Klientu apkalpošanas programmatūra

Uzlabojiet savas attiecības ar klientiem, izmantojot LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūru.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti    
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama    
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes programmatūra no LiveAgent

Vai esat noguris no apnicīgas pieteikumu apstrādes programmatūras? Mēs arī. Izmantojot LiveAgent, jūsu e-pasta ziņas, čati, zvani, pieminējumi sociālajos medijos un citi kanāli nonāks vienā vienotajā iesūtnē, un, izmantojot uzlabotus automatizācijas nosacījumus un integrācijas, jūsu klientu apkalpošanas murgs beigsies, vienkārši noklikšķinot uz pogas “Reģistrēties”.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Klientu apkalpošanas programmatūra/ Apskatiet, kā tā darbojas!​

00:00/02:25
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klientu apkalpošanas programmatūra

Kas ir Klientu Apkalpošanas Programmatūra?

Klientu apkalpošanas programmatūra, jeb palīdzības dienesta programmatūra ir programmatūras veids, ko uzņēmumi izmanto, lai sazinātos ar klientiem.

Klientu apkalpošanas aģenti izmanto tādas funkcijas kā, piemēram, pieteikumu pārvaldība, lai efektīvi kārtotu saziņu ar klientiem un ātrāk atrisinātu klientu jautājumus.

Tās izmanto, lai uzlabotu klientu apmierinātību, sniegtu ātras atbildes uz jautājumiem un apvienotu dažādus saziņas kanālus vienā ērtā iesūtnē.

Palīdzības dienests

Uzlabojiet savas attiecības ar klientiem un pārvaldiet saziņu, izmantojot LiveAgent plaši aprīkotu daudzkanālu palīdzības dienesta risinājumu.

Pieteikumu apstrāde

Iegūstiet labāku veidu, kā pārvaldīt saziņu ar saviem klientiem un sakārtojiet visas savas ziņas vienuviet, izmantojot mūsu pieteikumu apstrādes sistēmu.

Tiešsaistes čats

Mūsu čata rīku ir viegli ieviest, un tas ir viens no ātrākajiem tirgū, kas nozīmē, ka varat nodrošināt ātru atbalstu ikvienam tiešsaistes klientam.

Sociālie mediji

LiveAgent var integrēt visas svarīgās sociālo mediju un ziņapmaiņas lietotnes vienuviet — Facebook, Twitter, Instagram, Messenger, Viber un WhatsApp.

Zvanu centrs

LiveAgent zvanu centrs ir labākais veids, kā personiskā veidā uzturēt mijiedarbību ar klientiem situācijās, kad rakstītais vārds to vienkārši nespēj paveikt.

Zināšanu bāze

Uzlabojiet savu tiešsaistes klientu apkalpošanu, izmantojot informatīvus rakstus, praktiskas pamācības un ceļvežus savā zināšanu bāzē, vai ļaujiet klientiem diskutēt forumos.

Kas padara LiveAgent par lielisku
klientu apkalpošanas programmatūras risinājumu?

Izpētiet, kā mūsu klientu atbalsta risinājums var palīdzēt uzlabot
vidējo atbildes laiku un radīt apmierinātus klientus.

Optimizēta pieteikumu apstrādes sistēma

Ja izmantojat mūsu vienkāršoto pieteikumu apstrādes sistēmu, nav nepieciešams atsevišķi sekot katram klientu saziņas kanālam. Tā var apvienot visus jūsu kontus un sakārtot jūsu saziņu vienā iesūtnē. Mūsu hibrīdā pieteikumu straume apvieno ziņas no katra klienta un ievieto tās vienā pieteikumu pavedienā, lai jums būtu viegli atbildēt un veikt turpmākas darbības.

Uzziniet vairāk par pieteikumu apstrādi

Atbalstītie kanāli

LiveAgent ir klientu atbalsta platforma, kurā var izmantot visus svarīgos saziņas kanālus. Mūsu pieteikumu apstrādes sistēmā ir integrēti e-pasta konti, ātrs tiešsaistes čata logrīks, zvanu centra iespējas, sociālo mediju platformas, ziņapmaiņas lietotnes un klientu portāls ar zināšanu bāzi. Ieprieciniet savus klientus neatkarīgi no tā, kādu saziņas kanālu viņi nolemj izmantot.

Uzziniet vairāk par atbalstītajiem kanāliem

Iebūvēts CRM

Klientu attiecību pārvaldība ir LiveAgent neatņemama sastāvdaļa. Uzglabājiet un kārtojiet savu klientu informāciju mūsu klientu apkalpošanas programmatūrā, lai ērti piekļūtu klientu ieskatiem. Izveidojiet pielāgotus laukus savā kontaktinformācijā, lai būtu informēts un nodrošinātu vislabāko apkalpošanu. Papildus mūsu pašu CRM funkciju komplektam varat integrēt LiveAgent arī dažādu populāru CRM programmatūru.

Integrācijas

Integrācijas var atvieglot jebkura klientu apkalpošanas aģenta darbu. LiveAgent piedāvā vairāk nekā 200 ārējas un iebūvētās integrācijas ar populāru programmatūru, sākot no projektu pārvaldības un laika uzskaites līdz nišas risinājumiem. Mēs piedāvājam arī dažādus palīdzības dienesta migrācijas spraudņus, lai atvieglotu pāreju uz LiveAgent. Integrējiet savus iecienītākos rīkus ar LiveAgent un pavadiet mazāk laika, pārslēdzoties starp lietotnēm.

Automatizācija un Nosacījumi

Savlaicīgu atbilžu sniegšanu uz klientu jautājumiem var padarīt vēl vienkāršāku, pateicoties automatizācijas funkcijām. LiveAgent var palīdzēt jums automatizēt pieteikumu piešķiršanu aģentiem un to kārtošanu, kā arī automātiski noteikt to prioritātes. Iestatiet pielāgotus nosacījumus, lai apstrādātu atkārtotus uzdevumus, vai izmantojiet automātiskās atbildes un citas lieliskas funkcijas, lai atvieglotu ikdienas darbplūsmu, kad tas jums nepieciešams.

Atskaišu veidošana un Gamifikācija

Viena no LiveAgent galvenajām funkcijām ir reāllaika atskaišu veidošana un visaptveroša analīze, kas palīdz atklāt un izprast klientu apkalpošanas stiprās un vājās puses. Varat arī izmantot LiveAgent gamifikācijas funkcijas, lai motivētu klientu apkalpošanas pārstāvjus strādāt labāk. Padariet aģentu darbu izklaidējošāku un iesaistieties draudzīgā sacensībā, pateicoties pielāgojamiem žetoniem.

Ietaupiet vairāk, izmantojot mūsu programmatūru
klientu apkalpošanai

LiveAgent var būt jūsu par pieņemamu cenu. Apskatiet salīdzinājumu un uzziniet, cik daudz varat ietaupīt, izmantojot tā dažādās funkcijas.

Labākā klientu pieredze veidojas
pateicoties LiveAgent

Vislabākā vērtība par jūsu naudu

Cenu paketēs mēs rūpīgi izvēlamies funkcijas, lai jūs varētu iegūt vispieejamāko paketi par vislabāko cenu. Maksājiet tikai par to, ko izlietojat, nepārkāpjot savu budžetu.

30 Dienu Izmēģinājums
Nav Nepieciešama Kredītkarte
un daudz kas cits
$15 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
Medal

Sāciet lietot LiveAgent jau tagad!

Izmēģiniet visu, ko mēs piedāvājam, izmantojot bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti    
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama    
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Saistītie Raksti arKlientu apkalpošanas programmatūras:
Visbiežāk izmantoto klientu apkalpošanas programmatūras platformu izvēle. Izvēlieties ideālo un paceliet savu klientu apkalpošanu jaunā līmenī.

Klientu apkalpošanas programmatūra

Atslēdziet savu klientu apkalpošanu ar mūsu ceļvedi par 20 labākajām klientu apkalpošanas programmatūrām 2024. gadā! Uzziniet, kā izvēlēties ideālo risinājumu, lai stiprinātu attiecības ar klientiem, uzlabotu apmierinātību un lojalitāti, kā arī palielinātu aģentu produktivitāti. Apmeklējiet, lai atklātu galvenās funkcijas un populārākos pakalpojumu sniedzējus.

Izpētiet labāko tirgū pieejamo palīdzības dienesta programmatūru izlasi. Izvēlieties savai mājaslapai ideālo palīdzības dienesta programmatūru un paceliet savu klientu apkalpošanu debesīs.

Palīdzības dienesta programmatūra

Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru. Piedāvājam vienkāršu pieteikumu pārvaldību, plašas funkcijas un lielisku daudzkanālu atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu bez kredītkartes, lai nodrošinātu efektīvu un ātru klientu apkalpošanu.

Izmantojiet klientu mijiedarbības programmatūru jau šodien. Sekojiet līdzi visiem klientu pieprasījumiem un uzlabojiet klientu pieredzi visos kanālos.

Saglabājiet skaidru redzējumu, izmantojot klientu mijiedarbības programmatūru

Atklājiet LiveAgent klientu mijiedarbības programmatūru 2024. gadam, kas piedāvā personalizētu atbalstu bez iestatīšanas maksas un kredītkartes. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu, lai uzlabotu klientu pieredzi ar daudzkanālu komunikāciju, iebūvētu CRM un tiešsaistes čata logrīku, kas palīdzēs piesaistīt un noturēt klientus. Uzziniet, kā LiveAgent var veicināt jūsu biznesa izaugsmi ar tūlītēju atbalstu un vieglu sociālo mediju integrāciju.

Klientu portāla programmatūra palielinās klientu lojalitāti un pārdošanas apjomu. Izmēģiniet LiveAgent 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu un padariet savu klientu apkalpošanu lielisku.

īpašs centrs klientu portāla programmatūrai

Atklājiet labāko klientu portāla programmatūru 2024. gadā ar LiveAgent! Nodrošiniet klientiem 24/7 piekļuvi resursiem un pieteikumu uzraudzībai bez iestatīšanas maksas. Izmēģiniet mūsu risinājumu bez maksas un palieliniet klientu apmierinātību, izmantojot zināšanu bāzi, forumus un pašapkalpošanās atbalstu. Sāciet 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu, lai uzlabotu klientu lojalitāti un pārdošanu!

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start a Free Trial x