Vērtība jebkurā nozarē

Uzziniet, kā LiveAgent var uzlabot Jūsu hostinga biznesu.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

4 un reizes;

Uzsveriet attiecības

Izveidojiet pozitīvu tēlu, kas liks klientiem runāt.

24%

Saīsiniet atbildes laiku

Uzlabojiet pirmo atbilžu reakcijas laiku ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.

37%

Samaziniet pieteikumu apjomu

Samaziniet atbalsta pieteikumu plūsmu izmantojot zināšanu bāzi.

Industry background

Palīdzības dienesta programmatūra hostinga nozarei

Padariet pilnīgāku savu klātbūtni digitālajā pasaulē ar LiveAgent palīdzību un nodrošiniet augstākā līmeņa klientu apkalpošanu.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Samaziniet ienākošo atbalsta pieteikumu skaitu, nodrošinot visaptverošu atbalsta portālu, kas pieejams 24/7/365.

Aizsargājiet klienta datus, izmantojot mūsdienīgus drošības pasākumus, tostarp HTTPS šifrēšanu, DDoS mazināšanu un citus.

Piesaistiet jaunus klientus un palieliniet klientu noturību, sniedzot neaizmirstamu pieredzi, kas rada pozitīvas mutvārdu atsauksmes.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Esiet vienmēr pieejami un tiešsaistē

Hostings un serveru uzturēšana prasa daudz uzmanības un uzmanības, tāpat kā klienti. Viena un vienkārša kļūda var radīt daudz problēmu infrastruktūrai un arī jūsu panākumiem. Informējiet klientus nekavējoties ar tiešsaistes čata palīdzību un nodrošiniet tiem atbilstošo risinājumu viņu vajadzībām.

be always available - illustration
lower support load - illustration

Samaziniet atbalsta noslogojumu

Jautājumi, pieprasījumi, neskaidrības, uzziņas… Jūsu klientiem ir dažādas problēmas, un tās ir jāatrisina. Izveidojiet savu klientu portālu, kas ir saistīts ar zināšanu bāzi un biežāk uzdotajiem jautājumiem, un sniedziet saviem klientiem iespēju meklēt atbildes patstāvīgi. Līdz ar to jūsu atbalsta aģenti var koncentrēties uz atsevišķiem aspektiem, kā arī sniegt personiskāku palīdzību.

Kombinējiet vairākus kanālus

Nojauciet kanālu robežas, ko klients izmanto, lai sazinātos ar jums. Darba laikā sāciet risināt problēmu, izmantojot tiešsaistes čatu, vakaros turpiniet pieteikuma risināšanu un nākamo dienu pabeidziet ar zvanu. Viss no viena un tā paša paneļa- jauki un kārtīgi. Un vērojiet, kā pieaug ienākumi.

combine multiple channels - illustration

Ietaupiet ar LiveAgent

Analizējiet un salīdziniet LiveAgent ar dažādiem klientu atbalsta risinājumiem un izvēlieties ar jūsu nozarei visatbilstošākajām funkcijām un vislabāko cenu.

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu nevar būt kļūdījušies

Palasiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes un noskaidrojiet, kā LiveAgent var palielināt jūsu klientu atbalstu un klientu labsajūtu.

Saistītie Raksti arHostings
Kā sazināties ar ActiveCampaign klientu apkalpošanu, izmantojot e-pasta, tiešsaistes čata, tālruņa, sociālo mediju un pašapkalpošanās atbalstu.

ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.

Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Kā sazināties ar Constant Contact klientu apkalpošanu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru un pašapkalpošanās atbalstu.

Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x