Kas ir OptiTELECOM?
OptiTELECOM darbojas kopš 2008. gada, koncentrējoties uz IP risinājumiem, proti, tālruņa centrālēm un IP tālruņiem.
OptiTELECOM nepārtraukti tiecas piedāvāt saviem klientiem visnovatoriskākos un vienlaikus stabilākos risinājumus, efektīvi apvienojot komerciālās un tehniskās funkcijas, lai vienmēr piedāvātu labākos risinājumus.
Uzņēmumā 24 stundas diennaktī ir pieejama specializēta tehniskā atbalsta komanda, kas nodrošina Jūsu uzņēmuma virtuālās tālruņa centrāles darbību, jo Jūsu uzņēmuma darbība ir mūsu rūpes.
Virtuālās tālruņu centrāles pakalpojumu, kā arī saistītos sakarus nodrošina valsts atsauces operators, kas ir pienācīgi reģistrēts un pilnvarots darboties Portugālē.
Kā Jūs to varat izmantot?
Ja meklējat VoIP pakalpojumu sniedzēju, lai izveidotu savienojumu ar savu LiveAgent zvanu centru, OptiTELECOM ir lieliska izvēle. LiveAgent zvanu centrs apkalpos Jūsu zvanus un palīdzības pieteikumus, bet OptiTELECOM nodrošinās pārējo. Klēpjdators vai viedtālrunis, mikrofoni un skaļruņi ir viss, kas nepieciešams, lai izveidotu sākotnējo zvanu centru. Jums var būt nepieciešama cita aparatūra, ja vēlāk vēlaties uzlabot zvanu kvalitāti.
Kādi ir ieguvumi, lietojot LiveAgent zvanu centru?
LiveAgent atvieglo zvanu centra vadību un darbību, izmantojot tā uzlabotās funkcijas. Piemēram, varat izveidot pielāgotus IVR (Interaktīvās balss atbildes) kokus, kas automātiski novirzīs Jūsu klientus uz pareizajām nodaļām un aģentiem.
Pats labākais? LiveAgent IVR funkcija paveic visu darbu un nodrošina Jūsu klientiem ērtu apkalpošanu. Viss, kas viņiem jādara, ir jānoklausās IVR izvēlne un jānospiež attiecīgais izvēles taustiņš, lai sazinātos ar pareizo personu, kas veic konkrēto darbu (piemēram, nospiest 1, lai tiktu savienots ar pārdošanas nodaļu).
Vai Jūsu klients nejauši pieslēdzās nepareizajai nodaļai? Risinājums ir vienkāršs – izmantojiet zvanu pārsūtīšanu, lai novirzītu klientu pie kāda no saviem kolēģiem un ietaupītu viņa laiku.
Jums ir grūti atcerēties, ko teica Jūsu klienti? Neuztraucieties, LiveAgent ieraksta visus ienākošos un izejošos zvanus un saglabā tos sistēmā. Ja nepieciešams atsvaidzināt atmiņu, vienkārši atrodiet palīdzības pieteikumu un noklausieties pilnu zvanu ierakstu. Zvanu ierakstus var izmantot arī jaunu darbinieku apmācībai, demonstrējot viņiem pareizās atbildes uz klientu zvaniem.
Vēlaties iegūt vairāk informācijas par mūsu zvanu centra funkcijām? Apmeklējiet mūsu zvanu centra funkciju lapu, kurā ir visa informācija par LiveAgent zvanu centra iespējām.
Kā integrēt OptiTELECOM VoIP ar LiveAgent?
Ja vēlaties izveidot savu LiveAgent zvanu centru, izmantojot Sipcall kā VoIP pakalpojumu sniedzēju, sekojiet šim vienkāršajam ceļvedim.
- Atveriet programmu LiveAgent un atveriet sadaļu Konfigurēšana > Zvanīšana > Numuri. Noklikšķiniet uz augšpusē esošās oranžās pogas “Izveidot”
- VoIP pakalpojumu sniedzēju sarakstā atlasiet OptiTELECOM

- Ievadiet vārdu un numuru, izvēlieties nodaļu, ievadiet pieteikšanās informāciju un izvēlieties izsaukšanas prefiksa numuru. Varat arī atzīmēt vai atcelt izvēles rūtiņu, lai ierakstītu visus no šī numura saņemtos un veiktos tālruņa zvanus. Kad vēlaties pabeigt, noklikšķiniet uz apakšā esošās pogas “Pievienot”.

Tālruņa numurs ir ievadīts LiveAgent un ir gatavs lietošanai. Ja vēlaties, varat pievienot vairāk OptiTelecom tālruņa numuru vai citu VoIP pakalpojumu sniedzēju numurus.

Iegūstiet vairāk informācijas par LiveAgent zvanu centra programmatūru
Meklējat vairāk informācijas par zvanu centra izveidi un vadīšanu? Ja esat ieinteresēts, ielūkojieties LiveAgent akadēmijā, kur atradīsiet vairāk informācijas par zvanu centriem un citām tēmām klientu atbalsta jomā.
Vēlaties uzzināt, ko vēl spēj paveikt LiveAgent? Noskatieties zemāk redzamo videoklipu, lai iepazītos ar visu mūsu klientu atbalsta programmatūru.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently asked questions
Kas ir OptiTELECOM?
OptiTELECOM ir Portugāles operators, kas kopš 2008. gada specializējas VoiP jomāun koncentrējas uz IP risinājumiem, proti, telefona centrālēm un IP telefoniem.
Cik maksā OptiTELECOM integrācija ar LiveAgent?
LiveAgent jau ir integrējis OptiTELECOM. Tādējādi integrācija ir bez maksas. Tomēr paturiet prātā, ka OptiTELECOM iekasē maksu par saviem pakalpojumiem.
Kā Jūs varat ieviest OptiTELECOM VoIP numuru LiveAgent sistēmā?
Kā jau iepriekš minējām, OptiTELECOM jau ir daļa no LiveAgent. Vienkārši piesakieties un sekojiet tālāk sniegtajiem norādījumiem:
1. Dodieties uz Konfigurācijas - Zvanīt - Numuri - OptiTELECOM
2. Pievienojiet VoIP numuru un sāciet izmantot uzreiz
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras uzņēmums, kura piedāvājumu var attēlot emuārā, glosārijā un akadēmijā. Populāri produkti ietver VoIP tālruņa sistēmas un sūdzību pārvaldības sistēmu. Uzņēmumam ir sale kontakti, kas pieejami sociālajos tīklos, un tā piedāvājumi var tikt sekoti ar jaunumiem. LiveAgent piedāvājumi ietver tīmekļa seminārus un rakstīšanas testus un ir sertificēts. Tas piedāvā izmaksu kalkulatoru, kas var palīdzēt plānot izmaksas. Uzņēmuma privātuma politika un noteikumi ir pieejami vietnē, kā arī vietnes žurnāls. LiveAgent piedāvā arī mašīnmācīšanās, kura var palīdzēt uzlabot uzņēmuma darbu.
Nepieciešama alternatīva Intercom?
LiveAgent ir multilingvāla programmatūra, kas ir pieejama 43 dažādās valodās un atbalsta valodai pielāgojamus logrīkus. Tā ir lieliska alternatīva Intercom un spēj ietaupīt laiku un naudu, lai uzņēmumi varētu koncentrēties uz to, kas ir svarīgi - veidot nozīmīgas attiecības ar klientiem. LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā.
Raksts apskata pašapkalpošanās sistēmas un zvanu centru risinājumus, lai uzlabotu klientu apkalpošanas efektivitāti. Rakstā ir izskaidrots, kas ir zvanu centrs un kā tas atšķiras no kontaktu centra. Turklāt ir aprakstītas dažādas zvanu centra tehnoloģijas un programmatūras, ieskaitot LiveAgent programmatūru. Raksts arī atgādina, ka uzņēmumi var uzlabot savu veiktspēju un produktivitāti, izmantojot kvalitatīvas zvanu centra programmatūras.
Priekšapskates numura sastādītājs
Priekšapskates numuru sastādīšanas programmatūras izmantošana zvanu centros var uzlabot klientu iesaisti, samazināt nomesto zvanu skaitu un palielināt aģentu efektivitāti. Aģenti var iepriekš apskatīt interesentu ierakstus, lai veidotu personalizētākas sarunas. Priekšapskates numuru sastādīšanas režīms samazina aizkaves savienojuma izveidē un nodrošina ātru klientu saziņu ar aģentiem. LiveAgent piedāvā izejošo un ienākošo zvanu centru iespējas, kā arī zvanīšanas režīmu "noklikšķināt un zvanīt".