Partners
Kas ir Swan?
Swan ir Slovākijas telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs, kas darbojas kopš 1999. gada un strauji attīstās. Uzņēmuma galvenā mītne atrodas Slovākijā, bet tas darbojas visā Eiropā. Tā kā Swan ir arī VoIP pakalpojumu sniedzējs, LiveAgent sadarbojās ar uzņēmumu, lai uzlabotu lietotāju pieredzi.
Kā varat integrēt programmu Swan pakalpojumā LiveAgent?
Pirmais solis ir sazināties ar uzņēmumu Swan un iegūt VoIP numuru. Otrais solis ir pierakstīties savā LiveAgent kontā. Pēc tam sekojiet norādījumiem zemāk redzamajos ekrānuzņēmumos.
Pēdējais solis ir sameklēt Swan, aizpildīt akreditācijas datus un SAGLABĀT.
Cik maksā Swan integrācija ar LiveAgent?
Par Swan integrāciju pakalpojumā LiveAgent nav jāmaksā papildu maksa. Vienkārši ievietojiet VoIP numuru LiveAgent sistēmā, pamatojoties uz mūsu norādījumiem (soļiem), un izmantojiet to bez maksas.
Ieguvumi no VoIP:
- augsta produktivitāte
- rentabilitāte
- piekļuve no dažādām ierīcēm
- uzlabota klientu pieredze
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Swan integration!
Frequently asked questions
Kas ir Swan?
Swan ir telekomunikāciju uzņēmums, kas tirgū piedāvā arī VoIP pakalpojumus un produktus.
Cik maksā Swan integrācija?
Ja esat LiveAgent klients ar Viss iekļauts abonementu, Swan integrācija ir bez maksas.
Kā var savienot Swan VoIP numuru ar LiveAgent zvanu centru?
Tā kā Swan jau ir iebūvēts LiveAgent programmā, varat viegli pāriet uz Konfigurācijas - Zvanīt - Numuri - (+ poga) un tur ievadīt savu Swan VoIP numuru.
LiveAgent ir klientservisa programmatūras uzņēmums, kas piedāvā dažādas programmatūras risinājumus, tostarp VoIP tālruņa sistēmas un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā arī noderīgus resursus un apmācības savā akadēmijā. Visi LiveAgent pakalpojumi ir pieejami ar dažādiem sales kontaktiem un tiek piedāvāti arī bez maksas demonstrācijas veidā.
LiveAgent ir programmatūras pakete, kas piedāvā klientu apkalpošanas, voIP tālruņa sistēmu, sūdzību pārvaldības un citus pakalpojumus. Tā ir pieejama arī arī pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības risinājumiem. LiveAgent ir viegli integrejama un piedāvā 24/7 atbalstu.
LiveAgent ir platforma, kas piedāvā dažādus tālrūņa pakalpojumus un klientu apkalpošanas risinājumus ar dažādām integrācijām. To piedāvā Quality Unit un tas ir sadarbībā ar kanādiešu telekomunikāciju kompāniju Telus. LiveAgent sniedz bezmaksas izmēģinājumu un klientu atbalstu dažādiem kanāliem, tāpat piedāvā arī citus pakalpojumus un risinājumus.
Labākā tiešsaistes čata programmatūra Shopify veikaliem
LiveAgent ir labi darbojošās un populārākās helpdesk programmatūras SMB 2020. gadā. Piedāvājot dažādu funkciju kombināciju un visos saziņas kanālos, kā arī visaptverošas cenas plānu piedāvājumus, LiveAgent ir lieliski piemērots dažādu uzņēmumu vajadzībām. Tāpat LiveAgent ir uzticējušies zīmoli kā Huawei, BMW, Yamaha un O2. Izmēģiniet LiveAgent bez maksas, nav nepieciešama kredītkarte.