Partners
Lai sāktu izmantot CloudApp ar LiveAgent, lūdzu, sekojiet tālāk aprakstītajiem integrācijas norādījumiem.
- Reģistrējieties CloudApp un autorizējieties savā LiveAgent kontā
- Sāciet pievienot saites vai saturu pakalpojumā LiveAgent
Kas ir CloudApp?
CloudApp ir programmatūras uzņēmums, kas specializējas mākonī bāzētu ekrāna un video uzņemšanas programmatūras lietojumprogrammu nodrošināšanā.
Kā Jūs to varat izmantot?
Ierakstiet savu ekrānu
CloudApp ļauj Jūsu komandai uzņemt jebkāda ekrānā esoša objekta video, piemēram, pārlūkprogrammas cilnes vai mijiedarbības Windows vai Mac lietotnē, ko var kopīgot jebkurā LiveAgent palīdzības pieteikumā, tērzēšanas sarunā, foruma ierakstā vai zināšanu bāzes lapā.

Rediģējiet un pievienojiet piezīmes
Sniedziet saviem klientiem prieku, novēršot nepieciešamību doties turp un atpakaļ, un ātri pārejiet pie lietas tieši LiveAgent sistēmā. Sazinieties par 300% ātrāk, izceļot lapas sadaļu, lai uzreiz izteiktu ieteikumu vai atsauksmi.

Pievienojiet to pakalpojumā LiveAgent
Uzņemiet ierakstu vai ekrānšāviņu, un CloudApp automātiski izveido koplietojamu saiti. Vai vēlaties parādīt priekšskatījumu? Viegli. Vienkārši velciet un atlaidiet!

Frequently asked questions
Kas ir CloudApp?
CloudApp ļauj ierakstīt ekrānu. Turklāt tā saglabā to mākonī, lai Jūs varētu tam piekļūt jebkurā laikā.
Kāpēc Jums vajadzētu integrēt CloudApp ar LiveAgent?
Klientu apkalpošanas dienestam katru dienu ir daudz klientu pieprasījumu. CloudApp ļauj Jūsu komandai ierakstīt un kopīgot video ar Jūsu klientiem. Tas uzlabos Jūsu klientu apkalpošanas/atbalsta sniegšanas efektivitāti. Turklāt, vienkārši kopīgojot saiti ar videoklipu LiveAgent sistēmā, varat palielināt savu klientu apmierinātību.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Saņemot profesionālus e-pastus, svarīgi padarīt pateicības ziņas personalizētas, lai aicinātu uz turpinājumu. LiveAgent piedāvā automatizēt tādus turpinājuma e-pastus, kuri var palīdzēt noslēgt vairāk darījumu. Lai iegūtu aktīvus e-pasta abonentus, ir jāplāno kampaņa un jāsniedz tiem vērtība. Pareiza e-pasta nosūtīšana un noslēgšana ir ļoti būtisks biznesa komunikācijas elements. E-pasta saraksts jāuzlabo un jātīra, lai uzlabotu marketinga metrikas. Pēcpārdošanas e-pasta sagataves var palīdzēt atgriezt klientus.
Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent
Pieprasījums pēc personalizētas pieredzes un mācību video saturu mobilo ierīču vietnēm pieaug. Vairāk nekā puse no viedtālruņu lietotājiem iepirksies no uzņēmumiem, kas nodrošina šādu saturu. Lai uzlabotu klientu iesaisti, LiveAgent piedāvā daudzkanālu atbalstu, automatizāciju un personalizētu pakalpojumu reāllaikā. Tāpat arī ir iespējams izveidot ārējas zināšanu bāzes, lai sniegtu atbalstu 24/7.
Samazināt & amp; atgūt pamestos iepirkumu ratiņus
Lai uzlabotu reklāmas stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības, ir svarīgi iegūt atgriezenisko saiti no klientiem. Aptaujas ir efektīvs veids, kā to panākt, bet dažreiz var būt grūti saņemt klientu atbildes. Lai to atvieglotu, ieteicams piedāvāt stimulu vai atlaidi, izmantot īsas aptaujas, precizēt mērķus, izteikt pateicību un dalīties aptaujas rezultātos ar klientiem.
Meklējat labāku Help Desk programmatūru?
LiveAgent ir programmatūra, kas atbalsta vairāk kā 43 dažādas valodas un piedāvā daudzas funkcijas, tādas kā tērzēšana un kontaktēšanās, un ātru tērzēšanas ātrumu 2,5 sekundēs. LiveAgent var uzlabot saziņu uzņēmuma klientu atbalsta efektivitāti. Tos var salīdzināt ar konkurentiem kā Smartsupp, LeadDesk un Olark. Tajā ir bezmaksas izmēģinājuma periods un pieejams arī pieņemams cenas līmenis.