Partners
Vanilla Telecoms ir Maltas vadošais interneta pakalpojumu un augstas kvalitātes SIP pakalpojumu sniedzējs. Uzņēmums darbojas kopš 2007. gada un gadu gaitā ir ievērojami audzis. Vanilla Telecoms augstu vērtē elastīgumu, vienkāršību, rūpes un uzticamību. Uzņēmums ir arī oficiālais godalgotu Grandstream produktu izplatītājs. LiveAgent sadarbojas ar Vanilla Telecoms IP telefonijas pakalpojumu sniegšanā, kā rezultātā LiveAgent klienti var viegli pieslēgt savu Vanilla Telecoms IP telefonijas numuru savā zvanu centrā.
Cik maksā Vanilla Telecoms integrācija LiveAgent sistēmā?
Integrācijas maksa netiek piemērota, jo Vanilla Telecoms ir iestrādāts LiveAgent programmā.
Ceļvedis, kā savienot Vanilla Telecoms ar LiveAgent:
1. Iegūstiet Vanilla Telecoms IP telefonijas numuru
2. Piesakieties LiveAgent kontā
3. Sekojiet ekrānuzņēmumā redzamajām norādēm
4. Ierakstiet nepieciešamo informāciju
5. Pievienojiet un sāciet lietot nekavējoties
Ieguvumi:
- zemas izmaksas
- augsta uzticamība
- uzlabota klientu pieredze
- paaugstināta produktivitāte
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vanilla Telecoms integration!
Frequently asked questions
Kas ir Vanilla Telecoms?
Vanilla Telecoms ir telekomunikāciju uzņēmums, kas sniedz arī IP telefonijas jeb VoIP pakalpojumus. VoIP angļu valodā nozīmē Voice over Internet Protocol. Tas nozīmē, ka varat veikt un saņemt zvanus, izmantojot interneta savienojumu.
Kas ir Vanilla Telecoms integrācija?
LiveAgent piedāvā klientiem iespēju pieslēgt IP telefonijas numurus, izmantojot dažādus pakalpojumu sniedzējus. Viens no tiem ir Vanilla Telecoms.
Kādas ir IP telefonijas numura priekšrocības?
IP telefonijas numura izmantošana sniedz daudz priekšrocību. Galvenā no tām - pieejamība, lai kur arī Jūs atrastos. Tā kā Jums ir iespēja izmantot dažādas ierīces, Jūs varat būt pastāvīgi savienots. Piemēram, Jūsu klientu apkalpošanas dienests var palielināt savu produktivitāti un galu galā arī klientu pieredzi, jo ir pieejams 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas un saziņas programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, tostarp VoIP tālruņu sistēmas, sūdzību pārvaldību un pašapkalpošanās programmas. Turklāt, LiveAgent nodrošina integrācijas un datu migrāciju uz citiem pakalpojumiem. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrācijas bežļu start programmu uzņēmējdarbības izmēram.
Rakstā tiek apspriesta zvanu centra programmatūras ieviešana, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. LiveAgent piedāvā daudz rīku un funkcijas, kā arī iespēju izmantot automātisko atzvanīšanas funkciju. Ieteicams izveidot virtuālo zvanu centru, kas integrējas ar esošajiem tālruņiem un citām lietojumprogrammām. Zvanu centra programmatūra var būt gan bezmaksas, gan maksas, bet joprojām ir jāizvēlas rīks, kas atbilst uzņēmuma vajadzībām.
Salīdziniet LiveAgent ar citām platformām
LiveAgent piedāvā zvanu ierakstīšanu, eskalācijas pārvaldību, ienākošo un izejošo zvanu centrus, manuālo numura sastādītāju un reāllaika tērzētavu, kā arī analītiku. Jutīgo numura sastādītāju un progresīvo numura sastādītāju nepiedāvā. LiveAgent ir lietotājam draudzīgi un piedāvā lielisku klientu atbalstu, bet cenas ir nedaudz augstākas. AirCall, RingCentral, TalkDesk un Zendesk Talk ir arī populāri zvanu centra risinājumi ar līdzīgām un atšķirīgām funkcijām, atkarībā no vajadzībām un budžeta.