Palīdzības pieteikumu lauki ir pielāgotie lauki, kurus parasti izmanto, lai iegūtu vairāk informācijas par palīdzības pieteikumiem. LiveAgent ļauj Jums izveidot neierobežotu skaitu pielāgotu palīdzības pieteikumu lauku.
Piemērs
Klients vēršas pie Jums, ziņojot par problēmu ar savu pasūtījumu. Saglabājot pasūtījuma ID pielāgotā palīdzības pieteikuma laukā, varat ietaupīt laiku, jo šī informācija ir pieejama tieši palīdzības pieteikuma informācijas lodziņā.
Atbildot vai rediģējot palīdzības pieteikumu, varat tam pievienot vairāk informācijas, pievienojot jaunus palīdzības pieteikuma laukus ar savu tekstu.



Create unlimited custom ticket fields
Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Palīdzības dienesta aprīkojums
Atklājiet, kāds aprīkojums ir nepieciešams efektīvai palīdzības dienesta izveidei un darbībai. Uzziniet par datoru un austiņu nozīmi, ātrdarbīga interneta pieslēguma nepieciešamību un veiktspējas uzlabošanas rīkiem. Pārliecinieties par LiveAgent priekšrocībām, kas nodrošina daudzkanālu klientu apkalpošanu un uzlabo lietotāju pieredzi.
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās
Uzziniet, kā efektīvi pārvaldīt palīdzības pieteikumu uzkrāšanos un uzlabot klientu apkalpošanu ar LiveAgent programmatūru. Risiniet neatrisinātus pieprasījumus, uzlabojiet aģentu veiktspēju un saglabājiet klientu apmierinātību. Izmēģiniet bezmaksas!
Palīdzības pieteikumu apvienošana
Ja kādreiz saņemat vairākus palīdzības pieteikumus par vieniem un tiem pašiem jautājumiem, apvienojiet palīdzības pieteikumus vienā un ietaupiet sev laiku.






