Apnicis Jūsu tīmekļa e-pasts?

Atklājiet, kāpēc LiveAgent ir labākā Gmail alternatīva tirgū.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat alternatīvu Gmail?

Var droši teikt, ka Gmail ir viens no populārākajiem un visplašāk izmantotajiem e-pasta pakalpojumiem. Mēs visi esam pieraduši pie bezmaksas krātuves, pogas “Izsūtīšanas atcelšana”, kā arī pie papildu noderīgām funkcijām, piemēram, atlikšanas, tagu vai mapju funkcijām. Varētu teikt, ka Gmail ir ideāls e-pasta risinājums privātpersonām. Tajā viss ir sakārtots un organizēts.

Tomēr, kad runa ir par Gmail lietošanu uzņēmējdarbībā, konkrēti, klientu apkalpošanā, ir daži ierobežojumi. Diemžēl Gmail neatbalsta universālu iesūtni ar daudzkanālu integrāciju vai vairāku aģentu vadības paneļa pārskatu. Abas šīs funkcijas ir būtiskas klientu apkalpošanas jomā. Ja meklējat Gmail alternatīvu atbalsta nodaļai, LiveAgent varētu būt īstais risinājums.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Importējiet e-pastus sistēmā LiveAgent un gūstiet labumu no mūsu
daudzkanālu klientu apkalpošanas risinājuma

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Jaudīgas palīdzības dienesta funkcijas

Ja meklējat Gmail alternatīvu saviem uzņēmumiem, apsveriet LiveAgent. LiveAgent ir vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijas un vairāk nekā 40 integrāciju. Izmantojiet mūsu jaudīgās analītikas un pārskatu sniegšanas funkcijas, spēļu elementu funkcijas vai iebūvēto zināšanu bāzi.

Ļaujiet LiveAgent veikt smago darbu, lai Jūs varētu koncentrēties uz jēgpilnu attiecību veidošanu ar saviem klientiem.

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Ieviesiet savā uzņēmumā universālo iesūtni un iegūstiet šādas priekšrocības:

Lielāka klientu apmierinātība

LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes.

Lielāka aģentu produktivitāte

Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu jautājumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.

Saskarsmes punkts

Atbalsta komanda var apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem vienuviet.

Apmierināti klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.

Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Izmantojiet universālās iesūtnes iespējas

Ideālai klientu apkalpošanas programmatūrai jābūt pārredzamai un viegli pieejamai visiem Jūsu nodaļas aģentiem. Tai jāatbalsta daudzkanālu integrācija un jānodrošina papildu palīdzības dienesta funkcijas, piemēram, automatizācija. LiveAgent universālā iesūtne to nodrošina.

LiveAgent universālā iesūtne ir gudrāka Jūsu pašreizējās e-pasta iesūtnes versija. Tā ļauj sūtīt un saņemt ziņojumus no vairākiem kanāliem, piemēram, e-pasta, tiešsaistes tērzēšanas, sociālajiem medijiem vai pat balss un video zvaniem. Tā novērš nepieciešamību pēc kontu koplietošanas un ierīču uzraudzības. Visi jaunie palīdzības pieteikumi tiek automātiski ievietoti LiveAgent vadības panelī, un tos var apskatīt un uz tiem atbildēt visi aģenti.

Universālā iesūtne ļauj pievienot tagus, atgādinājumus, iekšējās piezīmes, automatizēt palīdzības pieteikumu nodošanu nodaļām vai konkrētiem aģentiem un daudz ko citu. Ja meklējat Gmail alternatīvu savam uzņēmumam, apsveriet LiveAgent.

Izmantojiet hibrīdo palīdzības pieteikumu plūsmu

Ja meklējat Gmail alternatīvu savam uzņēmumam, apsveriet LiveAgent. LiveAgent izmanto hibrīdo palīdzības pieteikumu plūsmu, kas ir būtiska funkcija klientu apkalpošanas jomā, jo tā palielina aģentu produktivitāti. Hibrīdā palīdzības pieteikumu plūsma nodrošina, ka visi palīdzības pieteikumu pieteikumi izskatās vienādi neatkarīgi no saziņas kanāla, no kura tie ir saņemti. Palīdzības pieteikumu plūsma ļauj izsekot klientu ceļam pa dažādiem kanāliem, bet vienmēr palikt vienā un tajā pašā hibrīdajā palīdzības pieteikumā. Šādā veidā visa svarīgākā informācija par klientiem un viņu problēmām ir pieejama rokas stiepiena attālumā.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo
Create-rule-in-LiveAgent

Automatizējiet uzdevumus, lai ietaupītu laiku

Automatizācija ir būtiska klientu atbalsta funkcija, jo tā ietaupa daudz laika. Tā ļauj automatizēt parastus uzdevumus, izveidot darba plūsmas vai unikālus automatizācijas noteikumus atbilstoši Jūsu uzņēmuma vajadzībām.

Piemēram, automatizācijas noteikumi var automātiski piešķirt palīdzības pieteikumus (jebkurā posmā) atsevišķiem aģentiem vai nodaļām. Viss, kas jums jādara, ir jāizvēlas “trigeris”, un noteikums tiks izpildīts. LiveAgent automatizācijas noteikumus var balstīt uz jebkuru palīdzības pieteikuma parametru, notikumu vai laika nosacījumu.

Izlemiet, vai LiveAgent ir laba Gmail alternatīva Jūsu uzņēmumam, izmantojot mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju. Nav nepieciešama kredītkarte.

Uzlabojiet savu klientu apkalpošanu

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Tādēļ tā ir lieliska alternatīva Gmail. Pievienojieties tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha, O2 un Oksfordas universitāte, lai nodrošinātu pasaules klases atbalstu. Ar LiveAgent tas ir vienkārši. Sāciet  bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien. Nav nepieciešama kredītkarte.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent novērš klientu apkalpošanas neveiksmes

12% amerikāņu par galveno neapmierinātību ar klientu apkalpošanu uzskata “nepietiekamu ātrumu”. Statista

Social medias integrated into the help desk software

72% patērētāju uzskata, ka nepieciešamība skaidrot savu problēmu vairākiem cilvēkiem ir slikta klientu apkalpošana. Dimensional Research

Trešdaļa patērētāju apgalvo, ka apsver iespēju mainīt uzņēmumu jau pēc viena slikta klientu apkalpošanas gadījuma. American Express

72% patērētāju apgalvo, ka, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu, viņi sagaida, ka aģents “zinās, kas viņi ir, ko viņi ir iegādājušies, un zinās par viņu iepriekšējo sadarbību.” Microsoft

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kāds ir LiveAgent salīdzinājumā ar Gmail?

LiveAgent pretstatā Gmail piedāvā šādas papildu funkcijas: palīdzības pieteikumu funkcijas, atbalstu 24/7, tērzēšanu, zvanu centru un sociālo mediju integrāciju.

Kādas ir LiveAgent priekšrocības salīdzinājumā ar Gmail?

LiveAgent priekšrocības salīdzinājumā ar Gmail ietver lielāku klientu apmierinātību, klientu noturēšanu, klientu apkalpošanas izmaksu samazināšanos, samazinātu klientu neapmierinātību un labāku aģentu darba plūsmu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju