Optimal Call integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir Optimal Call?
Optimal Call ir Slovākijas VoIP un sakaru pakalpojumu sniedzējs. Tas piedāvā pakalpojumus Slovākijā un Čehijā reģistrētiem uzņēmumiem un individuāliem klientiem. Papildus balss zvanu pakalpojumiem Optimal Call piedāvā iespēju iegādāties ekskluzīvus, viegli iegaumējamus tālruņu numurus, vadoties pēc dažādām ģeogrāfiskajām atrašanās vietām.
Citi pakalpojumi ietver zvanu centru, kopīgu savienojumu ar citām uzņēmuma sistēmām, piemēram, CRM, SIP virtuālajām līnijām un CPBX (Cloud Private Branch Exchange) tālruņu tīkliem.
Kā var izmantot Optimal Call kopā ar LiveAgent?
Ja meklējat VoIP pakalpojumu sniedzēju, Optimal Call var apstrādāt jūsu interneta zvanus un piedāvā jums tālruņa numuru. Šo tālruņa numuru varat pievienot LiveAgent, lai izveidotu daudzkanālu palīdzības dienestu ar zvanu centru.
Pievienojot savu numuru LiveAgent, varat sākt to izmantot kā galveno zvanu centra programmatūru. Liveagent piedāvā daudz funkciju, kas atvieglo jūsu darbplūsmas un padara klientu zvanus pārvaldāmākus, pateicoties zvanu centra funkcijām un automatizācijai.
Cik izmaksā Optimal Call un LiveAgent integrācija?
Lai gan Optimal Call ir maksas pakalpojums ar atsevišķām cenu paketēm, integrācija ar LiveAgent jums neko papildus neizmaksā. Savus Optimal Call tālruņu numurus varat pievienot LiveAgent palīdzības dienestam bez maksas un sākt zvanīt.
Kādas ir Optimal Call lietošanas priekšrocības?
- Pieejamas cenu paketes
- Vairāki pakalpojumi privātpersonām un uzņēmumiem
- Ekskluzīvi, viegli iegaumējami tālruņa numuri
- CPBX un SIP Virtuālās līnijas
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 30-day trial and create your call center today!
Kā Optimal Call var integrēt LiveAgent?
Optimal Call jau ir iekļauts jūsu LiveAgent kontā, tāpēc nav nepieciešams aktivizēt spraudņus vai izveidot integrāciju ar trešās puses pakalpojumiem. Pievienojiet Optimal Call numuru un sāciet zvanīt. Lūk, kā to izdarīt.
- Jums būs nepieciešams Optimal Call lietotājvārds, parole un zvana numurs. Piesakieties Optimal Call kontā vai izveidojiet jaunu kontu. Pēc reģistrācijas pabeigšanas saņemsit e-pastu ar jauno lietotājvārdu, paroli un tālruņa numuru.
- Varat arī atrast informāciju savā Optimal Call konta profila sadaļā. Sagatavojiet informāciju nākamajiem soļiem.
- Atveriet savu LiveAgent kontu un dodieties uz Konfigurācija > Zvani > Numuri. Noklikšķiniet uz oranžās pogas, lai programmā LiveAgent pievienotu jaunu numuru, un VoIP pakalpojumu sniedzēju sarakstā izvēlieties Optimal Call.
- Ievadiet savu lietotājvārdu, paroli un Optimal Call numuru nākamajā sadaļā. Varat arī nosaukt numuru, izvēlēties zvanīšanas prefiksu, nodaļu, kas apstrādās zvanus no šī numura, un ieslēgt zvanu ierakstīšanu. Kad esat pabeidzis, loga apakšā noklikšķiniet uz Pievienot.
Optimal Call tālruņa numurs nu ir savienots ar LiveAgent, un jūs varat sākt zvanīt un saņemt zvanus. Vai vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent? Lai iegūtu pārskatu, skatiet zemāk redzamo video.
Ready to boost your call center performance?
With LiveAgent's advanced call routing, monitoring, and reporting features, you can optimize your call handling and provide exceptional customer service.
Frequently Asked Questions
Kas ir Optimal Call?
Optimal Call ir Slovākijas komunikāciju un VoIP pakalpojumu sniedzējs. Viņi piedāvā pakalpojumus, kas ir piemēroti Slovākijas un Čehijas klientiem.
Cik maksā Optimal Call integrācija LiveAgent?
Integrācija ar Optimal Call ir iekļauta plānā un bez jebkādām papildu izmaksām. Varat pievienot savu numuru un sākt zvanīt, bez papildu maksas.
Kā Optimal Call var integrēt LiveAgent?
Optimal Call ir iebūvēts LiveAgent, tāpēc nav nepieciešami integrācijas spraudņi vai trešās puses pakalpojumi. Jums tikai jāpievieno savs numurs un jānorāda konta dati. Atveriet Konfigurācija > Zvani > Numuri LiveAgent programmā Izveidojiet jaunu numuru un izvēlieties Optimal Call kā savu VoIP pakalpojumu sniedzēju Ievadiet savu lietotājvārdu, paroli, numuru un citu informāciju Noklikšķiniet uz Pievienot, un darbs ir pabeigts
Kas ir VoIP?
VoIP ir Voice over Internet Protocol (Balss caur Interneta Protokolu) saīsinājums. Vienkārši sakot, VoIP ļauj veikt tālruņa zvanus un atbildēt uz tiem, piedalīties konferences zvanos, videozvanos un izmantot citus saziņas veidus, izmantojot internetu.
Integrējiet MultiTEL ar LiveAgent, lai uzlabotu savu klientu atbalstu ar globāliem tālruņa numuriem un analītikas rīkiem. Bezmaksas izmēģinājums un vienkārša integrācija ļauj sākt nodrošināt efektīvu daudzkanālu atbalstu bez papildus izmaksām. Uzziniet vairāk un izveidojiet savu zvanu centru jau šodien!
Integrējiet VoIPcloud ar LiveAgent, lai uzlabotu klientu atbalstu ar daudzlietotāju mākoņu ATC un zvanu centru iespējām. Izmēģiniet bezmaksas izmēģinājumu, lai atklātu globālo pārklājumu, Microsoft Teams integrāciju un daudz ko citu, bez papildu izmaksām. Pievienojiet bez ierobežojumiem numurus un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas pieredzi jau šodien!