Uzlabojiet savas attiecības ar klientiem, izmantojot LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūru.
Vai esat noguris no apnicīgas pieteikumu apstrādes programmatūras? Mēs arī. Izmantojot LiveAgent, jūsu e-pasta ziņas, čati, zvani, pieminējumi sociālajos medijos un citi kanāli nonāks vienā vienotajā iesūtnē, un, izmantojot uzlabotus automatizācijas nosacījumus un integrācijas, jūsu klientu apkalpošanas murgs beigsies, vienkārši noklikšķinot uz pogas “Reģistrēties”.
Klientu apkalpošanas programmatūra
Klientu apkalpošanas programmatūra, jeb palīdzības dienesta programmatūra ir programmatūras veids, ko uzņēmumi izmanto, lai sazinātos ar klientiem.
Klientu apkalpošanas aģenti izmanto tādas funkcijas kā, piemēram, pieteikumu pārvaldība, lai efektīvi kārtotu saziņu ar klientiem un ātrāk atrisinātu klientu jautājumus.
Tās izmanto, lai uzlabotu klientu apmierinātību, sniegtu ātras atbildes uz jautājumiem un apvienotu dažādus saziņas kanālus vienā ērtā iesūtnē.
Uzlabojiet savas attiecības ar klientiem un pārvaldiet saziņu, izmantojot LiveAgent plaši aprīkotu daudzkanālu palīdzības dienesta risinājumu.
Iegūstiet labāku veidu, kā pārvaldīt saziņu ar saviem klientiem un sakārtojiet visas savas ziņas vienuviet, izmantojot mūsu pieteikumu apstrādes sistēmu.
Mūsu čata rīku ir viegli ieviest, un tas ir viens no ātrākajiem tirgū, kas nozīmē, ka varat nodrošināt ātru atbalstu ikvienam tiešsaistes klientam.
LiveAgent var integrēt visas svarīgās sociālo mediju un ziņapmaiņas lietotnes vienuviet — Facebook, Twitter, Instagram, Messenger, Viber un WhatsApp.
LiveAgent zvanu centrs ir labākais veids, kā personiskā veidā uzturēt mijiedarbību ar klientiem situācijās, kad rakstītais vārds to vienkārši nespēj paveikt.
Izpētiet, kā mūsu klientu atbalsta risinājums var palīdzēt uzlabot
vidējo atbildes laiku un radīt apmierinātus klientus.
Ja izmantojat mūsu vienkāršoto pieteikumu apstrādes sistēmu, nav nepieciešams atsevišķi sekot katram klientu saziņas kanālam. Tā var apvienot visus jūsu kontus un sakārtot jūsu saziņu vienā iesūtnē. Mūsu hibrīdā pieteikumu straume apvieno ziņas no katra klienta un ievieto tās vienā pieteikumu pavedienā, lai jums būtu viegli atbildēt un veikt turpmākas darbības.
Uzziniet vairāk par pieteikumu apstrādi
LiveAgent ir klientu atbalsta platforma, kurā var izmantot visus svarīgos saziņas kanālus. Mūsu pieteikumu apstrādes sistēmā ir integrēti e-pasta konti, ātrs tiešsaistes čata logrīks, zvanu centra iespējas, sociālo mediju platformas, ziņapmaiņas lietotnes un klientu portāls ar zināšanu bāzi. Ieprieciniet savus klientus neatkarīgi no tā, kādu saziņas kanālu viņi nolemj izmantot.
Uzziniet vairāk par atbalstītajiem kanāliem
Klientu attiecību pārvaldība ir LiveAgent neatņemama sastāvdaļa. Uzglabājiet un kārtojiet savu klientu informāciju mūsu klientu apkalpošanas programmatūrā, lai ērti piekļūtu klientu ieskatiem. Izveidojiet pielāgotus laukus savā kontaktinformācijā, lai būtu informēts un nodrošinātu vislabāko apkalpošanu. Papildus mūsu pašu CRM funkciju komplektam varat integrēt LiveAgent arī dažādu populāru CRM programmatūru.
Integrācijas var atvieglot jebkura klientu apkalpošanas aģenta darbu. LiveAgent piedāvā vairāk nekā 200 ārējas un iebūvētās integrācijas ar populāru programmatūru, sākot no projektu pārvaldības un laika uzskaites līdz nišas risinājumiem. Mēs piedāvājam arī dažādus palīdzības dienesta migrācijas spraudņus, lai atvieglotu pāreju uz LiveAgent. Integrējiet savus iecienītākos rīkus ar LiveAgent un pavadiet mazāk laika, pārslēdzoties starp lietotnēm.
Savlaicīgu atbilžu sniegšanu uz klientu jautājumiem var padarīt vēl vienkāršāku, pateicoties automatizācijas funkcijām. LiveAgent var palīdzēt jums automatizēt pieteikumu piešķiršanu aģentiem un to kārtošanu, kā arī automātiski noteikt to prioritātes. Iestatiet pielāgotus nosacījumus, lai apstrādātu atkārtotus uzdevumus, vai izmantojiet automātiskās atbildes un citas lieliskas funkcijas, lai atvieglotu ikdienas darbplūsmu, kad tas jums nepieciešams.
Uzziniet vairāk par Automatizāciju un Nosacījumiem
Viena no LiveAgent galvenajām funkcijām ir reāllaika atskaišu veidošana un visaptveroša analīze, kas palīdz atklāt un izprast klientu apkalpošanas stiprās un vājās puses. Varat arī izmantot LiveAgent gamifikācijas funkcijas, lai motivētu klientu apkalpošanas pārstāvjus strādāt labāk. Padariet aģentu darbu izklaidējošāku un iesaistieties draudzīgā sacensībā, pateicoties pielāgojamiem žetoniem.
Uzziniet vairāk par Atskaišu veidošanu
LiveAgent var būt jūsu par pieņemamu cenu. Apskatiet salīdzinājumu un uzziniet, cik daudz varat ietaupīt, izmantojot tā dažādās funkcijas.
Cenu paketēs mēs rūpīgi izvēlamies funkcijas, lai jūs varētu iegūt vispieejamāko paketi par vislabāko cenu. Maksājiet tikai par to, ko izlietojat, nepārkāpjot savu budžetu.
Populārākais
Izmēģiniet visu, ko mēs piedāvājam, izmantojot bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu
Landing PPC Archive - LiveAgent
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – daudzkanālu platformu ar čatu, zvanu centru un integrācijām. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Izpētiet LiveAgent klientu atbalsta glosāriju – vienkārši saprotama terminoloģija un jēdzieni palīdzības dienesta programmatūrā!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.