Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Optimal Call

Kas ir Optimal Call?

Optimal Call ir Slovākijas VoIP un sakaru pakalpojumu sniedzējs. Tas piedāvā pakalpojumus uzņēmumiem un individuāliem klientiem, kas atrodas Slovākijā un Čehijā. Papildus balss zvanu pakalpojumiem Optimal Call piedāvā iespēju iegādāties ekskluzīvus, viegli iegaumējamus tālruņu numurus, kuru pamatā ir dažādas ģeogrāfiskās atrašanās vietas.

Citi pakalpojumi ietver zvanu centru, kopīgu savienojumu ar citām uzņēmuma sistēmām, piemēram, CRM, SIP Trunking un CPBX (Cloud Private Branch Exchange) telefonu tīkliem.

Kā var izmantot Optimal Call kopā ar LiveAgent?

Ja meklējat VoIP pakalpojumu sniedzēju, Optimal Call var uzturēt interneta zvanus un nodrošināt tālruņa numuru. Šo tālruņa numuru var pievienot LiveAgent, lai izveidotu daudzkanālu palīdzības dienestu ar zvanu centru.

Pievienojot numuru LiveAgent, to var sākt izmantot kā galvenā zvanu centra programmatūru. Liveagent piedāvā daudz līdzekļu, lai atvieglotu darbplūsmu un padarītu klientu zvanus vieglāk pārvaldāmus, pateicoties zvanu centra funkcijām un automatizācijai.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Cik izmaksā Optimal Call un LiveAgent integrācija?

Lai gan Optimal Call ir maksas pakalpojums ar atsevišķiem cenu plāniem, integrācija ar LiveAgent jums papildus neizmaksā neko. Optimal Call tālruņu numurus varat bez maksas pievienot LiveAgent palīdzības dienestam un sākt zvanīt.

Kādas ir Optimal Call lietošanas priekšrocības?

  • Cenu plāni ar pieņemamu cenu
  • Vairāki pakalpojumi privātpersonām un uzņēmumiem
  • Ekskluzīvs, viegli iegaumējams tālruņa numurs
  • CPBX un SIP Trunks

Ready to set up your call center?

Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!

FREE TRIAL

Kā Optimal Call var integrēt LiveAgent?

Optimal Call jau ir iekļauts jūsu LiveAgent kontā, tāpēc nav nepieciešams aktivizēt spraudņus vai izveidot integrāciju ar trešās puses pakalpojumiem. Pievienojiet Optimal Call numuru un sāciet zvanīt. Lūk, kā to izdarīt.

  • Jums būs nepieciešams Optimal Call lietotājvārds, parole un zvana numurs. Piesakieties Optimal Call kontā vai izveidojiet jaunu kontu. Pēc reģistrācijas pabeigšanas saņemsit e-pasta ziņojumu ar jauno lietotājvārdu, paroli un tālruņa numuru.
Optimal Call
Noklikšķiniet, lai reģistrētos
  • Informāciju varat atrast arī Optimal Call konta profila sadaļā. Sagatavojiet informāciju nākamajiem soļiem.
Optimal Call
Optimal Call profila informācija
  • Atveriet LiveAgent kontu un atveriet Konfigurācija > Zvani > Numuri. Noklikšķiniet uz oranžās pogas, lai LiveAgent pievienotu jaunu numuru, un VoIP pakalpojumu sniedzēju sarakstā atlasiet Optimal Call.
Optimal Call
Optimal Call VoIP pakalpojumu sniedzēju sarakstā
  • Nākamajā sadaļā ievadiet lietotājvārdu, paroli un Optimal Call numuru. Varat arī izveidot numuram nosaukumu, izvēlēties iezvanes prefiksu, nodaļu, kas apstrādās zvanus no šī numura, un ieslēgt zvanu ierakstīšanu. Kad esat beidzis, noklikšķiniet uz Pievienot loga apakšā.
Optimal Call
Optimal Call konfigurācija

Optimal Call tālruņa numurs nu ir savienots ar LiveAgent, un jūs varat sākt zvanīt un saņemt zvanus. Vai vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent? Lai iegūtu pārskatu, skatiet zemāk redzamo video.

LiveAgent Product Tour

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

BUJ

Kas ir Optimal Call?

Optimal Call ir Slovākijas komunikāciju un VoIP pakalpojumu sniedzējs. Viņi piedāvā pakalpojumus, kas ir piemēroti Slovākijas un Čehijas klientiem.

Cik maksā Optimal Call integrācija LiveAgent?

Integrācija ar Optimal Call ir iekļauta plānā un bez jebkādām papildu izmaksām. Varat pievienot savu numuru un sākt zvanīt, bez papildu maksas.

Kā Optimal Call var integrēt LiveAgent?

Optimal Call ir iebūvēts LiveAgent, tāpēc nav nepieciešami integrācijas spraudņi vai trešās puses pakalpojumi. Jums tikai jāpievieno savs numurs un jānorāda konta dati.

  • Atveriet Konfigurācija > Zvani > Numuri LiveAgent programmā
  • Izveidojiet jaunu numuru un izvēlieties Optimal Call kā savu VoIP pakalpojumu sniedzēju
  • Ievadiet savu lietotājvārdu, paroli, numuru un citu informāciju
  • Noklikšķiniet uz Pievienot, un darbs ir pabeigts

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju