O2 Business Services

Kas ir O2 Business Services?

O2 Business Services šobrīd ir lielākais integrēto telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējs Čehijā un Slovākijā. Kopš 2015. gada uzņēmums sniedz pakalpojumus visā Eiropā. Turklāt, tas ir “komplekss balss un datu pārraides pakalpojumu un profesionālu IKT risinājumu portfelis.”

Kā darbojas zvanu centra programmatūra?

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Kā Jūs varat integrēt O2 Business Services LiveAgent sistēmā?

Šeit ir īss ceļvedis:

1. Iegūstiet VoIP numuru no O2 Business Services

2. Piesakieties savā LiveAgent kontā

3. Noklikšķiniet uz Konfigurācijas – Zvanīt – Numuri – Izveidot (+ poga)

4. Sameklējiet O2 Business Services 

5. Ievadiet VoIP numuru

6. SAGLABĀJIET

Kādas ir O2 Business Services integrācijas izmaksas?

Par jūsu VoIP numura integrēšanu LiveAgent sistēmā nav jāmaksā papildu maksa. Tomēr O2 Business Services var iekasēt maksu par saviem pakalpojumiem, jo uzņēmums darbojas neatkarīgi.

Kādi ir ieguvumi?

  • uzticams pakalpojumu sniedzējs
  • bezmaksas LiveAgent integrācija
  • uzlabota klientu pieredze
  • rentabilitāte

Ja vēlaties uzzināt vairāk par zvanu centra programmatūras darbību, skatiet video zemāk.

Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent

Don't have LiveAgent yet?

No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!

Frequently asked questions

Kas ir O2 Business Services?

O2 Business Services ir telekomunikāciju uzņēmums, kas sniedz pakalpojumus Eiropā.

Kā pieslēgt O2 Business Services VoIP LiveAgent sistēmā?

Vienkārši pierakstieties savā LiveAgent kontā un dodieties uz Konfigurācijas - Zvanīt - Numuri - Izveidot (+). Pēc tam meklējiet O2 Business Services un nekavējoties ievietojiet savu VoIP numuru.

Cik maksā VoIP numura ieviešana LiveAgent sistēmā?

LiveAgent neiekasē papildu maksu. Tādējādi, ja Jums ir LiveAgent abonements, Jūs varat ieviest VoIP bez maksas.

Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
Klientu apkalpošanas čats nodrošina reāllaika čatošanu, lai klienti varētu čatot ar klientu pārstāvjiem. Tas ir viens no ātrākajiem sakaru rīkiem.

Servisa čats

Lai veiktu efektīvu klientu apkalpošanu, ieteicams ievietot čata lodziņu uz katras vietnes lapas. Izmantojot mākslīgā intelekta balstītu čatu, jāsniedz personalizētas atbildes uz klientu jautājumiem, un atbildes jāsniedz ātri. Līdz ar to, tiešsaistes čats jāintegē ar CRM.

Palīdzības dienesta atbalsts ir ļoti svarīga klientu apkalpošanas daļa. Galvenais palīdzības dienesta atbalsta uzdevums ir novērst un atrisināt klienta problēmas. Lasīt vairāk.

Palīdzības dienesta atbalsts

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu, e-pasta pārvaldības programmatūru un citus risinājumus. Uzņēmums piedāvā atbalstu, datu migrāciju un alternatīvas izvēles. Ir pieejami bezmaksas demonstrācijas un atjauninājumu jaunumi. Sales kontakti ir pieejami dažādos reģionos un ir iespēja abonēt jaunumus arī sociālajos tīklos.

Klientu servisa e-pasts ir viena veida sakaru kanāls. Saziņa caur klientu servisa e-pastu reāllaikā nenotiek. Uzziniet vairāk.

Klientu servisa e-pasts

Teksts piedāvā informāciju par LiveAgent programmu, tajā skaitā par tās e-pasta apstrādes spējām un integrācijām. Šajā tekstā tiek ieteikts uzlabot e-pasta adresātu sarakstu un veidot saturu, kas sniedz vērtību potenciālajiem abonentiem. LiveAgent programma piedāvā klientu apkalpošanas, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru, tālruņa sistēmas un e-pasta pārvaldības programmatūru. Tā integrējas ar citām sistēmām un piedāvā bezmaksas demonstrācijas un datu migrāciju. Ir arī svarīgi uzturēt aktīvo abonentu bāzi. E-pasta sagataves, kas aprakstītas tekstā, var palielināt reklāmguvumus un ieņēmumus no pārdošanas.

Izlasiet un uzziniet vairāk par atbalsta dienesta programmatūras funkcijām, piemēram, palīdzības pieteikumu pārvaldību, automatizēšanu, SLA un vēl daudz citām!

Atbalsta dienesta programmatūras funkcijas

Tekstā tiek apskatīts, kā uzlabot klientu apkalpošanu ar atbalsta dienestu programmatūru. Lielākā daļa klientu izmanto pašapkalpošanās portālus, kā arī tiek uzsvērts, ka apmierināti klienti ir lojālāki. Atbalsta dienesta programmatūrā iekļauta palīdzības pieteikumu pārvaldības sistēma, kas nodrošina ātru un efektīvu atrisināšanu. Tiek piedāvāta arī bezmaksas izmēģinājuma iespēja. Automatizācija palīdz efektīvi apstrādāt pieprasījumu apjomu un uzlabot produktivitāti, savukārt sociālo mediju integrācija dod iespēju redzēt un pārvaldīt saziņu ar klientiem. SLA iekļaušana klientu atbalsta procesā garantē, ka uzņēmums spēj nodrošināt uzstādītos mērķus.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju