Kas ir CRON uzdevums?
CRON uzdevums palīdz ieplānot un izpildīt noteiktus uzdevumus jūsu serverī. CRON uzdevumi tiek izmantoti, lai automatizētu darbus, kas tiek palaisti periodiski un darbojas fonā, piemēram, tādās tīmekļa lietojumprogrammās kā LiveAgent. Cron ir uz laika balstīts uzdevumu vai darba organizētājs operētājsistēmās, kuru pamatā ir Unix (Mac OS, Linux, FreeOSBD u.c.). Šie ieplānotie darbi jeb uzdevumi tiek saukti par CRON uzdevumiem. Ir dažādi apstākļi, kad tiešsaistes lietotnei, iespējams, ir nepieciešams noteikts, regulārs uzdevums, lai tā darbotos. Piemēram, nosūtīt lielapjoma e-pasta ziņas vai saņemt datus.
Sintakse
Šeit ir vienkāršs CRON uzdevums
*/5 * * * * /usr/bin/php /www/virtual/username/cron.php > /dev/null 2>&1
Frequently asked questions
Kas ir CRON uzdevumi?
CRON uzdevums ir komanda, kas tiek izmantota, lai ieplānotu darbu izpildi nākotnē. Visbiežāk to izmanto, lai ieplānotu periodiski veicamos uzdevumus, piemēram, paziņojumus katru pirmdienu plkst. 12.00.
Kur izmanto CRON uzdevumus?
CRON uzdevumus var izmantot, ja jums ir vietne, kurā ir kontu derīguma termiņi. CRON var ieprogrammēt, lai tas automātiski deaktivizētu vai dzēstu konta datus. Cita funkcionalitāte, iespējams, ir ikdienas e-pasta vēstuļu masveida sūtīšana. Varat arī izmantot CRON uzdevumus, lai pārbaudītu savas vietnes saturu. Tad CRON uzdevumi ļauj atrast bojātas saites.
Vai varat izveidot CRON uzdevumus LiveAgent?
CRON uzdevumus var iestatīt LiveAgent. Lai to izdarītu, atveriet darbvirsmu CRON uzdevumi un noklikšķiniet uz pogas CRON uzdevums. Pēc tam iestatiet CRON darbības intervālu un iekopējiet CRON uzdevuma URL. Laukā Savienojuma Izveides URL ievadiet, piemēram: http://www.paraugs.com/skripti/uzdevumi.php Tālāk, norādiet uzdevuma biežumu. Pēc noklikšķināšanas uz Izveidot CRON Uzdevumu viss ir iestatīts.
Salesforce ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) programmatūra, kas palīdz uzlabot biznesa attiecības un rentabilitāti. Salesforce var tikt integrēts ar LiveAgent, lai uzlabotu produktivitāti un paplašinātu iespējas. Integrācija var palīdzēt pievienot jaunas kontaktpersonas un kampaņas no LiveAgent un uzlabot kopsavilkumu un komunikāciju ar klientiem. Salesforce var arī tikt integrēts izmantojot Zapier.
Tekstā aprakstīti dažādi termini, piemēram, segvārdi, kas ļauj aģentiem komunicēt ar klientiem, izmantojot viltīgo vārdu, kas paslēpj to īsto identitāti. Palīdzības dienesta nodaļas kalpo, lai risinātu konkrētas problēmas organizācijā un nodrošina efektīvāku pieteikumu apstrādi. LiveAgent piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas un atbalstu.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmaturu, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru. Uzņēmums arī piedāvā dažādus klientu atbalsta un CRM pakalpojumus, kuru optimizēšanas rīki uzlabo potenciālo klientu skaitu uzņēmumā. Quality Unit, LLC ir uzņēmuma īpašnieks, kas garantē drošību un privātumu.