Apnicis Jūsu tīmekļa e-pasts?

Atklājiet, kāpēc LiveAgent ir labākā Gmail alternatīva tirgū.


Sākt | 14 dienas bez maksas


Skatiet to darbībā

Mūsu klienti

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat alternatīvu Gmail?

Var droši teikt, ka Gmail ir viens no populārākajiem un visplašāk izmantotajiem e-pasta pakalpojumiem. Mēs visi esam pieraduši pie bezmaksas krātuves, pogas “Izsūtīšanas atcelšana”, kā arī pie papildu noderīgām funkcijām, piemēram, atlikšanas, tagu vai mapju funkcijām. Varētu teikt, ka Gmail ir ideāls e-pasta risinājums privātpersonām. Tajā viss ir sakārtots un organizēts.

Tomēr, kad runa ir par Gmail lietošanu uzņēmējdarbībā, konkrēti, klientu apkalpošanā, ir daži ierobežojumi. Diemžēl Gmail neatbalsta universālu iesūtni ar daudzkanālu integrāciju vai vairāku aģentu vadības paneļa pārskatu. Abas šīs funkcijas ir būtiskas klientu apkalpošanas jomā. Ja meklējat Gmail alternatīvu atbalsta nodaļai, LiveAgent varētu būt īstais risinājums.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Importējiet e-pastus sistēmā LiveAgent un gūstiet labumu no mūsu
daudzkanālu klientu apkalpošanas risinājuma


LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Ultimate omni-channel help desk software experience

Jaudīgas palīdzības dienesta funkcijas

Ja meklējat Gmail alternatīvu saviem uzņēmumiem, apsveriet LiveAgent. LiveAgent ir vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijas un vairāk nekā 40 integrāciju. Izmantojiet mūsu jaudīgās analītikas un pārskatu sniegšanas funkcijas, spēļu elementu funkcijas vai iebūvēto zināšanu bāzi.

Ļaujiet LiveAgent veikt smago darbu, lai Jūs varētu koncentrēties uz jēgpilnu attiecību veidošanu ar saviem klientiem.

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Ieviesiet savā uzņēmumā universālo iesūtni un iegūstiet šādas priekšrocības:

Union icon

Lielāka klientu apmierinātība

LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes.

Increase icon

Lielāka aģentu produktivitāte

Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu jautājumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.

Phone icon

Saskarsmes punkts

Atbalsta komanda var apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem vienuviet.

Apmierināti klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.

badges
Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Izmantojiet universālās iesūtnes iespējas

Ideālai klientu apkalpošanas programmatūrai jābūt pārredzamai un viegli pieejamai visiem Jūsu nodaļas aģentiem. Tai jāatbalsta daudzkanālu integrācija un jānodrošina papildu palīdzības dienesta funkcijas, piemēram, automatizācija. LiveAgent universālā iesūtne to nodrošina.

LiveAgent universālā iesūtne ir gudrāka Jūsu pašreizējās e-pasta iesūtnes versija. Tā ļauj sūtīt un saņemt ziņojumus no vairākiem kanāliem, piemēram, e-pasta, tiešsaistes tērzēšanas, sociālajiem medijiem vai pat balss un video zvaniem. Tā novērš nepieciešamību pēc kontu koplietošanas un ierīču uzraudzības. Visi jaunie palīdzības pieteikumi tiek automātiski ievietoti LiveAgent vadības panelī, un tos var apskatīt un uz tiem atbildēt visi aģenti.

Universālā iesūtne ļauj pievienot tagus, atgādinājumus, iekšējās piezīmes, automatizēt palīdzības pieteikumu nodošanu nodaļām vai konkrētiem aģentiem un daudz ko citu. Ja meklējat Gmail alternatīvu savam uzņēmumam, apsveriet LiveAgent.

Sākt bezmaksas izmēģinājumu

Izmantojiet hibrīdo palīdzības pieteikumu plūsmu

Ja meklējat Gmail alternatīvu savam uzņēmumam, apsveriet LiveAgent. LiveAgent izmanto hibrīdo palīdzības pieteikumu plūsmu, kas ir būtiska funkcija klientu apkalpošanas jomā, jo tā palielina aģentu produktivitāti. Hibrīdā palīdzības pieteikumu plūsma nodrošina, ka visi palīdzības pieteikumu pieteikumi izskatās vienādi neatkarīgi no saziņas kanāla, no kura tie ir saņemti. Palīdzības pieteikumu plūsma ļauj izsekot klientu ceļam pa dažādiem kanāliem, bet vienmēr palikt vienā un tajā pašā hibrīdajā palīdzības pieteikumā. Šādā veidā visa svarīgākā informācija par klientiem un viņu problēmām ir pieejama rokas stiepiena attālumā.

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO

logo slido black
Create-rule-in-LiveAgent

Automatizējiet uzdevumus, lai ietaupītu laiku

Automatizācija ir būtiska klientu atbalsta funkcija, jo tā ietaupa daudz laika. Tā ļauj automatizēt parastus uzdevumus, izveidot darba plūsmas vai unikālus automatizācijas noteikumus atbilstoši Jūsu uzņēmuma vajadzībām.

Piemēram, automatizācijas noteikumi var automātiski piešķirt palīdzības pieteikumus (jebkurā posmā) atsevišķiem aģentiem vai nodaļām. Viss, kas jums jādara, ir jāizvēlas “trigeris”, un noteikums tiks izpildīts. LiveAgent automatizācijas noteikumus var balstīt uz jebkuru palīdzības pieteikuma parametru, notikumu vai laika nosacījumu.

Izlemiet, vai LiveAgent ir laba Gmail alternatīva Jūsu uzņēmumam, izmantojot mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju. Nav nepieciešama kredītkarte.

Uzlabojiet savu klientu apkalpošanu

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Tādēļ tā ir lieliska alternatīva Gmail. Pievienojieties tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha, O2 un Oksfordas universitāte, lai nodrošinātu pasaules klases atbalstu. Ar LiveAgent tas ir vienkārši. Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien. Nav nepieciešama kredītkarte.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent novērš klientu apkalpošanas neveiksmes


Slow customer support

Lēns reakcijas laiks

12% amerikāņu par galveno neapmierinātību ar klientu apkalpošanu uzskata “nepietiekamu ātrumu”. Statista

Social medias integrated into the help desk software

Trūkst skaidrības plašsaziņas līdzekļos

72% patērētāju uzskata, ka nepieciešamība skaidrot savu problēmu vairākiem cilvēkiem ir slikta klientu apkalpošana. Dimensional Research


Simple and efficient customer service

Klientu aizplūšana

Trešdaļa patērētāju apgalvo, ka apsver iespēju mainīt uzņēmumu jau pēc viena slikta klientu apkalpošanas gadījuma. American Express

Pārredzamības trūkums

72% patērētāju apgalvo, ka, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu, viņi sagaida, ka aģents “zinās, kas viņi ir, ko viņi ir iegādājušies, un zinās par viņu iepriekšējo sadarbību.” Microsoft

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Vēlaties salīdzināt mūs ar citiem risinājumiem?

Vēlaties uzzināt, kā mēs konkurējam ar citiem populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un iepazīstieties ar visām mūsu piedāvātajām iespējām.

Saistītie Raksti arGmail alternatīva
Vai meklējat alternatīvu Novocall? Neskatieties tālāk, LiveAgent var pārņemt darbu. Apskatiet tās galvenās iezīmes un iespējas jau tagad.

Vai meklējat alternatīvu Novocall?

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar dažādām funkcijām, kas uzlabo klientu apkalpošanu un reklāmas guvumu. Cena ir pieņemama, funkcijas pielāgojamas.

Liveagent ir labākais klientu atbalsta risinājums jūsu biznesam. Izmantojot noderīgus rīkus, vairāku kanālu pārklājumu un vairāk nekā 175 funkcijas, liveagent ir pareizā izvēle jūsu biznesam. Liveagent tērzēšanas logrīks ir ātrākais tirgū, un tērzēšanas ātrums ir 2,5 sekundes.

Vai meklējat Verloop alternatīvu?

LiveAgent ir laba alternatīva Verloop un Smartsupp programmatūrām, piedāvājot labāku klientu apmierinātību un integrācijas ar citiem rīkiem.

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā alternatīva Desk.com. Uzziniet priekšrocības un reģistrējieties bezmaksas 14 dienu izmēģinājumam bez jebkādiem nosacījumiem.

Meklējat labāku Help Desk programmatūru?

LiveAgent piedāvā pareizo funkciju daļu, tostarp biļešu tirdzniecības programmatūru, tērzēšanu un zvanu centru.

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketingu un automatizāciju. Uzlabojiet savu mārketingu, izmantojot LiveAgent Helpdesk programmatūru.

Nepieciešams uzlabot savu mārketinga reputāciju?

Uzlabot marketingu ar LiveAgent. Labā pirmā iespaida radīšana tiešsaistē var uzlabot mārketinga centienus. Izmantojiet palīdzības dienesta programmatūru un uzlabosiet klientu apmierinātību. Bezmaksas izmēģinājums 7 vai 30 dienas. Izvēlieties savu LiveAgent subdomēnu nosaukumu. Piedāvā konsjerža migrācijas pakalpojumus no citiem Helpdesk risinājumiem. Uzlabosies produktivitāte un klientu apmierinātība ar LiveAgent.

Meklējat alternatīvu Gorgias? Jūs esat īstajā vietā - izmēģiniet LiveAgent klientu atbalsta risinājumu! Iekļauta arī 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma versija.

Meklējat alternatīvu Gorgias?

Izmantojiet LiveAgent, lai uzlabotu klientu apkalpošanu ar dažādiem saziņas kanāliem un sasniegtu labāku biznesa rezultātu.

LiveAgent ir spēcīga alternatīva Qonvo. Tas nodrošina lielisku tiketu sistēmu un vissvarīgāko saziņas kanālu pārklājumu.

Vai meklējat Qonvo alternatīvu?

LiveAgent ir ideāla alternatīva uzņēmumu risinājumu platformām, piedāvājot labu atbalstu, integrācijas iespējas un uzlabo konversijas likmes.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x