Piemērotākais risinājumsikvienam biznesam
Ideāla uzņēmuma risinājuma piedāvājums - LiveAgent, kas pielāgojas dažādu uzņēmumu vajadzībām. Palieliniet klientu vērtību un uzlabojiet apmierinātību, radot neaizmirstamu klientu pieredzi. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!
Agent piedāvā digitālā mārketinga risinājumus, tostarp personalizētas stratēģijas, atbalstu klientiem. LiveAgent ir daudzvalodu klientu atbalsta programmatūra ar pielāgojamām funkcijām. Uzņēmums piedāvā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju un daudzas integrācijas. LiveAgent ir ieguvis daudzas balvas un atzīmējumus par savu kvalitāti un sniegumu.
Sakiet ardievas lēnajai,novecojušajai programmatūrai
LiveAgent piedāvā lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automātizāciju, kas nodrošina neticamu atbalstu klientiem. Tas ir rentabls risinājums, kas palīdzēs uzņēmumiem apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu dažādos kanālos. Esat gatavi migrācijas procesam? Pārejiet uz LiveAgent un kļūstiet par laimīgu klientu!
Ienākošo zvanu centra programmatūra
LiveAgent piedāvā atbalsta rīku, kas uzlabo klientu apkalpošanu un palielina pārdošanas apjomus, nodrošinot plašas iespējas. Tas ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzvalodu atbalstu un pielāgojamas funkcijas. Uzņēmumi var izmantot ienākošo zvanu centra programmatūru, lai palielinātu klientu apmierinātību, veicinātu ienākošās pārdošanas apjomu un uzlabotu komunikāciju ar klientiem. LiveAgent piedāvā arī vairākas funkcijas, tostarp nevainojamu balss integrāciju, viedu zvanu maršrutēšanu, inteliģentu IVR sistēmu, integrētu video tērzēšanu un zvanu centra analītiku. Tas ir piemērots uzņēmumiem, kuri vēlas uzlabot savu klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus.
Tiešsaistes čata programmatūra
Tiešsaistes čata programmatūra var uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas komandas efektivitāti, piedāvājot pieejamību, attiecību veidošanu un palielinātu produktivitāti. Tas var būt arī budžetam draudzīgs risinājums, kuram klienti dod priekšroku. Integrējot izvēlēto programmatūru, uzņēmumiem ir jāņem vērā dažādi faktori, piemēram, cenu modeļi, atbalsta iespējas un integrācijas.
Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem
LiveAgent piedāvā pilnīgu klientu apkalpošanas risinājumu, iekļaujot tiešsaistes čatu, zvanu centru, sociālos tīklus un klientu portālu. Tas ļauj uzlabot klientu pieredzi un efektivitāti. Uzziniet vairāk par šo paketi par $39 mēnesī.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.