Highrise integration
Lai aktivizētu Highrise spraudni, lūdzu, izpildiet tālāk sniegto detalizēto rokasgrāmatu.
- Pirmkārt, jums ir jābūt aktīvam Highrise kontam.
- Ja to darāt, LiveAgent spraudņu sadaļā aktivizējiet Highrise spraudni. (Konfigurācija> Sistēma> Spraudņi)
- Noklikšķiniet uz konfigurēt un nokopējiet sava Highrise konta API un URL.
- Apstipriniet, un jūs esat gatavi!
Kas ir Highrise?
Highrise ir uz mākoņiem balstīts CRM rīks, ko izveidojuši 37 signāli. CRM – klientu attiecību pārvaldība ir metode, kā mijiedarboties ar esošajiem un nākamajiem klientiem. CRM mērķis ir piesaistīt vairāk klientu un saglabāt esošos, vienmēr gatavojoties sazināties ar viņiem. Varat arī izsekot viņu pašreizējām problēmām vai problēmām, ar kurām viņi saskārušies agrāk.
Kā tas darbojas?
Klientu datu glabāšana divās atsevišķās saskarnēs var aizņemt daudz laika. Tāpēc mēs integrējām Highrise tieši LiveAgent. Highrise palīdzēs jums izsekot iepriekšējiem darījumiem un/vai problēmām, kas saistītas ar jūsu kontaktpersonām, un LiveAgent ļaus jums nodrošināt viņiem kvalitatīvu palīdzības dienesta klientu apkalpošanu . Aktivizējiet Highrise un sāciet pārvaldīt Highrise datus LiveAgent ietvaros (un otrādi).
Piemērs:
Teiksim, Marsels Volless iesniedza biļeti . Jūs jau zināt Marsellu un sekojat līdzi viņa iepriekšējiem darījumiem Highrise. Jūsu atbalsta aģents varēs redzēt visu šo informāciju LiveAgent, tāpēc viņš sniegs visprecīzāko un ātrāko atbildi. Turklāt aģenti var pievienot piezīmes tieši vietnē LiveAgent, kas tiks rādīta arī Highrise.


Frequently Asked Questions
Kas ir Highrise?
Highrise ir spēcīga klientu attiecību pārvaldības sistēma, kas palīdz pārvaldīt un skatīt jūsu uzņēmuma datus par klientiem. Savienojot Highrise ar LiveAgent, jūs varat izmantot CRM tieši no biļetes un efektīvi palīdzēt saviem klientiem no vienas saskarnes.
Kā jūs varat integrēt Highrise?
1. Piesakieties savā LiveAgent kontā 2. Noklikšķiniet uz Konfigurācijas -& gt; Sistēma -& gt; Spraudņi 3. Aktivizēt Highrise 4. Ievietojiet URL un API atslēgu no Highrise 5. un LIETOT!
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent – viss vienā programmatūra ar 24/7 atbalstu, bezmaksas izmēģinājumu un bez kredītkartes!"
Integrately ir automatizācijas programmatūra, kas savieno vairāk nekā 425 lietojumprogrammas, piedāvājot bezmaksas integrācijas ar Slack, Zapier, uKit un citiem. Izmantojiet to, lai uzlabotu darba plūsmas starp lietotnēm un uzlabotu klientu apkalpošanas procesus ar LiveAgent. Izveidojiet personalizētas integrācijas, lai efektīvi pārvaldītu saziņu un klientu attiecības. Apmeklējiet, lai atklātu, kā varat automatizēt kontaktu pievienošanu vai sekot līdzi norēķiniem, un sasniegt vairāk ar jūsu e-pasta mārketingu.
Atklājiet, kā vCita integrācija ar LiveAgent palīdz plānot tikšanās, pārvaldīt klientus un veidot mārketinga stratēģijas maziem uzņēmumiem. Vienkārši integrējiet to, izmantojot Zapier, un sāciet uzlabot savu biznesa efektivitāti jau šodien! Izmēģiniet bezmaksas versiju bez saistībām un paceliet klientu apkalpošanu jaunā līmenī.