Kas ir apmācības?
Abmācības ir process, kurā apmācat savus darbiniekus, lai tie būtu pilnībā spējīgi apkalpot klientus.
Apmācību process iekļauj tematus, kā “runāšana ar klientiem”, “klienta problēmas identificēšana” un “klientu informēšana par kompānijas piedāvātajiem produktiem”. Apmācībām nebūtu jābeidzas nekad. Darbiniekiem strādājot un risinot situācijas ar klientiem jāturpina mācīties. Katru reizi, kad tiek atrisināta jauna problēma, ir kāda mācība, ko no tās paņemt. Semināri ir lielisks apmācību veids, kas ne tikai sniedz, ko jaunu darbiniekiem, bet arī ļauj novērot viņu progresu un ko tie jau māk.
Frequently Asked Questions
Kas ir apmācības?
Apmācību procesā jūs pārliecinaties, ka jūsu darbinieki spēs veikt savus pienākumus klientu servisa komandā. Tās ir lielisks veids, kā iegūt jaunas prasmes, attīstītu komandas darbu un, pats galvenais, sagatavot darbiniekus viņu uzdevumiem.
Kāpēc personāla apmācības ir svarīgas?
Apmācības ir nepieciešamas, lai darbinieki būtu savu uzdevumu augstumos. Tā viņiem ir iespēja attīstīties un iegūt jaunas prasmes.
Kas ir galvenie klientu servisa darbinieka apmācību elementi?
Galvenajās klientu servisa personāla apmācību daļās ir iepazīšanās ar produktiem, komunikācijas prasmes, valodas prasmes, iepazīšanās ar nolikumiem, un kontaktēšanās ar klientiem, kas iekļauj attiecības ar klientiem, konfliktu risināšanu un stresa menedžmentu.
ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.