Vai meklējat citādu risinājumu savam klientu atbalstam? Vai vēlaties sniegt atbalstu, izmantojot vairākus kanālus, un tādejādi sniegt klientiem daudzveidīgas iespējas sazināties?
Izmēģiniet LiveAgent. Liveagent ir jūsu palīdzības dienesta daudzkanālu risinājums. LiveAgent sniedz jums visu nepieciešamo, kas vajadzīgs, lai sniegtu labāku atbalstu.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Vairāk nekā 175 rīki, lai atvieglotu darba plūsmu un padarītu to patīkamāku.
Liveagent tiek piedāvāts par saprātīgu cenu. Izvēlieties vienu no mūsu trim maksas paketēm vai izvēlieties atsevišķus rīkus, lai pielāgotu savam palīdzības dienestam.
Liveagent palielina klientu apmierinātību un uzlabo reklāmguvumu līmeni.
Iespējas | Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu par brīvu! Kredītkarte nav nepieciešama. | Tawk |
---|---|---|
Pieteikumu sistēma
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus. | Liveagent piedāvā pieteikumu sistēmu. | Tawk piedāvā pieteikumu sistēmu. |
Tiešsaistes čats
Tiešsaistes čata logrīks, ko var ievietot jebkurā tīmekļa vietnē. | Liveagent piedāvā Tiešsaistes čatu. | Tawk piedāvā Tiešsaistes čatu. |
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali. | Liveagent piedāvā zvanu centru. | Tawk nepiedāvā zvanu centru. |
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam. | Liveagent piedāvā pašapkalpošanās portālu. | Tawk nepiedāvā pašapkalpošanās portālu. |
Facebook
Facebook integrācija, kas seko visiem komentāriem, pieminējumiem un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras. | Liveagent piedāvā Facebook integrāciju. | Tawk nepiedāvā Facebook integrāciju. |
Twitter
Twitter integrācija, kas ietver visas piezīmes un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras. | Liveagent piedāvā Twitter integrāciju. | Tawk nepiedāvā Twitter integrāciju. |
Instagram
Instagram integrācija, kas importē visus komentārus, pieminējumus un pārveido tos par pieteikumime. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju atbalsta dienesta programmatūras. | Liveagent piedāvā Instagram integrāciju. | Tawk nepiedāvā Instagram integrāciju. |
Viber
Viber integrācija, kas importē visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un pārraidīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju atbalsta dienesta programmatūras. | Liveagent piedāvā Viber integrāciju. | Tawk nepiedāvā Viber integrāciju. |
zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas rokasgrāmatas, biežāk uzdotie jautājumi un padomi. | Liveagent piedāvā zināšanu bāzi. | Tawk piedāvā zināšanu bāzi. |
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas jūsu zināšanu bāzē. | Liveagent piedāvā klientu forumu. | Tawk piedāvā klientu forumu. |
Automatizācija un Komandas
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu uzdevumu atkārtošanos. | Liveagent piedāvā automatizāciju un komandas. | Tawk nepiedāvā automatizāciju un komandas. |
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām darboties kopā. | Liveagent piedāvā API funkcijas. | Tawk piedāvā API funkcijas. |
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj zvanītājus tālruņa sistēmā pārvirzīt pirms sākas saruna ar operatoru - cilvēku . | Liveagent piedāvā IVR līdzekļus. | Tawk nepiedāvā IVR līdzekļus. |
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem. | Liveagent piedāvā videozvanus. | Tawk nepiedāvā videozvanus. |
Neierobežota vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tās netiek dzēstas — tos var apskatīt jebkurā laikā. | Liveagent piedāvā neierobežotu vēsturi. | Tawk piedāvā neierobežotu vēsturi. |
Neierobežotas tīmekļa vietnes
Programmatūru var lietot kopā ar neierobežotu skaitu tīmekļa vietņu. | Liveagent piedāvā darbu ar neierobežotu vietņu skaitu. | Tawk piedāvā darbu ar neierobežotu vietņu skaitu. |
Neierobežots čata pogu skaits
Jūs varat izvietot neierobežotu skaitu čata pogu savās tīmekļa vietnēs.
| Liveagent piedāvā neierobežotu skaitu čata pogas. | Tawk piedāvā neierobežotu skaitu čata pogas. |
Neierobežots Pieteikumu/Vēstuļu skaits
Variet saņemt neierobežotu skaitu e-pasta ziņas un pieteikumus. | Liveagent piedāvā neierobežotu skaitu e-pasta ziņas un pieteikumus. | Tawk piedāvā neierobežotu skaitu e-pasta ziņas un pieteikumus. |
Neierobežota zvanu ierakstīšana
Ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un jebkurā laikā atskaņojiet ierakstu. | Liveagent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu. | Tawk nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstīšanu. |
Neierobežots diennakts atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniegto pieprasījumu skaitu. | Liveagent piedāvā neierobežotu diennakts atbalstu. | Tawk piedāvā neierobežotu diennakts atbalstu. |
Tiešsaistes čats ir viena lieta, bet kā būtu ar ko vairāk? Klienti neierodas tikai pa vienu kanālu, tāpēc vislabākais ir aptvert pēc iespējas daudzus no tiem. Nodrošiniet atbalstu, izmantojot arī e-pastu, sociālos medijus, zvanu centru un zināšanu bāzi. Liveagent cita starpā atbalsta pat Instagram.
Liveagent pieteikumu sistēma par visu parūpējas, tāpēc jūsu komunikācijā nebūs sajukuma. Viss tiek sakārtots, kā tam būtu jābūt.
Mēs zinam, ka tiešsaistes čats ir tas, kas jūs interesē vispirms. Kāpēc gan neņemt ātrāko? Liveagent logrīka uzrādītais ātrums ir 2,5 sekundes.
Turklāt jūs varat uzzināt, ko vēlas jūsu klienti, vēl kamēr viņi to raksta. Sagatavojiet atbildi, pirms jautājums tiek nosūtīts, un pārsteidziet klientus ar savu ātrumu.
Turieties kopā ar cilvēkiem, kurus pazīstat un kuriem uzticaties, un maksājiet tikai par rīkiem. Lieliskai palīdzības dienesta programmatūrai nav jābūt dārgai. Liveagent ir trīs lieliski apmaksātas paketes, kas ir komplektētas ar rīkiem un līdzekļiem, lai palīdzētu jums nodrošināt labāku atbalstu.
Skatiet mūsu paketes un uzziniet vairāk.
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
Liveagent ir 2020. gadā visvairāk skatītā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra MVU. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk strādājot ar LiveAgent.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Vai vēlaties uzzināt, kā vērtējam citus populārus risinājumus? Skatiet mūsu salīdzināšanas lapas un redziet visu, kas ir mūsu piedāvājumā.
Meklējiet alternatīvu osTicket?
Liveagent piedāvā uzticamu klientu apkalpošanas programmatūru ar bagātīgu pakotni par pieņemamu cenu, nodrošinot labāku darbplūsmu un reklāmguvumu.
Meklējat alternatīvu Birdseed?
Gan ģiska komunikācija, laba klientu apkalpošana un izvairīšanās no negatīvas valodas uzlabo klientu lojalitāti. LiveAgent ir laba programmatūra klientu apkalpošanai.
Meklējiet alternatīvu Userlike?
LiveAgent rada lielisku atbalstu klientiem, uzlabojot komunikāciju, palielinot apmierinātību un nodrošinot precīzu atbalstu. Tam ir arī laba statistika un lietojums ir vienkāršs.
Meklējat alternatīvu Kustomer?
Peter Komornik's LiveAgent combines online chat, application processing, and automation to provide unparalleled customer support. Start your free 14-day trial now!
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem