Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasta sagataves

Gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasta sagataves

Gadījuma izpēte ir kritiska sastāvdaļa lielākajā daļā B2B mārketinga stratēģiju. Tie sniedz iespēju parādīt potenciālajiem klientiem reālās dzīves piemērus par to, kā jūsu produkts spēja apmierināt citu klientu vajadzības, atrisināt viņu problēmas un galu galā palīdzēt viņiem sasniegt savus biznesa mērķus. Gadījuma izpēte ir ļoti svarīga, lai iegūtu klientu uzticību un apstiprinātu, ka jūsu produkts vai pakalpojums patiešām darbojas. Šajā rakstā ir izklāstīts, kāpēc gadījuma izpēte ir būtisks satura mārketinga rīks, un ir sniegtas noderīgas gadījumu izpētes pieprasījumu e-pastasagataves kopā ar vienkāršākajiem gadījuma aptaujas intervijas jautājumiem, lai palīdzētu jums iegūt gadījumu pētījumus un veiksmes stāstus no saviem klientiem.

LiveAgent gadījumu izpēte
Gadījumu izpēte, kas tiek rādīta mūsu tīmekļa vietnē

Kāpēc mārketinga stratēģijā izmantot gadījumu pētījumus?

  • 13% mārketinga speciālistu nosauc gadījumu pētījumus kā vienu no primārajām mediju formām, kas tiek izmantota viņu satura stratēģijā – tas padara gadījumu pētījumus par piekto populārāko satura veidu, ko pārspēj tikai vizuālais saturs, emuāri un e-grāmatas. (Hubspot Mārketinga Stāvokļa pārskats)
  • Klientu gadījumu pētījumi ir vispopulārākā pašreklāmas taktika, ko izmanto mārketinga aģentūru vadītāji: 62,6% respondentu balsoja par to, ka tā ir efektīva metode potenciālo klientu radīšanā. (eMarketer pētījums)

Klienta gadījumu izpētes pieprasījuma e-pasta sagataves

Formāls gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasts

Ikdienišķs gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasts

Gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasts, kas seko pozitīvai klienta pieredzei

Gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasts, kas seko klienta atsauksmei

Gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasts, kas seko sasniegtam starpposmam

Gada noslēguma gadījuma pētījuma pieprasījuma e-pasts

Biznesa gadījumu izpētes intervijas jautājumi, ko uzdot klientiem

Lai uzrakstītu iespaidīgu gadījumu pētījumu/veiksmes stāstu, kurā sniegti padziļināti ieskati un dati par to, kā jūsu produkts vai pakalpojums rada pievienoto vērtību – jums jāuzdod pārdomāti jautājumi, vienlaikus respektējot arī to, ka jūsu klienti, iespējams, nevarēs veltīt daudz laika, lai uz tiem atbildētu. Piedāvājam dažus visizplatītākos gadījuma izpētes intervijas jautājumus, kurus varat izmantot, veicot klientu gadījuma pētījumu intervijas.

Gadījuma izpētes intervijas jautājumi par situāciju pirms produkta iegādes

  • Ko jūs lietojāt pirms mūsu produkta?
  • Kādi bija trīs galvenie vilšanās punkti, ar kuriem saskārāties?
  • Kādas citas problēmas jums bija pirms mūsu produkta lietošanas?
  • Kas bija lielais “Aha!” moments, kad izlēmāt, ka vajag izmēģināt ko jaunu?
  • Kā jūs pirmo reizi dzirdējāt par mūsu produktu?

Gadījuma pētījuma intervijas jautājumi klientiem par viņu lēmumu pieņemšanas procesu

  • Kādus citus produktus apskatījāt, pirms nolēmāt izmantot mūsu produktus?
  • Ko meklējāt risinājumā?
  • Kas lika mūsu risinājumam izcelties pār citiem, kurus jūs pētījāt?
  • Kādi bija galvenie iemesli, kāpēc izvēlējāties mūsu produktu?
  • Kura mūsu produkta iezīme bija vispievilcīgākā?

Gadījuma pētījuma jautājumi par klientu pieredzi, izmantojot jūsu produktu

  • Cik viegli vai grūti bija sākt lietot mūsu produktu?
  • Cik ilgi jūs lietojāt mūsu produktu?
  • Kā mūsu produkts ir palīdzējis jums pārvarēt iepriekš radušās problēmas?
  • Kāds ir mūsu produkta jums svarīgākā īpašība vai tās daļa? Kāpēc?
  • Vai varat pastāstīt par vispozitīvāko pieredzi, ko esat guvis, lietojot mūsu produktu?

Gadījuma izpētes intervijas jautājumi klientiem par to rezultātiem ar jūsu produktu

  • Kādus rezultātus līdz šim esat sasnieguši ar mūsu risinājumu?
  • Vai varat dalīties ar jebkuru metriku, kas rāda panākumus, ko esat izbaudījis ar mūsu produktu?
  • Kas jūs visvairāk iespaidoja?
  • Vai, izmantojot mūsu produktu, jūs varat izmērīt samazinātas izmaksas/produktivitātes uzlabojumus/ieņēmumu pieaugumu?
  • Kas ir viens būtiskākais iemesls, kāpēc jūs ieteiktu mūsu produktu?

Gadījuma izpēte – Biežāk uzdotie jautājumi

Kā reklamēt gadījumu izpēti?

Jūs varat reklamēt pētījumu, izmantojot e-pastu vai nodrošinot tam plašāku redzamību savā tīmekļa vietnē, kopīgojot to sociālajos plašsaziņas līdzekļos un veidojot saiti ar to no saviem emuāriem.

Kāds ir gadījumu izpētes e-pastu mērķis?

Gadījumu izpēte ir ļoti efektīvs veids, kā palielināt jūsu uzņēmuma uzticamību. Tie var palīdzēt izskaidrot jūsu produkta vai pakalpojuma priekšrocības un parādīt, ka jums ir reāli klienti, kas izmanto jūsu produktu/pakalpojumu.

Kas noteikti jāiekļauj gadījuma pētījumā?

Rakstot gadījuma pētījuma e-pastu, ir svarīgi minēt, kā jūsu risinājums palīdzēs risināt aprakstītās problēmas. Var arī nodrošināt saites uz produktu/pakalpojumu, kā arī neaizmirst iekļaut to komandas locekļu vārdus, kuri strādāja pie projekta.

Ready to amp up your sales?

Take advantage of our free, 14-day, all-inclusive trial. Gamify your support and utilize live chat to assist potential customers with choosing the right products.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā reklamēt gadījumu izpēti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jūs varat reklamēt pētījumu, izmantojot e-pastu vai nodrošinot tam labāku redzamību savā tīmekļa vietnē, kopīgojot to sociālajos plašsaziņas līdzekļos un veidojot saiti ar to no saviem emuāriem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāds ir gadījumu izpētes e-pastu mērķis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Gadījumu izpēte ir ļoti efektīvs veids, kā palielināt jūsu uzņēmuma uzticamību. Tie var palīdzēt izskaidrot jūsu produkta vai pakalpojuma priekšrocības un parādīt, ka jums ir reāli klienti, kas izmanto jūsu produktu/pakalpojumu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas noteikti jāiekļauj gadījuma pētījumā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rakstot gadījuma pētījuma e-pastu, ir svarīgi minēt, kā jūsu risinājums palīdzēs risināt aprakstītās problēmas. Var arī nodrošināt saites uz produktu/pakalpojumu, kā arī neaizmirst iekļaut to komandas locekļu vārdus, kuri strādāja pie projekta.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju