Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Interaktīvo balss atbilžu tekstu piemēri

Interaktīvo balss atbilžu tekstu piemēri

Profesionāla Interaktīvās balss atbildes (IVR) sistēma var ievērojami palīdzēt uzņēmumiem uzlabot atbalstu pa tālruni un veicināt klientu apmierinātību. Efektīvs IVR teksts ne tikai ļauj automātiski nosūtīt ienākošos zvanus pareizajām nodaļām vai aģentiem, bet arī novērš garas rindas un gaidīšanas laikus. IVR sveicieni un ziņojumi zvanītājiem nosaka kopējās uzņēmuma komunikācijas toni, tāpēc ir svarīgi, lai tie būtu pareizi izvēlēti.

Interaktīvo balss atbilžu tekstu piemēri
IVR praksē

Labi uzrakstīti IVR teksti var uzlabot zīmola uztveri un sniegt ikvienam zvanītājam ērtu un patīkamu pieredzi. Savukārt neefektīvi IVR teksti var sarūgtināt un samulsināt zvanītājus, radot paliekošu negatīvu iespaidu par uzņēmumu. Izmantojiet šeit aprakstītiās IVR labākās prakses un IVR tekstu piemērus, tostarp, populārākās frāzes un sagatavojiet savus IVR tekstus.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, izpilddirektors
logo slido black

Labi IVR piemēri un kļūdas, no kurām jāizvairās

  • Nepiedāvājiet pārāk daudz izvēles

Zvanītājiem var būt grūti saprast garu un sarežģītu IVR izvēlni — ieteicams piedāvāt līdz 5 galvenajām izvēlēm, kuras jānorāda to svarīguma secībā.

  • Paplašinājuma numurus norādiet beigās

Zvanītāji, iespējams, nezina, kādu numuru viņi meklē, bet viņi zina sev nepieciešamo nodaļu, tāpēc tai vienmēr jābūt pieminētai pirms numura (“Jautājumiem par pārdošanu nospiediet 1, nevis “Nospiediet 1 jautājumiem par pārdošanu”).

  • Tekstam jābūt viegli saprotamam

Lietojiet visiem zvanītājiem skaidru un viegli saprotamu valodu — izvairieties no nevajadzīgi specifiskiem nozares terminiem, saīsinājumiem un sarežģītiem vārdiem.

  • Informējiet klientus par gaidīšanas laiku

Ja jums zvanītāji jāievieto zvanu rindā vai jāaiztur, informējiet, cik ilgi viņiem būs jāgaida, lai izveidotu savienojumu ar aģentu. Tā viņi zinās, ko sagaidīt, un varēs atbilstoši plānot savu laiku.

  • Piedāvājiet atzvanīšanas iespēju

Ja rindas ir pārāk garas, aktivizējiet automatizētu atzvanīšanas funkciju. Tas saīsinās zvanu rindas, samazinās klientu piepūli un pamesto zvanu skaitu.

IVR tekstu piemēri

IVR sveiciena ziņas

IVR izvēlne

Gaidīšana

Sasniegts maksimālais gaidīšanas laiks

Atzvanīšanas ziņas

Ziņas pēc darba laika

Ziņas par darba laiku brīvdienās

Balss ziņas

Biežāk uzdotie jautājumi

Ko nozīmē IVR?

IVR nozīmē Interactive Voice Response (Interaktīvā balss atbilde). IVR sistēma ļauj lietotājiem sazināties ar uzņēmumiem pa tālruni un automātiski izvēlas darbības, kurām lietotāji var sekot.

Kā ierakstīt IVR ziņas?

IVR ziņas var ierakstīt, izmantojot zvanu centra programmatūras balss ieraksta iespēju. Vispirms jāizveido IVR grupa nodaļai vai pakalpojumam, un pēc tam var ierakstīt balsi.

Kā sveicināt zvanītāju?

Sveicinot klientu telefona sarunā, jūs varat izmantot frāzi “Labdien, [VĀRDS]!” vai “Labdien, [VĀRDS], kā es varu palīdzēt?”

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju