Iespējams, ka jūs nepārzinat piepārdošanas un šķērspārdošanas jēdzienus vai arī jaucat abus terminus. Tomēr mēs vēlamies dot jums dažus vienkāršus padomus: abi šie paņēmieni palīdzēs jums radīt lielāku pārdošanas apjomu. Gandrīz visi tiešsaistes veikali izmanto šīs stratēģijas, un jums arī tas jādara!
Ja iepērkaties tiešsaistē, jums noteikti jau ir pieejamas dažādas piepārdošanas un šķērspārdošanas stratēģijas. Iespējams, ka dažas no tām esat ievērojuši, bet daudzas ir tik smalkas, ka galu galā ir jābrīnās, ka iztērēta tik daudz nauda līdz brīdim, kad pirkums pabeigts, bet nopirkta tikai viena prece.
Šķērspārdošana nozīmē piedāvāt (potenciālajam) klientam produktu, kas ir saistīts ar produktu, kuru viņš plāno iegādāties. Piemēram, ja klients iegādājas datorpeli, iesakiet iegādāties arī jaunu peles paliktni vai tastatūru.
Piepārdošana ir mārketinga un pārdošanas tehnika, kuras ietvaros potenciālajam klientam vai pasūtītājam tiek piedāvāts produkts vai pakalpojums, kas ir līdzīgs tam, ko viņi vēlas iegādāties vai ir nopirkuši, bet dārgāks variants. Tas var būt, piemēram, jauninājums vai papildus pievienojumprogramma.
Šajās definīcijās esam minējuši klientus un potenciālos klientus: jāņem vērā, ka šīs tehnikas tiek izmantotas ne tikai ar esošajiem klientiem. Šādas metodes var izmantot arī, lai mudinātu potenciālos klientus tērēt vairāk.
Lai nodrošinātu, ka jūsu šķērspārdošanas un/vai piepārdošanas darbības nes rezultātus, ievērojiet divus zelta noteikumus:
Šķērspārdošanai: precēm jābūt savstarpēji papildinošām. Piedāvātajām precēm vai pakalpojumiem ir jāiet “roku rokā”. Kā minēts iepriekš, ja jūsu klients iepērkas datorpiederumus, nepiedāvājiet tiem citus, nesaistītus elektroniskos produktus, piemēram, tosterus vai blenderus.
Piepārdošanai: precēm jābūt savstarpēji papildinošiem. Piedāvātajām precēm vai pakalpojumiem ir jāiet “roku rokā”. Kā minēts iepriekš, ja jūsu klients iepērkas pie datora piederumiem, nepiedāvājiet tiem citus nesaistītus elektroniskos produktus, piemēram, tosterus vai blenderus.
Ievērojams pārdošanas apjoma pieaugums: ja jūs īstenojat šķērspārdošanas stratēģijas, jūs varat uzlabot savu pārdošanas apjomu par 30%, kas ir diezgan nozīmīgs skaitlis, un tas var radīt būtiskas izmaiņas lielākajai daļai uzņēmumu.
Vērtības nodrošināšana patērētājiem: piedāvājot klientiem vairāk personalizētu produktu, viņi jutīsies apmierinātāki ar jūsu uzņēmumu. Galu galā klienti alkst personalizēties, jo tas parāda, ka uzņēmumam ir pietiekami daudz rūp iepazīt viņus un viņu intereses.
Pircēju lojalitātes palielināšana: izpildot visas klientu vajadzības, jūsu klienti kļūs uzticamāki jūsu uzņēmumam. Viņi atgriezīsies, lai iegādātos citus produktus no jums, jo zina, ka spēs atrast visu, ko meklē.
Tad kāds ir labākais veids, kā piepārdot un šķērspārdot? Viens no labākajiem veidiem ir informēt klientus par atbilstošiem piedāvājumiem, izmantojot e-pastus. Tālāk apkopotas e-pasta tematu rindiņas un e-pasta sagataves, kas palīdzēs sākt darbu.
We noticed that you left your shopping cart full of cool stuff.
We think you could add a few more things to make sure you’ve got everything you need for [what items are used for].
Here’s a list of products that you might want to consider adding to your cart before you complete your purchase:
[A List of products with pictures]
We hope this helps!
You bought [product] recently.
As it’s just one part of our [collection] line, I thought you should know that you can get additional products that will make your experience with [product] even better.
Here’s what we’ve got for you:
[A List of products with pictures]
Think it through, and let us know if we can do anything more for you.
And remember that you can test our products for 30 days and return them if you are not satisfied.
[Button] Check out our returns policy.
Free shipping. Free returns.
We noticed that you’ve been using [product(s)/service(s)] for quite some time. We’re super grateful that you trust us with helping you [what product is helping with].
I’m reaching out today with a small tip about the upgraded version of [product/service].
By purchasing [upgraded version], you’ll get [value the new version brings].
Think about it. I’ll be happy to answer any of your questions.
In the last few months, we’ve refreshed the [product line/certain product].
You bought the previous version on [date of the previous purchase], so I thought I should let you know that you can now take your experience with [company] products to the next level.
We’ve added [X] new feature(s) and improved [Y] process(es).
Not to mention that we started a community forum for [product] users.
If you want to check out what’s so great about the new [product], just hit the button below:
[Button] Show me what’s new
Lai nodrošinātu, ka jūsu piepārdošanas/šķērspārdošanas stratēģijas darbojas, jums ir jāpersonificē savā ziņā atspoguļoto piedāvājumu. Nemēģiniet šķērspārdot visu visiem, jo tas vienkārši nedarbosies. Pielāgojiet piedāvājumu klienta pašreizējiem vai vēsturiskajiem pirkumiem. Jūsu e-pastā būtu jāiekļauj arī to citu preču attēli, kurus vēlaties ieteikt saviem klientiem vai potenciālajiem klientiem — nepaļaujieties tikai uz tekstu.
Jo tas pozitīvi ietekmēs jūsu uzņēmuma ienākumus. Piepārdošana un šķērspārdošana ir stratēģijas, kas var palīdzēt vienkārši un praktiski iegūt lielāku pārdošanas apjomu. Galvenā šo paņēmienu priekšrocība ir tā, ka pārdošanas process ir 100% individualizēts, un klienti jūt, ka jūs patiešām darāt visu, lai uzlabotu viņu pieredzi un atvieglotu viņu dzīvi.
Piepārdošanas/šķērspārdošanas darbību rezultāti ir atkarīgi no daudziem faktoriem. Tāpēc daži uzņēmumi to dara labāk nekā citi. Piemēram, aptuveni 35% no Amazon ieņēmumiem rada šķērspārdošana (avots), tāpēc šī metode viņiem noteikti darbojas. Invespo norāda, ka personalizētā šķērspārdošana veido 26% no to ieņēmumiem (avots).
Free 14-day trial with no credit card input?
That's right! Get started with LiveAgent today. Save these email templates and send them out from LiveAgent with a single click.
Pirmspārdošanas e-pasta sagataves
Tekstā apskatīti digitālā mārketinga veidi, kā atlaides un kuponu piedāvājumi varētu uzlabot pārdošanas stratēģiju. Galvenais uzdevums ir uzlabot klienta piedāvājumu, lai uzņēmums varētu gūt panākumus. E-pasta sagataves var palīdzēt uzlabot zīmola atpazīstamību un uzticamību, pieminot to, ka E-pasta sagataves ir atkarīgas no pieminējuma veida un mērķa.
E-komercijas novirzīšanas e-pasta sagataves
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzņēmumiem pielāgoties jaunajiem klientu apkalpošanas trendiem. E-pasta sagataves var palīdzēt veidot zīmola atpazīstamību un uzticamību. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un daudzus citus risinājumus uzņēmumiem. Atbalsta portāls un datu migrācija ir pieejami.
Viesemuāru publikācijas var būt efektīva satura mārketinga taktika, lai uzlabotu zīmola atpazīstamību un palielinātu datplūsmu. Viesemuāru rakstīšana ietver rakstu rakstīšanu trešo pušu tīmekļa vietnēs/emuāros. E-pasta tematu rindiņas, kas paredzētas viesu publikāciju izcelšanai, var būt lietderīgas, lai iegūtu piekļuvi citiem emuāriem. Pēc tam, kad esat ieguvis savu vietu viesu rakstīšanai emuāros, varat pielāgot viesu publikācijas ieskatu e-pastu kā sagatavi. Sagatavēs jāietver pieprasījums pēc sadarbības un jūsu satura paraugos.
Uzņēmuma paziņojuma e-pasta sagataves
Tekstā ir runāts par aptauju nozīmību, lai uzlabotu mārketinga stratēģijas un pārsniegtu klientu cerības. Iesakām piedāvāt palīdzību vai atlaides kā stimulu, nodrošināt saīsinātu aptauju, paskaidrot mērķi un izteikt pateicību pēc aptaujas pabeigšanas. Klienti arī novērtēs informēšanu par aptaujas rezultātiem. Teksts sniedz informāciju par zināšanu bāzēm, atsauksmju apkopošanu, noturēšanu uzņēmumā un piesaistošu aptauju sagatavēm. E-pasta sagataves jauna zīmola pieminēšanai.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem