Partners
Kas ir Optimal Call?
Optimal Call ir Slovākijas VoIP un sakaru pakalpojumu sniedzējs. Tas piedāvā pakalpojumus uzņēmumiem un individuāliem klientiem, kas atrodas Slovākijā un Čehijā. Papildus balss zvanu pakalpojumiem Optimal Call piedāvā iespēju iegādāties ekskluzīvus, viegli iegaumējamus tālruņu numurus, kuru pamatā ir dažādas ģeogrāfiskās atrašanās vietas.
Citi pakalpojumi ietver zvanu centru, kopīgu savienojumu ar citām uzņēmuma sistēmām, piemēram, CRM, SIP Trunking un CPBX (Cloud Private Branch Exchange) telefonu tīkliem.
Kā var izmantot Optimal Call kopā ar LiveAgent?
Ja meklējat VoIP pakalpojumu sniedzēju, Optimal Call var uzturēt interneta zvanus un nodrošināt tālruņa numuru. Šo tālruņa numuru var pievienot LiveAgent, lai izveidotu daudzkanālu palīdzības dienestu ar zvanu centru.
Pievienojot numuru LiveAgent, to var sākt izmantot kā galvenā zvanu centra programmatūru. Liveagent piedāvā daudz līdzekļu, lai atvieglotu darbplūsmu un padarītu klientu zvanus vieglāk pārvaldāmus, pateicoties zvanu centra funkcijām un automatizācijai.
Cik izmaksā Optimal Call un LiveAgent integrācija?
Lai gan Optimal Call ir maksas pakalpojums ar atsevišķiem cenu plāniem, integrācija ar LiveAgent jums papildus neizmaksā neko. Optimal Call tālruņu numurus varat bez maksas pievienot LiveAgent palīdzības dienestam un sākt zvanīt.
Kādas ir Optimal Call lietošanas priekšrocības?
- Cenu plāni ar pieņemamu cenu
- Vairāki pakalpojumi privātpersonām un uzņēmumiem
- Ekskluzīvs, viegli iegaumējams tālruņa numurs
- CPBX un SIP Trunks
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!
Kā Optimal Call var integrēt LiveAgent?
Optimal Call jau ir iekļauts jūsu LiveAgent kontā, tāpēc nav nepieciešams aktivizēt spraudņus vai izveidot integrāciju ar trešās puses pakalpojumiem. Pievienojiet Optimal Call numuru un sāciet zvanīt. Lūk, kā to izdarīt.
- Jums būs nepieciešams Optimal Call lietotājvārds, parole un zvana numurs. Piesakieties Optimal Call kontā vai izveidojiet jaunu kontu. Pēc reģistrācijas pabeigšanas saņemsit e-pasta ziņojumu ar jauno lietotājvārdu, paroli un tālruņa numuru.

- Informāciju varat atrast arī Optimal Call konta profila sadaļā. Sagatavojiet informāciju nākamajiem soļiem.

- Atveriet LiveAgent kontu un atveriet Konfigurācija > Zvani > Numuri. Noklikšķiniet uz oranžās pogas, lai LiveAgent pievienotu jaunu numuru, un VoIP pakalpojumu sniedzēju sarakstā atlasiet Optimal Call.

- Nākamajā sadaļā ievadiet lietotājvārdu, paroli un Optimal Call numuru. Varat arī izveidot numuram nosaukumu, izvēlēties iezvanes prefiksu, nodaļu, kas apstrādās zvanus no šī numura, un ieslēgt zvanu ierakstīšanu. Kad esat beidzis, noklikšķiniet uz Pievienot loga apakšā.

Optimal Call tālruņa numurs nu ir savienots ar LiveAgent, un jūs varat sākt zvanīt un saņemt zvanus. Vai vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent? Lai iegūtu pārskatu, skatiet zemāk redzamo video.
Frequently asked questions
Kas ir Optimal Call?
Optimal Call ir Slovākijas komunikāciju un VoIP pakalpojumu sniedzējs. Viņi piedāvā pakalpojumus, kas ir piemēroti Slovākijas un Čehijas klientiem.
Cik maksā Optimal Call integrācija LiveAgent?
Integrācija ar Optimal Call ir iekļauta plānā un bez jebkādām papildu izmaksām. Varat pievienot savu numuru un sākt zvanīt, bez papildu maksas.
Kā Optimal Call var integrēt LiveAgent?
Optimal Call ir iebūvēts LiveAgent, tāpēc nav nepieciešami integrācijas spraudņi vai trešās puses pakalpojumi. Jums tikai jāpievieno savs numurs un jānorāda konta dati.
- Atveriet Konfigurācija > Zvani > Numuri LiveAgent programmā
- Izveidojiet jaunu numuru un izvēlieties Optimal Call kā savu VoIP pakalpojumu sniedzēju
- Ievadiet savu lietotājvārdu, paroli, numuru un citu informāciju
- Noklikšķiniet uz Pievienot, un darbs ir pabeigts
Kas ir VoIP?
VoIP ir Voice over Internet Protocol (Balss caur Interneta Protokolu) saīsinājums. Vienkārši sakot, VoIP ļauj veikt tālruņa zvanus un atbildēt uz tiem, piedalīties konferences zvanos, videozvanos un izmantot citus saziņas veidus, izmantojot internetu.
LiveAgent ir platforma, kas piedāvā dažādus tālrūņa pakalpojumus un klientu apkalpošanas risinājumus ar dažādām integrācijām. To piedāvā Quality Unit un tas ir sadarbībā ar kanādiešu telekomunikāciju kompāniju Telus. LiveAgent sniedz bezmaksas izmēģinājumu un klientu atbalstu dažādiem kanāliem, tāpat piedāvā arī citus pakalpojumus un risinājumus.
Salīdziniet LiveAgent ar citām platformām
LiveAgent piedāvā zvanu ierakstīšanu, eskalācijas pārvaldību, ienākošo un izejošo zvanu centrus, manuālo numura sastādītāju un reāllaika tērzētavu, kā arī analītiku. Jutīgo numura sastādītāju un progresīvo numura sastādītāju nepiedāvā. LiveAgent ir lietotājam draudzīgi un piedāvā lielisku klientu atbalstu, bet cenas ir nedaudz augstākas. AirCall, RingCentral, TalkDesk un Zendesk Talk ir arī populāri zvanu centra risinājumi ar līdzīgām un atšķirīgām funkcijām, atkarībā no vajadzībām un budžeta.
Pilnīgs zvanu centra kontrolsaraksts
Klientu apkalpošanas centru veiktspējas vērtēšanai ir vairāki rādītāji, piemēram, vidējais apstrādes laiks, klientu apmierinātības rādītājs, bloķēto zvanu skaits, vidējais gaidīšanas rindā laiks un vidējais atbildes ātrums. Lai samazinātu gaidīšanas laiku, var izmantot interaktīvās balss atbildes sistēmas, rindas pārvaldības programmatūru vai automātisko zvanu sadalīšanu. Lai klients nevēlētos atstāt zvanu novēlu, ir jārūpējas par atbildes ātrumu. Klientu apkalpošanas centra izveidei ir jāievēro norādītie soļi un jāplāno savlaicīgi.