iCloud

Kas ir iCloud?

iCloud ir Apple Inc. produkts, kas piedāvā mākoņkrātuvi, mākoņdatošanas pakalpojumu un nodrošina lietojamību visā Apple produktu klāstā. Tas kalpo arī kā e-pasta pakalpojumu sniedzējs. iCloud ļauj lietotājiem attālinātos serveros glabāt dažāda veida datus – galvenokārt dokumentus, mūziku, videoklipus un fotoattēlus. Pēc tam tos var kopīgot un lejupielādēt no dažādām ierīcēm.

Kā varat izmantot iCloud integrāciju?

Ja pastāvīgi tiek saņemts liels skaits e-pasta vēstuļu, var būt grūti apstrādāt visu no vienas pastkastītes. Vai Jūs vadāt palīdzības dienestu no sava iCloud e-pasta? Pārliecinieties, ka tas ir savienots ar LiveAgent, lai viss būtu organizēts. LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēma var palīdzēt apkopot visu e-pasta saziņu tieši LiveAgent vadības panelī, organizēt to, filtrēt un noteikt prioritātes tam, kam jāpievērš īpaša uzmanība.

Turklāt tam ir plašs funkciju klāsts, kas nodrošina, ka e-pasta saziņa tiek novirzīta pareizajiem lietotājiem un ir organizēta.

Viena no labākajām LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmas īpašībām ir tās daudzkanālu iespējas. Papildus iCloud un citiem e-pasta pakalpojumu sniedzējiem tā piedāvā arī tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, klientu portālu un sociālos medijus, piemēram,  FacebookInstagramTwitter un pat Viber.  Katrs no saziņas kanāliem ir aprīkots ar unikālām funkcijām. Pilnu sarakstu varat apskatīt, noklikšķinot šeit.

Varat izmantot tādas funkcijas kā nodaļas un automātiska palīdzības pieteikumu sadale, lai nodrošinātu, ka visus palīdzības pieteikumus izskatīs pieejamais aģents. Turklāt, lai izveidotu tēmu grupas, var izmantot tagus, kā arī ir iespējams iestatīt savu darba laiku, lai klienti zinātu, kad esat pieejams.

Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo

Kādi ir ieguvumi, izmantojot iCloud?

  • iCloud ekosistēma, kas savienota ar palīdzības dienestu
  • Vienkāršs integrācijas process
  • Uzlabotas funkcijas, lai vienkāršotu saziņu ar klientiem pa e-pastu
  • Viegla saziņas filtrēšana un organizēšana
  • Papildu saziņas kanāli

Struggling with email support?

Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today

Kā integrēt iCloud ar LiveAgent?

LiveAgent ir iespējams integrēt ar Apple iCloud kontu. iCloud klientu atbalsta e-pasta vēstules tiks importētas LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmā, lai Jūs varētu sekot līdzi visai savai e-pasta sarakstei. Uzziniet, cik tas ir vienkārši, sekojot tālāk sniegtajam ceļvedim.

iCloud vietne ar pieteikšanās iespējām
iCloud tīmeklī
  • Pirmais svarīgais solis ir iCloud konta izveide, ja tāda vēl nav. Dodieties uz iCloud vietni un izveidojiet savu Apple ID, noklikšķinot uz opcijas apakšējā kreisajā pusē. Šo soli varat izlaist, ja Jums jau ir Apple ID, kas paredzēts Jūsu klientu atbalsta vajadzībām.
iCloud konta reģistrācijas veidlapa
Izveidojiet Apple ID
  • Tagad dodieties uz LiveAgent un atveriet Konfigurēšana > E-pasts > Pasta konti un augšējā sadaļā noklikšķiniet uz oranžās pogas “Izveidot”, lai pievienotu jaunu e-pasta kontu. Pēc tam e-pasta pakalpojumu sniedzēju sarakstā izvēlieties iCloud.
iCloud LiveAgent e-pasta iestatījumos
iCloud programmā LiveAgent
  • Nākamajā sadaļā norādiet sava konta e-pasta adresi un paroli un izvēlieties nodaļu, kas ir atbildīga par ienākošajiem e-pastiem no šī iCloud. Pēc tam noklikšķiniet uz “Saglabāt” un pārejiet uz pēdējo iestatīšanas daļu, kurā jums jānodrošina atļaujas LiveAgent, lai piekļūtu Jūsu iCloud datiem.
iCloud e-pasta adreses iestatīšana programmā LiveAgent
iCloud iestatīšana

Jūsu iCloud e-pasta konts ir savienots ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru. Uzziniet vairāk par klientu atbalsta sniegšanu, izmantojot mūsu palīdzības pieteikumu sistēmu LiveAgent akadēmijā, pārlūkojiet visas mūsu funkcijas vai apskatiet, kādas citas integrācijas atbalsta LiveAgent, lai atvieglotu Jūsu darbu.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Kas ir iCloud?

pakalpojumiem, ko Apple Inc. sniedz, izmantojot iCloud un kas ir integrēti Apple produktos. Turklāt iCloud nodrošina e-pasta pakalpojumus. Šis pakalpojums ļauj lietotājiem attālinātos serveros glabāt dažāda veida datus - galvenokārt dokumentus, mūziku, videoklipus un fotoattēlus. Pēc kopīgošanas un lejupielādes no dažādām ierīcēm tos var izmantot citās ierīcēs.

Vai es varu integrēt iCloud ar LiveAgent?

Jā, varat integrēt iCloud ar LiveAgent. Process ir ļoti vienkāršs un aizņem tikai dažas minūtes. Pēc tam varēsiet apstrādāt klientu saziņu, kas nāk uz Jūsu iCloud e-pastu no LiveAgent.

Kā es varu integrēt iCloud ar LiveAgent?

Process ir vienkāršs.

  • Dodieties uz LiveAgent un atveriet sadaļu Iestatījumi - E-pasts - pasta konti
  • .
  • Noklikšķiniet uz pogas Izveidot un izvēlieties iCloud
  • .
  • Iesniedziet savu informāciju un noklikšķiniet uz Saglabāt
  • .
Atgriezties pie Integrācijām Izveidot kontu BEZMAKSAS
Kā sazināties ar Apple klientu apkalpošanas dienestu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.

Apple Palīdzības Dienesta Kontakti

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā integrācijas ar citām sistēmām un 24/7 atbalstu. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demo un var palīdzēt uzlabot Jūsu biznesa klientu apkalpošanas procesus.

Izmantojiet mūsu bezmaksas klientu iegūšanas e-pasta sagataves visiem dzīves gadījumiem! Uzlabojiet klientu piesaisti, samaziniet e-pastu atlēcienu līmeni un vēl daudz ko citu!

Adresātu iegūšanas e-pasta sagataves

Tekstā sniegti padomi, kā veiksmīgi izmantot e-pasta mārketingu, tostarp kā plānot adresātu ieguves kampaņu un iesākumi un sveicieni, kas var tikt izmantoti uzņēmuma sarakstē. Labs pasūtījuma apstiprinājuma e-pasta ziņojums ir būtisks, lai informētu klientus un izmantotu e-pasta mārketingu. Dovecot ir e-pasta serveris, kas piedāvā dažādas funkcionalitātes, tostarp migrācijas iespējas. LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā integrācijas un daudz citas funkcijas.

Izvēlieties no mūsu paroles atiestatīšanas e-pasta sagatavēm, lai palīdzētu lietotājiem atiestatīt savas paroles klientu portālā.

Paroles atiestatīšanas e-pasta sagataves

LiveAgent piedāvā dažādas programmatūras, ieskaitot klientu apkalpošanu, VoIP tālruņu sistēmas un sūdzību pārvaldības sistēmu. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājuma variantu un sadarbības programmu ar partneriem. LiveAgent ir balvots un sertificēts, un to var integrēt ar citas programmatūras. Vietne piedāvā arī informāciju, seminārus un salīdzinājumu rīkus.

Čata Lietotnes ļauj sazināties ar klientu reāllaikā. Tiešsaistes čata rīku var atrast LiveAgent palīdzības dienestā, līdztekus citiem 175 līdzekļiem.

Čata lietotnes

LiveAgent ļauj Uzņēmumiem nodrošināt klientu apkalpošanu ar tiešsaistes čatu un bezmaksas tērzēšanas programmatūru, kas sniedz personalizētas klientu pieredzes priekšrocības. 42% klientu dod priekšroku tiešsaistes čatam. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājumu un papildu funkcijas. Pašapkalpošanās atbalsta portāls palīdz palielināt pārdošanas apjomus ar 24/7 klientu apkalpošanas atbalstu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju