Vanilla Telecoms integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Vanilla Telecoms Privātuma Politika
Vanilla Telecoms ir Maltas vadošais interneta pakalpojumu un augstas kvalitātes SIP pakalpojumu sniedzējs. Uzņēmums darbojas kopš 2007. gada un gadu gaitā ir ievērojami audzis. Vanilla Telecoms augstu vērtē elastīgumu, vienkāršību, rūpes un uzticamību. Uzņēmums ir arī oficiālais godalgotu Grandstream produktu izplatītājs. LiveAgent sadarbojas ar Vanilla Telecoms IP telefonijas pakalpojumu sniegšanā, kā rezultātā LiveAgent klienti var viegli pieslēgt savu Vanilla Telecoms IP telefonijas numuru savā zvanu centrā.
Cik maksā Vanilla Telecoms integrācija LiveAgent sistēmā?
Integrācijas maksa netiek piemērota, jo Vanilla Telecoms ir iestrādāts LiveAgent programmā.
Ceļvedis, kā savienot Vanilla Telecoms ar LiveAgent:
1. Iegūstiet Vanilla Telecoms IP telefonijas numuru
2. Piesakieties LiveAgent kontā
3. Sekojiet ekrānuzņēmumā redzamajām norādēm
4. Ierakstiet nepieciešamo informāciju
5. Pievienojiet un sāciet lietot nekavējoties
Ieguvumi:
- zemas izmaksas
- augsta uzticamība
- uzlabota klientu pieredze
- paaugstināta produktivitāte
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Vanilla Telecoms integration!
Frequently Asked Questions
Kas ir Vanilla Telecoms?
Vanilla Telecoms ir telekomunikāciju uzņēmums, kas sniedz arī IP telefonijas jeb VoIP pakalpojumus. VoIP angļu valodā nozīmē Voice over Internet Protocol. Tas nozīmē, ka varat veikt un saņemt zvanus, izmantojot interneta savienojumu.
Kas ir Vanilla Telecoms integrācija?
LiveAgent piedāvā klientiem iespēju pieslēgt IP telefonijas numurus, izmantojot dažādus pakalpojumu sniedzējus. Viens no tiem ir Vanilla Telecoms.
Kādas ir IP telefonijas numura priekšrocības?
IP telefonijas numura izmantošana sniedz daudz priekšrocību. Galvenā no tām - pieejamība, lai kur arī Jūs atrastos. Tā kā Jums ir iespēja izmantot dažādas ierīces, Jūs varat būt pastāvīgi savienots. Piemēram, Jūsu klientu apkalpošanas dienests var palielināt savu produktivitāti un galu galā arī klientu pieredzi, jo ir pieejams 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā.
LiveAgent zvanu centra programmatūras apskats
LiveAgent ir pielāgojama zvanu centra programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, piemēram, balss atbalstu, zvanu konfigurāciju un pielāgotas pogas. Reģistrācijas process ir vienkāršs, un cenas ir atkarīgas no uzņēmuma vajadzībām. Kopumā LiveAgent ir noderīga programmatūra visu veidu uzņēmumiem.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija veicina klientu atgriešanos. LiveAgent piedāvā daudzkanālu klientu servisa platformu ar daudzām integrācijām.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas integrējas ar dažādām sistēmām un piedāvā dažādas funkcijas, piemēram, laika uzskaiti un projektu pārvaldību. Lietotāji var izmantot arī integrācijas ar citām lietotnēm, piemēram, TrackingTime, izmantojot Zapier. Uzlabojiet savu uzņēmuma klientu apkalpošanu un efektivitāti, izmantojot LiveAgent.