Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Piepārdošanas/šķērspārdošanas e-pasta sagataves

Piepārdošanas/šķērspārdošanas e-pasta sagataves

Iespējams, ka jūs nepārzinat piepārdošanas un šķērspārdošanas jēdzienus vai arī jaucat abus terminus. Tomēr mēs vēlamies dot jums dažus vienkāršus padomus: abi šie paņēmieni palīdzēs jums radīt lielāku pārdošanas apjomu. Gandrīz visi tiešsaistes veikali izmanto šīs stratēģijas, un jums arī tas jādara!

Ja iepērkaties tiešsaistē, jums noteikti jau ir pieejamas dažādas piepārdošanas un šķērspārdošanas stratēģijas. Iespējams, ka dažas no tām esat ievērojuši, bet daudzas ir tik smalkas, ka galu galā ir jābrīnās, ka iztērēta tik daudz nauda līdz brīdim, kad pirkums pabeigts, bet nopirkta tikai viena prece.

Kas īsti ir piepārdošana un šķērspārdošana?

Šķērspārdošana nozīmē piedāvāt (potenciālajam) klientam produktu, kas ir saistīts ar produktu, kuru viņš plāno iegādāties. Piemēram, ja klients iegādājas datorpeli, iesakiet iegādāties arī jaunu peles paliktni vai tastatūru.

Piepārdošana ir mārketinga un pārdošanas tehnika, kuras ietvaros potenciālajam klientam vai pasūtītājam tiek piedāvāts produkts vai pakalpojums, kas ir līdzīgs tam, ko viņi vēlas iegādāties vai ir nopirkuši, bet dārgāks variants. Tas var būt, piemēram, jauninājums vai papildus pievienojumprogramma.

Šajās definīcijās esam minējuši klientus un potenciālos klientus: jāņem vērā, ka šīs tehnikas tiek izmantotas ne tikai ar esošajiem klientiem. Šādas metodes var izmantot arī, lai mudinātu potenciālos klientus tērēt vairāk.

Lazy Oaf šķērspārdošana

Šķērspārdošanas un piepārdošanas zelta likumi

Lai nodrošinātu, ka jūsu šķērspārdošanas un/vai piepārdošanas darbības nes rezultātus, ievērojiet divus zelta noteikumus:

Šķērspārdošanai: precēm jābūt savstarpēji papildinošām. Piedāvātajām precēm vai pakalpojumiem ir jāiet “roku rokā”. Kā minēts iepriekš, ja jūsu klients iepērkas datorpiederumus, nepiedāvājiet tiem citus, nesaistītus elektroniskos produktus, piemēram, tosterus vai blenderus.

Piepārdošanai: precēm jābūt savstarpēji papildinošiem. Piedāvātajām precēm vai pakalpojumiem ir jāiet “roku rokā”. Kā minēts iepriekš, ja jūsu klients iepērkas pie datora piederumiem, nepiedāvājiet tiem citus nesaistītus elektroniskos produktus, piemēram, tosterus vai blenderus.

Piepārdošanas un šķērspārdošanas galvenās priekšrocības

Ievērojams pārdošanas apjoma pieaugums: ja jūs īstenojat šķērspārdošanas stratēģijas, jūs varat uzlabot savu pārdošanas apjomu par 30%, kas ir diezgan nozīmīgs skaitlis, un tas var radīt būtiskas izmaiņas lielākajai daļai uzņēmumu.

Vērtības nodrošināšana patērētājiem: piedāvājot klientiem vairāk personalizētu produktu, viņi jutīsies apmierinātāki ar jūsu uzņēmumu. Galu galā klienti alkst personalizēties, jo tas parāda, ka uzņēmumam ir pietiekami daudz rūp iepazīt viņus un viņu intereses.

Pircēju lojalitātes palielināšana: izpildot visas klientu vajadzības, jūsu klienti kļūs uzticamāki jūsu uzņēmumam. Viņi atgriezīsies, lai iegādātos citus produktus no jums, jo zina, ka spēs atrast visu, ko meklē.

Tad kāds ir labākais veids, kā piepārdot un šķērspārdot? Viens no labākajiem veidiem ir informēt klientus par atbilstošiem piedāvājumiem, izmantojot e-pastus. Tālāk apkopotas e-pasta tematu rindiņas un e-pasta sagataves, kas palīdzēs sākt darbu.

E-pasta sagatavju tematu rindiņas šķērspārdošanai/piepārdošanai

  • Kā būtu pievienot šo jūsu kolekcijai?
  • Mēs iesakam arī…
  • Jūs jau nopirkāt [preci], tā kā būtu, ja pamēģinātu arī [cita prece]?
  • Pastāstiet mums, kas jūs interesē, lai varam piedāvāt personalizētu iepirkšanos
  • Klienti, kas pirka [preci], interesējās arī par …
  • Uzdāviniet sev dāvanu…
  • Mums ir kas īpašs jums..
  • [prece, ko pārlūko klients] ir laba, bet mums ir kaut kas vēl labāks!

E-pasta sagataves piepārdošanai/šķērspārdošanai

Piepārdošanas/šķērspārdošanas e-pasta sagatave 1 – fokuss uz šķērspārdošanu

Piepārdošanas/šķērspārdošanas e-pasta sagatave 2 – fokuss uz šķērspārdošanu

Piepārdošanas/šķērspārdošanas e-pasta sagatave 3 – fokuss uz piepārdošanu

Piepārdošanas/šķērspārdošanas e-pasta sagatave 4 – fokuss uz šķērspārdošanu

Piepārdošanas/šķērspārdošanas e-pasta sagataves – Biežāk uzdotie jautājumi

Kam jābūt katrā piepārdošanas/šķērspārdošanas e-pastā?

Piepārdošanas/šķērspārdošanas e-pasta sagataves

Lai nodrošinātu, ka jūsu piepārdošanas/šķērspārdošanas stratēģijas darbojas, jums ir jāpersonificē savā ziņā atspoguļoto piedāvājumu. Nemēģiniet šķērspārdot visu visiem, jo tas vienkārši nedarbosies. Pielāgojiet piedāvājumu klienta pašreizējiem vai vēsturiskajiem pirkumiem. Jūsu e-pastā būtu jāiekļauj arī to citu preču attēli, kurus vēlaties ieteikt saviem klientiem vai potenciālajiem klientiem — nepaļaujieties tikai uz tekstu.

Kāpēc noteikti būtu jāsūta piepārdošanas/šķērspārdošanas e-pasti?

Palīdzības aplikācija

Jo tas pozitīvi ietekmēs jūsu uzņēmuma ienākumus. Piepārdošana un šķērspārdošana ir stratēģijas, kas var palīdzēt vienkārši un praktiski iegūt lielāku pārdošanas apjomu. Galvenā šo paņēmienu priekšrocība ir tā, ka pārdošanas process ir 100% individualizēts, un klienti jūt, ka jūs patiešām darāt visu, lai uzlabotu viņu pieredzi un atvieglotu viņu dzīvi.

Vai piepārdošana un šķērspārdošana nostrādā visos uzņēmumos?

Piepārdošanas/šķērspārdošanas e-pasta sagataves

Piepārdošanas/šķērspārdošanas darbību rezultāti ir atkarīgi no daudziem faktoriem. Tāpēc daži uzņēmumi to dara labāk nekā citi. Piemēram, aptuveni 35% no Amazon ieņēmumiem rada šķērspārdošana (avots), tāpēc šī metode viņiem noteikti darbojas. Invespo norāda, ka personalizētā šķērspārdošana veido 26% no to ieņēmumiem (avots).

Free 14-day trial with no credit card input?

That's right! Get started with LiveAgent today. Save these email templates and send them out from LiveAgent with a single click.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kam jābūt katrā piepārdošanas/šķērspārdošanas e-pastā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lai nodrošinātu, ka jūsu piepārdošanas/šķērspārdošanas stratēģijas darbojas, jums ir jāpersonificē savā ziņ sniegto piedāvājumu. Jūsu e-pastā ir jāiekļauj arī šie citu preču attēli, kurus vēlaties ieteikt saviem klientiem vai potenciālajiem klientiem — nepaļaujieties tikai uz tekstu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc būtu jāsūta piepārdošanas/šķērspārdošanas e-pasti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Piepārdošana un šķērspārdošana ir stratēģijas, kas var palīdzēt iegūt lielāku pārdošanas apjomu. Galvenā šo paņēmienu priekšrocība ir tā, ka pārdošanas process ir 100% individualizēts, un klienti jūt, ka jūs darāt visu, lai uzlabotu viņu pieredzi un atvieglotu viņu dzīvi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai piepārdošana un šķērspārdošana nostrādā visos uzņēmumos?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Piepārdošanas un šķērspārdošanas darbību rezultāti ir atkarīgi no daudziem faktoriem. Tāpēc daži uzņēmumi to dara labāk nekā citi. Piemēram, aptuveni 35% no Amazon ieņēmumiem rada šķērspārdošana, tāpēc izskatās, ka šī tehnika labi darbojas viņu labā.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju