• Šabloni
  • Gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasta sagataves

Gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasta sagataves

Gadījuma izpēte ir kritiska sastāvdaļa lielākajā daļā B2B mārketinga stratēģiju. Tie sniedz iespēju parādīt potenciālajiem klientiem reālās dzīves piemērus par to, kā jūsu produkts spēja apmierināt citu klientu vajadzības, atrisināt viņu problēmas un galu galā palīdzēt viņiem sasniegt savus biznesa mērķus. Gadījuma izpēte ir ļoti svarīga, lai iegūtu klientu uzticību un apstiprinātu, ka jūsu produkts vai pakalpojums patiešām darbojas. Šajā rakstā ir izklāstīts, kāpēc gadījuma izpēte ir būtisks satura mārketinga rīks, un ir sniegtas noderīgas gadījumu izpētes pieprasījumu e-pastasagataves kopā ar vienkāršākajiem gadījuma aptaujas intervijas jautājumiem, lai palīdzētu jums iegūt gadījumu pētījumus un veiksmes stāstus no saviem klientiem.

LiveAgent gadījumu izpēte
Gadījumu izpēte, kas tiek rādīta mūsu tīmekļa vietnē

Kāpēc mārketinga stratēģijā izmantot gadījumu pētījumus?

  • 13% mārketinga speciālistu nosauc gadījumu pētījumus kā vienu no primārajām mediju formām, kas tiek izmantota viņu satura stratēģijā – tas padara gadījumu pētījumus par piekto populārāko satura veidu, ko pārspēj tikai vizuālais saturs, emuāri un e-grāmatas. (Hubspot Mārketinga Stāvokļa pārskats)
  • Klientu gadījumu pētījumi ir vispopulārākā pašreklāmas taktika, ko izmanto mārketinga aģentūru vadītāji: 62,6% respondentu balsoja par to, ka tā ir efektīva metode potenciālo klientu radīšanā. (eMarketer pētījums)

Klienta gadījumu izpētes pieprasījuma e-pasta sagataves

Formāls gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasts


[Name],

[Company name] is currently building a library of case studies to include on our website. We’re looking for successful companies using [Product name] to solve interesting challenges, and your team immediately came to mind. Are you open to [Customer company name] being featured?

Your story will help inform our prospects about how they can benefit from using our product. I’d be happy to provide more details if you are potentially interested.

Either way, thank you for considering my request and thank you for being a loyal [COMPANY] customer.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Ikdienišķs gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasts

Subject line: Can I feature you as a case study?

[Name],

The subject line pretty much says everything, but I’d like to ask again. Can I feature you as a case study? I think our project had a lot of highlights, and I’m eager to get the word out about our great work together.

Specifically, I plan to dig into these main aspects:

[Aspect 1]
[Aspect 2]
[Aspect 3]

If being featured is OK with you, can we have a quick call on [date/ time] to discuss it in more detail? Or if that doesn’t work, I’m free on [date].

I look forward to chatting with you!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasts, kas seko pozitīvai klienta pieredzei


Hi [Name],

I’m really glad to hear you had [positive experience with your company], and I was wondering whether you’d be interested in being featured as one of our customer success stories. I manage our case study initiatives and have the opportunity to showcase all the great stories from customers like you.

It should be a lightweight process – I will ask you roughly 10 – 15 questions via email or phone about your experience and results. This case study will include a blurb about your company and a link to your homepage (which hopefully will make your SEO team happy!)

Here’s an example of how it usually looks like: link to a case study example

If this is something you would be interested in, please let me know by responding to this email, or giving me a call at [number] to discuss it in more detail.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasts, kas seko klienta atsauksmei


Dear [Name],

Thank you for the fantastic feedback – I’m thrilled to hear [Product name] is working well for you and that [Customer company name] is getting the results you’ve been looking for.

My team is actually in the process of building out our library of case studies, and I’d love to include your story. Happy to provide more details if you’re potentially interested.

In any case, thank you again, and I look forward to getting more updates on your progress.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Gadījuma izpētes pieprasījuma e-pasts, kas seko sasniegtam starpposmam


Hi [Name],

I wanted to reach out to thank you for being a loyal [Company] customer for over [number] years now. I noticed you achieved your goal of [milestone] last month, and I wanted to congratulate you on your success!

I’d love to share your story using [Product name] with the world – I think it’s a great example of how our product + a dedicated team and a good strategy can achieve awesome results.

Are you open to being featured in a case study? If so, I’ll send along more details.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Gada noslēguma gadījuma pētījuma pieprasījuma e-pasts


Hi [Name],

Happy Holidays!

As this year winds down, I wanted to say thank you for being a loyal [Company] customer and for your partnership using [Product/ Service] this year. You’ve achieved fantastic results in the time we’ve been working together, so I wanted to reach out to see if you’d be interested in being featured in a case study on our website.

Here’s how it would look like: link to a case study example

Either way, thank you once again for the chance to work with you, and I hope you have a warm and happy holiday season with your family and friends.

I’m looking forward to chatting soon in the new year!

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Sekojosšs e-pasts pēc tam, kad klients piekritis piedalīties gadījuma izpētē


Hi [Name],

We’re thrilled to hear you’re interested in sharing your success story with [Product name]. My name is [Name], and I’ll be working directly with you on this case study.

I’ve attached an important document to this email that outlines the whole process, which includes [details of your case study process]. Typically, a case study will take about a week t complete from start-to-finish depending on availability and turnaround time of any revisions, and your involvement will require about 1 hour of your time.

Again, I’m excited to start the process with your team and learn more about your success with [Product name]!

In the meantime, please don’t hesitate to contact me with any questions. Happy to be a resource.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Biznesa gadījumu izpētes intervijas jautājumi, ko uzdot klientiem

Lai uzrakstītu iespaidīgu gadījumu pētījumu/veiksmes stāstu, kurā sniegti padziļināti ieskati un dati par to, kā jūsu produkts vai pakalpojums rada pievienoto vērtību – jums jāuzdod pārdomāti jautājumi, vienlaikus respektējot arī to, ka jūsu klienti, iespējams, nevarēs veltīt daudz laika, lai uz tiem atbildētu. Piedāvājam dažus visizplatītākos gadījuma izpētes intervijas jautājumus, kurus varat izmantot, veicot klientu gadījuma pētījumu intervijas.

Gadījuma izpētes intervijas jautājumi par situāciju pirms produkta iegādes

  • Ko jūs lietojāt pirms mūsu produkta?
  • Kādi bija trīs galvenie vilšanās punkti, ar kuriem saskārāties?
  • Kādas citas problēmas jums bija pirms mūsu produkta lietošanas?
  • Kas bija lielais “Aha!” moments, kad izlēmāt, ka vajag izmēģināt ko jaunu?
  • Kā jūs pirmo reizi dzirdējāt par mūsu produktu?

Gadījuma pētījuma intervijas jautājumi klientiem par viņu lēmumu pieņemšanas procesu

  • Kādus citus produktus apskatījāt, pirms nolēmāt izmantot mūsu produktus?
  • Ko meklējāt risinājumā?
  • Kas lika mūsu risinājumam izcelties pār citiem, kurus jūs pētījāt?
  • Kādi bija galvenie iemesli, kāpēc izvēlējāties mūsu produktu?
  • Kura mūsu produkta iezīme bija vispievilcīgākā?

Gadījuma pētījuma jautājumi par klientu pieredzi, izmantojot jūsu produktu

  • Cik viegli vai grūti bija sākt lietot mūsu produktu?
  • Cik ilgi jūs lietojāt mūsu produktu?
  • Kā mūsu produkts ir palīdzējis jums pārvarēt iepriekš radušās problēmas?
  • Kāds ir mūsu produkta jums svarīgākā īpašība vai tās daļa? Kāpēc?
  • Vai varat pastāstīt par vispozitīvāko pieredzi, ko esat guvis, lietojot mūsu produktu?

Gadījuma izpētes intervijas jautājumi klientiem par to rezultātiem ar jūsu produktu

  • Kādus rezultātus līdz šim esat sasnieguši ar mūsu risinājumu?
  • Vai varat dalīties ar jebkuru metriku, kas rāda panākumus, ko esat izbaudījis ar mūsu produktu?
  • Kas jūs visvairāk iespaidoja?
  • Vai, izmantojot mūsu produktu, jūs varat izmērīt samazinātas izmaksas/produktivitātes uzlabojumus/ieņēmumu pieaugumu?
  • Kas ir viens būtiskākais iemesls, kāpēc jūs ieteiktu mūsu produktu?

Gadījuma izpēte – Biežāk uzdotie jautājumi

Kā reklamēt gadījumu izpēti?

Jūs varat reklamēt pētījumu, izmantojot e-pastu vai nodrošinot tam plašāku redzamību savā tīmekļa vietnē, kopīgojot to sociālajos plašsaziņas līdzekļos un veidojot saiti ar to no saviem emuāriem.

Kāds ir gadījumu izpētes e-pastu mērķis?

Gadījumu izpēte ir ļoti efektīvs veids, kā palielināt jūsu uzņēmuma uzticamību. Tie var palīdzēt izskaidrot jūsu produkta vai pakalpojuma priekšrocības un parādīt, ka jums ir reāli klienti, kas izmanto jūsu produktu/pakalpojumu.

Kas noteikti jāiekļauj gadījuma pētījumā?

Rakstot gadījuma pētījuma e-pastu, ir svarīgi minēt, kā jūsu risinājums palīdzēs risināt aprakstītās problēmas. Var arī nodrošināt saites uz produktu/pakalpojumu, kā arī neaizmirst iekļaut to komandas locekļu vārdus, kuri strādāja pie projekta.

Ready to amp up your sales?

Take advantage of our free, 14-day, all-inclusive trial. Gamify your support and utilize live chat to assist potential customers with choosing the right products.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kā reklamēt gadījumu izpēti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jūs varat reklamēt pētījumu, izmantojot e-pastu vai nodrošinot tam labāku redzamību savā tīmekļa vietnē, kopīgojot to sociālajos plašsaziņas līdzekļos un veidojot saiti ar to no saviem emuāriem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāds ir gadījumu izpētes e-pastu mērķis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Gadījumu izpēte ir ļoti efektīvs veids, kā palielināt jūsu uzņēmuma uzticamību. Tie var palīdzēt izskaidrot jūsu produkta vai pakalpojuma priekšrocības un parādīt, ka jums ir reāli klienti, kas izmanto jūsu produktu/pakalpojumu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas noteikti jāiekļauj gadījuma pētījumā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Rakstot gadījuma pētījuma e-pastu, ir svarīgi minēt, kā jūsu risinājums palīdzēs risināt aprakstītās problēmas. Var arī nodrošināt saites uz produktu/pakalpojumu, kā arī neaizmirst iekļaut to komandas locekļu vārdus, kuri strādāja pie projekta.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju