vajadzībām - pareizi konfigurējot un pielāgojot valodu. Papildus tam tas piedāvā bezmaksas pieteikumu apstrādes sistēmu ar vienotu iesūtni, zvanu centru un klientu portālu.
Expert note
Dzīvais tiešsaistes čats ir efektīva komunikācijas metode starp klientiem un uzņēmuma pārstāvjiem, nodrošinot klientu apmierinātību un uzņēmuma veiksmīgu klientu apkalpošanu reāllaikā.

Tekstā ir informācija par VoIP maršrutētāju un platformu LiveAgent, kuras piedāvā klientu apkalpošanas programmas un sistēmas. Rakstā ir arī norādīti VoIP programmatūras priekšrocības un funkcijas, kā arī par to, ka ir jāizvēlas pareizais pakalpojumu sniedzējs ņemot vērā cenu un uzņēmuma lielumu. Teksts arī piedāvā reģistrēties platformas izmēģinājumam un nosūta saiti uz tālāku informāciju.
Tīmekļa čats ir lētāks nekā tālruņa zvani, un viens cilvēks var apkalpot vairākus klientus vienlaikus, uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Zināšanu bāze ir tiešsaistes bibliotēka ar informāciju par produktiem un pakalpojumiem, ko var izmantot jebkurā vietā. Uzņēmumiem ir jāizvēlas piemērotākā zināšanu bāze. LiveAgent piedāvā vairākas funkcijas un integrācijas, kas var izraisīt piedāvājuma pieprasījumu.
Tekstā apskatīts reāllaika čata ieguvumi uzņēmējiem, kā arī ir izcelts uzņēmums LiveAgent, kas nodrošina šo pakalpojumu. Lai palielinātu klientu uzticību un samazinātu pamesto pirkumu grozu skaitu, uzņēmumiem ir jāizmanto šis ērts saziņas veids ar klientiem. LiveAgent ir viena no populārākajām reāllaika čata lietojumprogrammām.