Partners
Kas ir VNet?
VNet ir Slovākijas telekomunikāciju pakalpojumu uzņēmums, kas piedāvā IP telefonijas pakalpojumus jau vairāk nekā 17 gadus. Tas ir arī LiveAgent VoIP partneris, kas ļauj LiveAgent klientiem bez problēmām integrēt VoIP numurus.
Cik maksā VNet integrācija ar LiveAgent?
Par VNet VoIP savienošanu ar LiveAgent nav jāmaksā integrācijas maksa.
Kā Jūs varat integrēt VNet VoIP LiveAgent sistēmā?
Dodieties uz LiveAgent un piesakieties savā kontā. Pēc tam dodieties uz Konfigurācijas > Zvans > Numuri > VNet. Pievienojiet vajadzīgo informāciju un sāciet izmantot nekavējoties!
Ieguvumi:
- augsta uzticamība
- laba ierīču savienojamība
- augstāka produktivitāte
- diennakts atbalsts
Vēlaties uzzināt vairāk? Noskatieties zemāk redzamo zvanu centra programmatūras video.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free VNet integration!
Frequently asked questions
Kas ir VNet?
VNet ir Slovākijas telekomunikāciju pakalpojumu uzņēmums, kas piedāvā IP telefonijas pakalpojumus jau vairāk nekā 17 gadus.
Kā savienot VNet ar LiveAgent?
Pirmais solis ir pieteikties savā LiveAgent kontā. Otrais solis ir pāriet uz Numuri (Konfigurācijas - Zvans). Trešais un pēdējais solis ir aizpildīt vajadzīgo informāciju un nospiest Pievienot.
Cik maksā VNet integrācija ar LiveAgent?
Par VNet savienošanu ar LiveAgent nav jāmaksā integrācijas maksa.
Pārejat no Verloop uz LiveAgent?
LiveAgent piedāvā nevainojamu klientu servisu ar 24/7 atbalstu no aģentiem, kā arī noderīgus rīkus, funkcijas un integrācijas. Programmatūra ir pielāgojama un atbalsta 43 dažādas valodas. LiveAgent ir novērtēts kā Nr.1 palīdzības dienesta programmatūra un tiek izmantots tādās kompānijās kā Huawei, BMW un Oksfordas Universitāte. Palīdzības pieteikumi ir pieejami par cenu no $15 /mēn.
vCita ir tikšanās plānošanas rīks, kas lietderīgi izmantojams mazajiem uzņēmumiem, tam ir klientu pārvaldības un mārketinga rīki. Izmantojot vCita integrāciju ar LiveAgent, var izveidot efektīvu darbplūsmu, plānot tikšanās laikus un sarunas ar klientiem, kā arī saņemt informāciju par esošajiem un jaunajiem klientiem. LiveAgent ir programmatūra, kas nodrošina reāllaika klientu apkalpošanu un integrāciju ar uKit vietnēm. Daudzprofilu zināšanu bāze ļauj uzņēmumiem izveidot klientu portālus ar unikāliem dizainiem un saturu.
LiveAgent ir klientservisa programmatūras uzņēmums, kas piedāvā dažādas programmatūras risinājumus, tostarp VoIP tālruņa sistēmas un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā arī noderīgus resursus un apmācības savā akadēmijā. Visi LiveAgent pakalpojumi ir pieejami ar dažādiem sales kontaktiem un tiek piedāvāti arī bez maksas demonstrācijas veidā.
Tekstā tiek aprakstīti dažādi LiveAgent risinājumi un klientu apkalpošanas programmatūra, kas ietver arī e-pasta pārvaldību un sūdzību pārvaldības sistēmu. Tiešsaistē var pierakstīties uz demonstrāciju, kā arī sekojot sociālajiem tīkliem, saņemt jaunumus un atjauninājumus par LiveAgent piedāvājumiem. Tāpat tiek piedāvāta jauna lietotāja reģistrācija, kura tiek sekoja ar instalācijas statusa paziņojumiem. Mājaslapa izmanto sīkdatnes.