Meklējat alternatīvu Tawk ?

Noskaidrojiet, kāpēc LiveAgent ir labākā Tawk alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Neprasam kredītkarti    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Vai meklējat citādu risinājumu savam klientu atbalstam? Vai vēlaties sniegt atbalstu, izmantojot vairākus kanālus, un tādejādi sniegt klientiem daudzveidīgas iespējas sazināties?

Izmēģiniet LiveAgent. Liveagent ir jūsu palīdzības dienesta daudzkanālu risinājums. LiveAgent sniedz jums visu nepieciešamo, kas vajadzīgs, lai sniegtu labāku atbalstu.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

3 iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Iespējām bagātīgs

Vairāk nekā 175 rīki, lai atvieglotu darba plūsmu un padarītu to patīkamāku.

Pieejamas cenas

Liveagent tiek piedāvāts par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no mūsu trim maksas paketēm vai izvēlieties atsevišķus rīkus, lai pielāgotu savam palīdzības dienestam.

Uzlabota apmierinātība

Liveagent palielina klientu apmierinātību un uzlabo reklāmguvumu līmeni.

Tawk pret LiveAgent detalizēti

Iespējas Liveagent Tawk
Pieteikumu sistēma
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
Liveagent piedāvā pieteikumu sistēmu.
Tawk piedāvā pieteikumu sistēmu.
Tiešsaistes čats
Tiešsaistes čata logrīks, ko var ievietot jebkurā tīmekļa vietnē.
Liveagent piedāvā Tiešsaistes čatu.
Tawk piedāvā Tiešsaistes čatu.
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
Liveagent piedāvā zvanu centru.
Tawk nepiedāvā zvanu centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
Liveagent piedāvā pašapkalpošanās portālu.
Tawk nepiedāvā pašapkalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija, kas seko visiem komentāriem, pieminējumiem un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
Liveagent piedāvā Facebook integrāciju.
Tawk nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas ietver visas piezīmes un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
Liveagent piedāvā Twitter integrāciju.
Tawk nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas importē visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumime. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju atbalsta dienesta programmatūras.
Liveagent piedāvā Instagram integrāciju.
Tawk nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas importē visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un pārraidīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju atbalsta dienesta programmatūras.
Liveagent piedāvā Viber integrāciju.
Tawk nepiedāvā Viber integrāciju.
zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas rokasgrāmatas, biežāk uzdotie jautājumi un padomi.
Liveagent piedāvā zināšanu bāzi.
Tawk piedāvā zināšanu bāzi.
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas jūsu zināšanu bāzē.
Liveagent piedāvā klientu forumu.
Tawk piedāvā klientu forumu.
Automatizācija un Komandas
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu uzdevumu atkārtošanos.
Liveagent piedāvā automatizāciju un komandas.
Tawk nepiedāvā automatizāciju un komandas.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām darboties kopā.
Liveagent piedāvā API funkcijas.
Tawk piedāvā API funkcijas.
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj zvanītājus tālruņa sistēmā pārvirzīt pirms sākas saruna ar operatoru - cilvēku .
Liveagent piedāvā IVR līdzekļus.
Tawk nepiedāvā IVR līdzekļus.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
Liveagent piedāvā videozvanus.
Tawk nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tās netiek dzēstas — tos var apskatīt jebkurā laikā.
Liveagent piedāvā neierobežotu vēsturi.
Tawk piedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežotas tīmekļa vietnes
Programmatūru var lietot kopā ar neierobežotu skaitu tīmekļa vietņu.
Liveagent piedāvā darbu ar neierobežotu vietņu skaitu.
Tawk piedāvā darbu ar neierobežotu vietņu skaitu.
Neierobežots čata pogu skaits
Jūs varat izvietot neierobežotu skaitu čata pogu savās tīmekļa vietnēs.
Liveagent piedāvā neierobežotu skaitu čata pogas.
Tawk piedāvā neierobežotu skaitu čata pogas.
Neierobežots Pieteikumu/Vēstuļu skaits
Variet saņemt neierobežotu skaitu e-pasta ziņas un pieteikumus.
Liveagent piedāvā neierobežotu skaitu e-pasta ziņas un pieteikumus.
Tawk piedāvā neierobežotu skaitu e-pasta ziņas un pieteikumus.
Neierobežota zvanu ierakstīšana
Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un jebkurā laikā atskaņojiet ierakstu.
Liveagent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
Tawk nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu.
Neierobežots diennakts atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniegto pieprasījumu skaitu.
Liveagent piedāvā neierobežotu diennakts atbalstu.
Tawk piedāvā neierobežotu diennakts atbalstu.
app installation - illustration

Iegūstiet vairāk savam biznesam

Tiešsaistes čats ir viena lieta, bet kā būtu ar ko vairāk? Klienti neierodas tikai pa vienu kanālu, tāpēc vislabākais ir aptvert pēc iespējas daudzus no tiem. Nodrošiniet atbalstu, izmantojot arī e-pastu, sociālos medijus, zvanu centru un zināšanu bāzi. Liveagent cita starpā atbalsta pat Instagram.

Liveagent pieteikumu sistēma par visu parūpējas, tāpēc jūsu komunikācijā nebūs sajukuma. Viss tiek sakārtots, kā tam būtu jābūt.

Ātrākais tiešsaistes čats

Mēs zinam, ka tiešsaistes čats ir tas, kas jūs interesē vispirms. Kāpēc gan neņemt ātrāko? Liveagent logrīka uzrādītais ātrums ir 2,5 sekundes.

Turklāt jūs varat uzzināt, ko vēlas jūsu klienti, vēl kamēr viņi to raksta. Sagatavojiet atbildi, pirms jautājums tiek nosūtīts, un pārsteidziet klientus ar savu ātrumu.

Watch the website loading time
Savings illustration

Jūsu aģenti ir jūsu lepnums

Turieties kopā ar cilvēkiem, kurus pazīstat un kuriem uzticaties, un maksājiet tikai par rīkiem. Lieliskai palīdzības dienesta programmatūrai nav jābūt dārgai. Liveagent ir trīs lieliski apmaksātas paketes, kas ir komplektētas ar rīkiem un līdzekļiem, lai palīdzētu jums nodrošināt labāku atbalstu.

Skatiet mūsu paketes un uzziniet vairāk.

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Men shaking hands - illustration

Vai meklējat citādu palīdzības dienesta programmatūru?

Liveagent ir 2020. gadā visvairāk skatītā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra MVU. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk strādājot ar LiveAgent.

Ietaupiet ar LiveAgent

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

“Kas

“LiveAgent

“Kāpēc

“LiveAgent

“Kādas

“LiveAgent

Related Articles to Tawk alternatīva
Meklējiet īsto alternatīvu osTicket? Salīdziniet LiveAgent un osTicket tagad un iegūstiet labāku klientu atbalsta programmatūru jau šodien.

Meklējiet alternatīvu osTicket?

Liveagent ir platforma, kas piedāvā dažādus rīkus, lai sazinātos ar klientiem un uzlabotu reklāmguvumu. Tā piedāvā iespēju īstenot reāllaika čatu, sekot un atbildēt uz sociālo tīklu ziņām, veikt videočatus un izmantot interaktīvo balss atbildi. Tā arī ļauj reģistrēt un saglabāt visus zvanus, kas veikti, izmantojot platformu. Liveagent piedāvā arī zināšanu bāzes veidošanu, forumus un pieteikumu apstrādes automātizāciju.

LiveAgent ir Hiver alternatīva, kas var apstrādāt vairākas e-pasta iesūtnes un vairākus saziņas kanālus. Uzziniet vairāk par LiveAgent.

Meklējat alternatīvu Hiver?

LiveAgent tiek plaši izmantots klientu atbalsta nodrošināšanai un uzņēmumu produktivitātes uzlabošanai. Vairāki klienti atzinuši, ka tas ir viegli lietojams un uzlabo to darbību. Daži pat ziņo par iespaidīgu klientu pieaugumu pēc tā izmantošanas. LiveAgent piedāvā daudz integācijas un funkcijas, kā arī ir pieejams par saprātīgu cenu, padarot to par ideālu risinājumu dinamiskiem tiešsaistes biznesiem.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Meklējat alternatīvu Dixa?

LiveAgent ir lielisks rīks, kas var uzlabot klientu atbalstu un produktivitāti arī dinamiskajā tiešsaistes biznesā, tā ir lieliska alternatīva citiem produktiem ar pievienoto vērtību, un to izmanto dažādas uzņēmējdarbības nozari. Šis rīks ir viegli lietojams un piedāvā daudz funkciju, kas var nodrošināt labāku atbalstu klientiem, kas spēj padarīt spēlētājus apmierinātus un uzlabot pārdošanas apjomus.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Meklējat Extend alternatīvu?

Liveagent piedāvā bagātīgu funkciju klāstu par saprātīgu cenu, ieskaitot vienoto iesūtni un vairāk nekā 175 funkcijas, lai uzlabotu produktivitāti un padarītu darbu patīkamāku. Uzņēmumi iegūst vairāk laika, atrisinot vairāk klientu pieprasījumu un pielāgojot servisu.

Pārejiet no Hesk uz LiveAgent un iegūstiet daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas pārvalda sociālos medijus un īpaši ātru čata logrīku.

Meklējat Alternatīvu Hesk?

LiveAgent ir lielisks rīks klientu apkalpošanai, ko iesaka vairāki uzņēmumi un kuru izmanto jau vairāki mēnešus. To pielieto dažādiem mērķiem, piemēram, palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus vai uzlabot klientu atbalstu. LiveAgent var palīdzēt ātri atrisināt problēmas un uzlabot komunikāciju ar klientiem, ātri atbildot uz klientu jautājumiem un saziņojoties ar tiem visdažādākajos veidos.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju