Iespējams, ka jūs nepārzinat piepārdošanas un šķērspārdošanas jēdzienus vai arī jaucat abus terminus. Tomēr mēs vēlamies dot jums dažus vienkāršus padomus: abi šie paņēmieni palīdzēs jums radīt lielāku pārdošanas apjomu.
Iespējams, ka jūs nepārzinat piepārdošanas un šķērspārdošanas jēdzienus vai arī jaucat abus terminus. Tomēr mēs vēlamies dot jums dažus vienkāršus padomus: abi šie paņēmieni palīdzēs jums radīt lielāku pārdošanas apjomu. Gandrīz visi tiešsaistes veikali izmanto šīs stratēģijas, un jums arī tas jādara!
Ja iepērkaties tiešsaistē, jums noteikti jau ir pieejamas dažādas piepārdošanas un šķērspārdošanas stratēģijas. Iespējams, ka dažas no tām esat ievērojuši, bet daudzas ir tik smalkas, ka galu galā ir jābrīnās, ka iztērēta tik daudz nauda līdz brīdim, kad pirkums pabeigts, bet nopirkta tikai viena prece.
Šķērspārdošana nozīmē piedāvāt (potenciālajam) klientam produktu, kas ir saistīts ar produktu, kuru viņš plāno iegādāties. Piemēram, ja klients iegādājas datorpeli, iesakiet iegādāties arī jaunu peles paliktni vai tastatūru.
Piepārdošana ir mārketinga un pārdošanas tehnika, kuras ietvaros potenciālajam klientam vai pasūtītājam tiek piedāvāts produkts vai pakalpojums, kas ir līdzīgs tam, ko viņi vēlas iegādāties vai ir nopirkuši, bet dārgāks variants. Tas var būt, piemēram, jauninājums vai papildus pievienojumprogramma.
Šajās definīcijās esam minējuši klientus un potenciālos klientus: jāņem vērā, ka šīs tehnikas tiek izmantotas ne tikai ar esošajiem klientiem. Šādas metodes var izmantot arī, lai mudinātu potenciālos klientus tērēt vairāk.
Lai nodrošinātu, ka jūsu šķērspārdošanas un/vai piepārdošanas darbības nes rezultātus, ievērojiet divus zelta noteikumus:
Šķērspārdošanai: precēm jābūt savstarpēji papildinošām. Piedāvātajām precēm vai pakalpojumiem ir jāiet “roku rokā”. Kā minēts iepriekš, ja jūsu klients iepērkas datorpiederumus, nepiedāvājiet tiem citus, nesaistītus elektroniskos produktus, piemēram, tosterus vai blenderus.
Piepārdošanai: precēm jābūt savstarpēji papildinošiem. Piedāvātajām precēm vai pakalpojumiem ir jāiet “roku rokā”. Kā minēts iepriekš, ja jūsu klients iepērkas pie datora piederumiem, nepiedāvājiet tiem citus nesaistītus elektroniskos produktus, piemēram, tosterus vai blenderus.
Ievērojams pārdošanas apjoma pieaugums: ja jūs īstenojat šķērspārdošanas stratēģijas, jūs varat uzlabot savu pārdošanas apjomu par 30%, kas ir diezgan nozīmīgs skaitlis, un tas var radīt būtiskas izmaiņas lielākajai daļai uzņēmumu.
Vērtības nodrošināšana patērētājiem: piedāvājot klientiem vairāk personalizētu produktu, viņi jutīsies apmierinātāki ar jūsu uzņēmumu. Galu galā klienti alkst personalizēties, jo tas parāda, ka uzņēmumam ir pietiekami daudz rūp iepazīt viņus un viņu intereses.
Pircēju lojalitātes palielināšana: izpildot visas klientu vajadzības, jūsu klienti kļūs uzticamāki jūsu uzņēmumam. Viņi atgriezīsies, lai iegādātos citus produktus no jums, jo zina, ka spēs atrast visu, ko meklē.
Tad kāds ir labākais veids, kā piepārdot un šķērspārdot? Viens no labākajiem veidiem ir informēt klientus par atbilstošiem piedāvājumiem, izmantojot e-pastus. Tālāk apkopotas e-pasta tematu rindiņas un e-pasta sagataves, kas palīdzēs sākt darbu.
We noticed that you left your shopping cart full of cool stuff.
We think you could add a few more things to make sure you’ve got everything you need for [what items are used for].
Here’s a list of products that you might want to consider adding to your cart before you complete your purchase:
[A List of products with pictures]
We hope this helps!
You bought [product] recently.
As it’s just one part of our [collection] line, I thought you should know that you can get additional products that will make your experience with [product] even better.
Here’s what we’ve got for you:
[A List of products with pictures]
Think it through, and let us know if we can do anything more for you.
And remember that you can test our products for 30 days and return them if you are not satisfied.
[Button] Check out our returns policy.
Free shipping. Free returns.
We noticed that you’ve been using [product(s)/service(s)] for quite some time. We’re super grateful that you trust us with helping you [what product is helping with].
I’m reaching out today with a small tip about the upgraded version of [product/service].
By purchasing [upgraded version], you’ll get [value the new version brings].
Think about it. I’ll be happy to answer any of your questions.
In the last few months, we’ve refreshed the [product line/certain product].
You bought the previous version on [date of the previous purchase], so I thought I should let you know that you can now take your experience with [company] products to the next level.
We’ve added [X] new feature(s) and improved [Y] process(es).
Not to mention that we started a community forum for [product] users.
If you want to check out what’s so great about the new [product], just hit the button below:
[Button] Show me what’s new
Free 30-day trial with no credit card input?
That's right! Get started with LiveAgent today. Save these email templates and send them out from LiveAgent with a single click.
Pēcpārdošanas e-pasta sagataves
Tekstā ir apskatīti dažādi mārketinga strādājumi, kā atbalstīt klientus un veidot uzņēmuma savienojumu ar tiem. Tiek izceltas dažādas personalizētas e-pasta sagataves, kā arī uzsvērts praktisku un efektīvu saziņas kanālu nozīmīgums mārketingā. Tiek sniegti arī piemēri par to, kā iekļaut un novērtēt jaunus klientus. Pirktāju disonanse var samazināt ar tūlītēju problēmu risināšanu un ērtu atbalsta iegūšanas veidu.
Pirmspārdošanas e-pasta sagataves
Tekstā apskatīti dažādi mārketinga stratēģiju veidi, tostarp aptaujas, produktu pārdošanas un kupona e-pastu sagataves. Ieteicams piedāvāt palīdzību un atlaides, lai iegūtu atsauksmes no klientiem un veicinātu pārdošanu. Klientu vērtības piedāvājumi var būt izdevīgi uzņēmumam, bet tikai neliela daļa saprot un apzinās to. E-pasti var būt efektīva komunikācijas forma ar lojalitātes programmu dalībniekiem, lai palielinātu pirkumu biežumu un summu, ko tērē klienti. Svarīgi ir piedāvāt jaudīgas sagataves ar atbilstošu informāciju un radošu dizainu, lai veidotu attiecības ar klientiem un veicinātu veikumu digitālajā mārketingā.
Gadījuma izpētes e-pasta sagataves
Case studies are a key element of content strategy for many marketers. They provide social proof that your business can help potential customers solve their problems. Case studies should be written in the third person from an independent reporter's perspective and should include facts and figures that demonstrate the quality of your products or services. They are best suited for the evaluation stage of the buying process, when potential customers are already familiar with your offerings. Unlike other content used in this stage, case studies are focused on demonstrating the best of what your brand has to offer and how it has already helped customers achieve their goals or overcome obstacles. Avoid overselling and instead focus on how you can solve specific problems, bolstering your story with factual quotes from previous clients.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team