Kas ir apakšdomēns?
Apakšdomēns ir domēns, kas ir daļa no lielāka domēna, ko sauc par galveno domēnu. Tā kā LiveAgent ir mākoņbāzēta programma, katram LiveAgent klienta kontam ir jābūt savam īpašam apakšdomēnam. Praksē tas nozīmē, ka visi konti ir instalēti kā galvenā domēna www.ladesk.com apakšdomēni.
Galīgais apakšdomēns izskatās šādi: youraccount.ladesk.com
Ja Jums nepatīk pašreizējais domēns, vienmēr varat lūgt mūsu atbalsta dienestu pārvietot kontu uz citu pieejamo domēnu. Savu LiveAgent kontu varat arī novietot savā domēnā.
Frequently Asked Questions
Kas ir apakšdomēns?
Apakšdomēns ir domēns, kas ir daļa no galvenā domēna, tā ir galvenā domēna nosaukuma papildu sadaļa. Galvenajā domēnā var būt vairāki apakšdomēni, katram no tiem var būt dažādi resursi. Apakšdomēniem nav jābūt savienotiem ar to pašu mitināšanas vietu, kurā atrodas galvenais domēns.
Kāpēc, lai izmantotu LiveAgent, ir nepieciešams apakšdomēns?
LiveAgent ir mākoņbāzēta programma, tāpēc katram LiveAgent klienta kontam ir jābūt savam apakšdomēnam.Praksē tas nozīmē, ka visi konti ir instalēti kā galvenā domēna ladesk.com apakšdomēni.
Vai ir iespējams mainīt apakšdomēnu pakalpojumā LiveAgent?
Ja vēlaties mainīt apakšdomēnu LiveAgent programmā, varat lūgt pārvietot kontu uz citu piekļuvi. Savam LiveAgent kontam varat arī piešķirt savu domēnu.
Expert’s note
Apakšdomēns ir lielisks resurss uzņēmējdarbības tīmeklī, kamēr katram LiveAgent klientam ir savs īpašais apakšdomēns.
Kā izveidot Kontaktformas LiveAgent sistēmā
Kontaktformas uzlabo klientu iesaisti un vienkāršo komunikāciju mājas lapā. LiveAgent sistēmā var izveidot pielāgotas kontaktformas, nodrošinot drošu un efektīvu klientu saziņu.
Photoshop Radošais MI – Pārveido Nekustamo Īpašumu
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un tiešsaistes čata platformu ar integrācijas iespējām, atbalstu, datu migrāciju un citām funkcijām. Uzņēmums piedāvā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju un zināšanu bāzi. Visas tiesības rezervētas.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Kā iestatīt Laika Nosacījumus LiveAgent platformā
LiveAgent piedāvā plašu klientu apkalpošanas un saziņas risinājumu klāstu, ieskaitot zvanu centra programmatūru, e-pasta pārvaldības programmatūru un tiešsaistes čatus. Platforma arī piedāvā laika nosacījumu funkciju, kas ļauj automatizēt uzdevumus atkarībā no laika intervāla. Uzņēmumi var izmantot šo funkciju, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un optimizētu darba procesus.