Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Apmācības

Kas ir apmācības?

Abmācības ir process, kurā apmācat savus darbiniekus, lai tie būtu pilnībā spējīgi apkalpot klientus.

Apmācību process iekļauj tematus, kā “runāšana ar klientiem”, “klienta problēmas identificēšana” un “klientu informēšana par kompānijas piedāvātajiem produktiem”. Apmācībām nebūtu jābeidzas nekad. Darbiniekiem strādājot un risinot situācijas ar klientiem jāturpina mācīties. Katru reizi, kad tiek atrisināta jauna problēma, ir kāda mācība, ko no tās paņemt. Semināri ir lielisks apmācību veids, kas ne tikai sniedz, ko jaunu darbiniekiem, bet arī ļauj novērot viņu progresu un ko tie jau māk.

BUJ

Kas ir apmācības?

Apmācību procesā jūs pārliecinaties, ka jūsu darbinieki spēs veikt savus pienākumus klientu servisa komandā. Tās ir lielisks veids, kā iegūt jaunas prasmes, attīstītu komandas darbu un, pats galvenais, sagatavot darbiniekus viņu uzdevumiem.

 

Kāpēc personāla apmācības ir svarīgas?

Apmācības ir nepieciešamas, lai darbinieki būtu savu uzdevumu augstumos. Tā viņiem ir iespēja attīstīties un iegūt jaunas prasmes.

 

Kas ir galvenie klientu servisa darbinieka apmācību elementi?

Galvenajās klientu servisa personāla apmācību daļās ir iepazīšanās ar produktiem, komunikācijas prasmes, valodas prasmes, iepazīšanās ar nolikumiem, un kontaktēšanās ar klientiem, kas iekļauj attiecības ar klientiem, konfliktu risināšanu un stresa menedžmentu.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju