Partners
Kas ir O2 Business Services?
O2 Business Services šobrīd ir lielākais integrēto telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs Čehijā un Slovākijā. Kopš 2015. gada uzņēmums sniedz pakalpojumus visā Eiropā. Turklāt, tas ir “komplekss balss un datu pārraides pakalpojumu un profesionālu IKT risinājumu portfelis.”
Kā darbojas zvanu centra programmatūra?
Kā Jūs varat integrēt O2 Business Services LiveAgent sistēmā?
Šeit ir īss ceļvedis:
1. Iegūstiet VoIP numuru no O2 Business Services
2. Piesakieties savā LiveAgent kontā
3. Noklikšķiniet uz Konfigurācijas – Zvanīt – Numuri – Izveidot (+ poga)
4. Sameklējiet O2 Business Services
5. Ievadiet VoIP numuru
6. SAGLABĀJIET
Kādas ir O2 Business Services integrācijas izmaksas?
Par jūsu VoIP numura integrēšanu LiveAgent sistēmā nav jāmaksā papildu maksa. Tomēr O2 Business Services var iekasēt maksu par saviem pakalpojumiem, jo uzņēmums darbojas neatkarīgi.
Kādi ir ieguvumi?
- uzticams pakalpojumu sniedzējs
- bezmaksas LiveAgent integrācija
- uzlabota klientu pieredze
- rentabilitāte
Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
Kas ir O2 Business Services?
O2 Business Services ir telekomunikāciju uzņēmums, kas sniedz pakalpojumus Eiropā.
Kā pieslēgt O2 Business Services VoIP LiveAgent sistēmā?
Vienkārši pierakstieties savā LiveAgent kontā un dodieties uz Konfigurācijas - Zvanīt - Numuri - Izveidot (+). Pēc tam meklējiet O2 Business Services un nekavējoties ievietojiet savu VoIP numuru.
Cik maksā VoIP numura ieviešana LiveAgent sistēmā?
LiveAgent neiekasē papildu maksu. Tādējādi, ja Jums ir LiveAgent abonements, Jūs varat ieviest VoIP bez maksas.
Inovācijas un stratēģija, kas aptver klientu pieredzi
LiveAgent ir uzņēmuma IT atbalsta programmatūra Latvijā, kas palielina klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tas piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanu un automatizētu konfigurācijas pārvaldību. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti. Izvēlieties bezmaksas kontu un uzlabojiet klientu atbalstu.
Angļu valoda Zvanu Centriem | Klientu Apkalpošanas Aģentu Apmācība: Klientu Pieprasījumu Apstrāde
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, kas piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti un uzlabo apkalpošanu, veicinot zīmola attīstību un samazinot neapmierinātību.
Kontaktu centrs kā pakalpojums
LiveAgent ir programmatūra ar daudzvalodu atbalstu, pielāgojamām funkcijām un efektīvu klientu komunikāciju. Kontaktu centrs kā pakalpojums ir mākoņdatošanas risinājums, kas palīdz pārvaldīt klientu atbalstu. Mākoņa tehnoloģija uzlabo klientu apkalpošanu visos saziņas kanālos. Atšķirība starp kontaktu un zvanu centra ir tas, ka kontaktu centra risinājums nodrošina daudzkanālu saziņu ar klientiem. Dažādi kontaktu centru veidi atbilst dažādām uzņēmuma vajadzībām.
Pakalpojumu un reklāmu sniegšana visos klientu izmantotajos kanālos palīdz saglabāt zīmola identitāti un uzlabot klientu datu kvalitāti. Lai nodrošinātu labu klientu daudzkanālu pieredzi, ir svarīgi pazīt savu auditoriju, kartēt klientu ceļu un izmantot atbilstošus risinājumus, tostarp klientu daudzkanālu atbalstu. Svarīgi ir arī ieklausīties un rīkoties pēc klientu atsauksmēm.