O2 Business Services integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir O2 Business Services?
O2 Business Services šobrīd ir lielākais integrēto telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs Čehijā un Slovākijā. Kopš 2015. gada uzņēmums sniedz pakalpojumus visā Eiropā. Turklāt, tas ir “komplekss balss un datu pārraides pakalpojumu un profesionālu IKT risinājumu portfelis.”
Kā darbojas zvanu centra programmatūra?
Kā Jūs varat integrēt O2 Business Services LiveAgent sistēmā?
Šeit ir īss ceļvedis:
1. Iegūstiet VoIP numuru no O2 Business Services
2. Piesakieties savā LiveAgent kontā
3. Noklikšķiniet uz Konfigurācijas – Zvanīt – Numuri – Izveidot (+ poga)
4. Sameklējiet O2 Business Services
5. Ievadiet VoIP numuru
6. SAGLABĀJIET
Kādas ir O2 Business Services integrācijas izmaksas?
Par jūsu VoIP numura integrēšanu LiveAgent sistēmā nav jāmaksā papildu maksa. Tomēr O2 Business Services var iekasēt maksu par saviem pakalpojumiem, jo uzņēmums darbojas neatkarīgi.
Kādi ir ieguvumi?
- uzticams pakalpojumu sniedzējs
- bezmaksas LiveAgent integrācija
- uzlabota klientu pieredze
- rentabilitāte
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
Kas ir O2 Business Services?
O2 Business Services ir telekomunikāciju uzņēmums, kas sniedz pakalpojumus Eiropā.
Kā pieslēgt O2 Business Services VoIP LiveAgent sistēmā?
Vienkārši pierakstieties savā LiveAgent kontā un dodieties uz Konfigurācijas - Zvanīt - Numuri - Izveidot (+). Pēc tam meklējiet O2 Business Services un nekavējoties ievietojiet savu VoIP numuru.
Cik maksā VoIP numura ieviešana LiveAgent sistēmā?
LiveAgent neiekasē papildu maksu. Tādējādi, ja Jums ir LiveAgent abonements, Jūs varat ieviest VoIP bez maksas.
ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.