iCloud integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Kas ir iCloud?
iCloud ir Apple Inc. produkts, kas piedāvā mākoņkrātuvi, mākoņdatošanas pakalpojumu un nodrošina lietojamību visā Apple produktu klāstā. Tas kalpo arī kā e-pasta pakalpojumu sniedzējs. iCloud ļauj lietotājiem attālinātos serveros glabāt dažāda veida datus – galvenokārt dokumentus, mūziku, videoklipus un fotoattēlus. Pēc tam tos var kopīgot un lejupielādēt no dažādām ierīcēm.
Kā varat izmantot iCloud integrāciju?
Ja pastāvīgi tiek saņemts liels skaits e-pasta vēstuļu, var būt grūti apstrādāt visu no vienas pastkastītes. Vai Jūs vadāt palīdzības dienestu no sava iCloud e-pasta? Pārliecinieties, ka tas ir savienots ar LiveAgent, lai viss būtu organizēts. LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēma var palīdzēt apkopot visu e-pasta saziņu tieši LiveAgent vadības panelī, organizēt to, filtrēt un noteikt prioritātes tam, kam jāpievērš īpaša uzmanība.
Turklāt tam ir plašs funkciju klāsts, kas nodrošina, ka e-pasta saziņa tiek novirzīta pareizajiem lietotājiem un ir organizēta.
Viena no labākajām LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmas īpašībām ir tās daudzkanālu iespējas. Papildus iCloud un citiem e-pasta pakalpojumu sniedzējiem tā piedāvā arī tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, klientu portālu un sociālos medijus, piemēram, Facebook, Instagram, Twitter un pat Viber. Katrs no saziņas kanāliem ir aprīkots ar unikālām funkcijām. Pilnu sarakstu varat apskatīt, noklikšķinot šeit.
Varat izmantot tādas funkcijas kā nodaļas un automātiska palīdzības pieteikumu sadale, lai nodrošinātu, ka visus palīdzības pieteikumus izskatīs pieejamais aģents. Turklāt, lai izveidotu tēmu grupas, var izmantot tagus, kā arī ir iespējams iestatīt savu darba laiku, lai klienti zinātu, kad esat pieejams.
Kādi ir ieguvumi, izmantojot iCloud?
- iCloud ekosistēma, kas savienota ar palīdzības dienestu
- Vienkāršs integrācijas process
- Uzlabotas funkcijas, lai vienkāršotu saziņu ar klientiem pa e-pastu
- Viegla saziņas filtrēšana un organizēšana
- Papildu saziņas kanāli
Struggling with email support?
Switch to LiveAgent ticketing system and start providing amazing customer support today
Kā integrēt iCloud ar LiveAgent?
LiveAgent ir iespējams integrēt ar Apple iCloud kontu. iCloud klientu atbalsta e-pasta vēstules tiks importētas LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmā, lai Jūs varētu sekot līdzi visai savai e-pasta sarakstei. Uzziniet, cik tas ir vienkārši, sekojot tālāk sniegtajam ceļvedim.
- Pirmais svarīgais solis ir iCloud konta izveide, ja tāda vēl nav. Dodieties uz iCloud vietni un izveidojiet savu Apple ID, noklikšķinot uz opcijas apakšējā kreisajā pusē. Šo soli varat izlaist, ja Jums jau ir Apple ID, kas paredzēts Jūsu klientu atbalsta vajadzībām.
- Tagad dodieties uz LiveAgent un atveriet Konfigurēšana > E-pasts > Pasta konti un augšējā sadaļā noklikšķiniet uz oranžās pogas “Izveidot”, lai pievienotu jaunu e-pasta kontu. Pēc tam e-pasta pakalpojumu sniedzēju sarakstā izvēlieties iCloud.
- Nākamajā sadaļā norādiet sava konta e-pasta adresi un paroli un izvēlieties nodaļu, kas ir atbildīga par ienākošajiem e-pastiem no šī iCloud. Pēc tam noklikšķiniet uz “Saglabāt” un pārejiet uz pēdējo iestatīšanas daļu, kurā jums jānodrošina atļaujas LiveAgent, lai piekļūtu Jūsu iCloud datiem.
Jūsu iCloud e-pasta konts ir savienots ar LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru. Uzziniet vairāk par klientu atbalsta sniegšanu, izmantojot mūsu palīdzības pieteikumu sistēmu LiveAgent akadēmijā, pārlūkojiet visas mūsu funkcijas vai apskatiet, kādas citas integrācijas atbalsta LiveAgent, lai atvieglotu Jūsu darbu.
Frequently Asked Questions
Kas ir iCloud?
pakalpojumiem, ko Apple Inc. sniedz, izmantojot iCloud un kas ir integrēti Apple produktos. Turklāt iCloud nodrošina e-pasta pakalpojumus. Šis pakalpojums ļauj lietotājiem attālinātos serveros glabāt dažāda veida datus - galvenokārt dokumentus, mūziku, videoklipus un fotoattēlus. Pēc kopīgošanas un lejupielādes no dažādām ierīcēm tos var izmantot citās ierīcēs.
Vai es varu integrēt iCloud ar LiveAgent?
Jā, varat integrēt iCloud ar LiveAgent. Process ir ļoti vienkāršs un aizņem tikai dažas minūtes. Pēc tam varēsiet apstrādāt klientu saziņu, kas nāk uz Jūsu iCloud e-pastu no LiveAgent.
Kā es varu integrēt iCloud ar LiveAgent?
Process ir vienkāršs. Dodieties uz LiveAgent un atveriet sadaļu Iestatījumi - E-pasts - pasta konti. Noklikšķiniet uz pogas Izveidot un izvēlieties iCloud . Iesniedziet savu informāciju un noklikšķiniet uz Saglabāt.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija veicina klientu atgriešanos. LiveAgent piedāvā daudzkanālu klientu servisa platformu ar daudzām integrācijām.
LiveAgent zvanu centra programmatūras apskats
LiveAgent ir pielāgojama zvanu centra programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, piemēram, balss atbalstu, zvanu konfigurāciju un pielāgotas pogas. Reģistrācijas process ir vienkāršs, un cenas ir atkarīgas no uzņēmuma vajadzībām. Kopumā LiveAgent ir noderīga programmatūra visu veidu uzņēmumiem.